Hm. Nou ja, van mijn date van maandag kan ik wel zeker zijn dat het serieus is, gezien wat we allemaal besproken hebben over de mail. Maar van dat soort geintjes zou ik dus heel erg balen. Al denk ik dat het meestal wel van tevoren in te schatten is. Ik wil ook altijd eerst even aftasten via mail of chat.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:12 schreef frederik het volgende:
Ik lees ook wel eens andere verhalen hoor.
Dat de man in kwestie voor niets wacht, en bij het naar buiten lopen een stel giegelende pubers tegen het lijf loopt, en als die weer online komt dat die in geuren en kleuren zijn "dateverslag" kan lezen.
Dus de eerste date serieus? Eerst maar eens kijken of ze op komen dagen, en het niet een stel giegelende pubers betreft(of een man die zijn huiswerk goed heeft gedaan, en meerdere series foto's van dezelfde dame heeft)
Dat is waar.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:12 schreef UncleFunk het volgende:
Natuurlijk wel, dit is toch een superspannend topic![]()
Je moet inderdaad zeer goed verifiëren of degene waar je mee mailt/belt degene is die hij of zij voordoet te zijn. Ik heb het gelukkig nog nooit gehad, maar ik zou er stevig van balen, mocht het me wel overkomen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:12 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik lees ook wel eens andere verhalen hoor.
Dat de man in kwestie voor niets wacht, en bij het naar buiten lopen een stel giegelende pubers tegen het lijf loopt, en als die weer online komt dat die in geuren en kleuren zijn "dateverslag" kan lezen.
Dus de eerste date serieus? Eerst maar eens kijken of ze op komen dagen, en het niet een stel giegelende pubers betreft(of een man die zijn huiswerk goed heeft gedaan, en meerdere series foto's van dezelfde dame heeft)
Oncrea zit op www.love.lycos.nl www.datenu.nlquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
't Valt me trouwens op dat er véél gelurkt wordt in dit topic. Zijn vast veel mensjes die ook op een datingsite zitten maar het niet durven toegeven.
Of mensjes die sneue, kansloze aapjes komen kijken natuurlijk.
zeg uhh....quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit. Als er maar een gat in zit.
Zeg, wil je er geen info uit andere topics en/of fotoboeken bijhalen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:17 schreef UncleFunk het volgende:
Ach, als Lupa haar voorbinddildo omdoet, dan zeg je heus geen nee.
Zou op zich wel willen proberen, maar ben bang dat ik straks als mijn stage begint gewoon helemaal geen tijd zal hebben voor ook maar iets wat op een relatie lijkt. Ik kijk wel even bij jullie mee voorlopig =)quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
't Valt me trouwens op dat er véél gelurkt wordt in dit topic. Zijn vast veel mensjes die ook op een datingsite zitten maar het niet durven toegeven.
Of mensjes die sneue, kansloze aapjes komen kijken natuurlijk.
Nouja, het zorgt wel voor gespreksonderwerpen bij je "contact"quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Van die dames 'met een rugzakje'.Een basaltblok zul je bedoelen.
Als je het erg druk gaat krijgen is het niet handig nee. Alhoewel ik het volgend jaar op LiO vast ook heel druk krijg. Maar goed, ik ken meer LiO-ers met een relatie, dus het kan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:18 schreef Kemania het volgende:
Zou op zich wel willen proberen, maar ben bang dat ik straks als mijn stage begint gewoon helemaal geen tijd zal hebben voor ook maar iets wat op een relatie lijkt. Ik kijk wel even bij jullie mee voorlopig =)
Maar niemand zit te wachten op een wandelend trauma, toch? Ik kwebbel zelf liever over leukere dingen. Een diepgaand gesprek is leuk, maar gesnotter en geklaag is aan mij niet besteed.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:19 schreef MouseOver het volgende:
Nouja, het zorgt wel voor gespreksonderwerpen bij je "contact"
Laat ik nou een vreselijke hekel aan telefoneren hebben. Heb net mijn aanstaande date nog gewaarschuwd voor als hij me beltquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:20 schreef MouseOver het volgende:
Als je vantevoren een paar keer belt heb je trouwens wel redelijk wat zekerheid dat je niet genept wordt.
Nee daarom. En ben net een maandje weer vrijgezel dus ga lekker in voorlopig mijn laatste vakantie relaxen! Misschien volgende zomer =)quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als je het erg druk gaat krijgen is het niet handig nee. Alhoewel ik het volgend jaar op LiO vast ook heel druk krijg. Maar goed, ik ken meer LiO-ers met een relatie, dus het kan.
Uitdaging! Mail je telnr eensquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Laat ik nou een vreselijke hekel aan telefoneren hebben. Heb net mijn aanstaande date nog gewaarschuwd voor als hij me belt, want ik schijn dan nogal eens bitcherig over te komen. Telefoneren is niet mijn hobby.
Aha, dan bel ik jou daar vanaf het balkon, terwijl jij in de kamer zit?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
![]()
Kom maar naar de meet bij Alicey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |