Nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dus als je je auto verkoopt en geen auto meer hebt, moet je toch nog een jaar je autoverzekering betalen.
Anders lees je je papieren eens voordat je als een blindevink overal je handtekening onderzet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben al 13 jaar verzekerd bij hun, het zal toch van de ratten zijn als je dan een boete moet betalen als je je verzekering opzegt..
gewoon je auto verkopen aan je pa bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben al 13 jaar verzekerd bij hun, het zal toch van de ratten zijn als je dan een boete moet betalen als je je verzekering opzegt..
ohhh... fraude.. stouterikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gewoon je auto verkopen aan je pa bijvoorbeeld.
dan de verzekering opzeggen. dat kost niets.
auto terugzetten op jou naam en een andere verzekering nemen.
klaar.
Ja dat is dus 2x 10 zoveel overschrijvingskosten voor je auto dus dan kan je die 14 euro boete net zo goed betalen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gewoon je auto verkopen aan je pa bijvoorbeeld.
dan de verzekering opzeggen. dat kost niets.
auto terugzetten op jou naam en een andere verzekering nemen.
klaar.
Inderdaad, als het te verzekeren goed er niet meer is, dan hoef je ook niet te betalen (da's logisch).quote:
Dit is inderdaad geen fraude, maar voor Jill: die 14 euro "boete" zou je alleen betalen bij beëindiging wegens einde contract. Die boete krijg je niet voor tussentijds opzeggen, dat kan namelijk niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:15 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hoezo fraude? Zijn gewoon legale handelingen lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |