Stam + tquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:50 schreef MouseOver het volgende:
Ik vind het juist bij internetdates wat meer voor de hand liggen dat ieder voor zich betaald.

Nee, daarom betaal jij gewoon maar je eigen deel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Stam + t
Is een internetdate zo anders dan een 'gewone' date dan?

quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:53 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nee, daarom betaal jij gewoon maar je eigen deel.

Ohjaquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Stam + t
Is een internetdate zo anders dan een 'gewone' date dan?

Hm, dat zie ik nou weer heel anders. Ik heb juist het idee dat internetdates in zekere zin serieuzer zijn omdat beide daters als doel een serieuze relatie hebben. Die date is dan bedoeld om te kijken of dat wat zou kunnen worden...quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:57 schreef MouseOver het volgende:
Maareh, ja. Want over het algemeen is het de eerste keer dat je elkaar irl ziet. Internetdates zijn voor een deel ook gewoon bedoeld om elkaar eens in het echt te zien en zijn ook een stuk vrijblijvender.

Ik verwácht het niet, ik vind het léuk. Ik zal altijd aanbieden om de helft te betalen, maar ik vind het leuk als hij dan aandringt om het zelf te betalen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:59 schreef MouseOver het volgende:
Maargoed, als een dame dat lijkt te verwachten betaal ik zonder blikken of blozen. En ook zonder mokken. Maar ze moet dan wel ontzettende pluspunten scoren om me er niet volledig op af te laten knappen.

Kweenie. Veel mensen daar zijn toch wel op zoek naar een vaste partner denk ik.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:00 schreef Kemania het volgende:
Maak ik veel kans als ik op z'n datingsite zeg dat ik alleen leuke nieuwe contacten wil maar geen relatie? Of word ik dan uitgekotst?

Ik denk dat je als vrouw zijnde meer kans maakt op vriendschappen van hongerige mannen...quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:00 schreef Kemania het volgende:
Maak ik veel kans als ik op z'n datingsite zeg dat ik alleen leuke nieuwe contacten wil maar geen relatie? Of word ik dan uitgekotst?

Mannen denken dan nog wel dat je wel sex wilt.............quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:00 schreef Kemania het volgende:

Dan denken ze dat ze je wel kunnen overhalen......................quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dan zet je erbij dat je géén seks wilt.

Dan hebben ze dikke vette pech.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:07 schreef oncrea het volgende:
Dan denken ze dat ze je wel kunnen overhalen......................

als je nee zegt bedoel je.....quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dan zet je erbij dat je géén seks wilt.

Nee, mannen denken dan gewoon dat je liegtquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:05 schreef oncrea het volgende:
[..]
Mannen denken dan nog wel dat je wel sex wilt.............

Kemania is een manquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:05 schreef oncrea het volgende:
[..]
Mannen denken dan nog wel dat je wel sex wilt.............

Nee, dat doe ik. Ben continu aan 't F5'en.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
't Valt me trouwens op dat er véél gelurkt wordt in dit topic. Zijn vast veel mensjes die ook op een datingsite zitten maar het niet durven toegeven.
Of mensjes die sneue, kansloze aapjes komen kijken natuurlijk.

Ik zag het ook net.. ik denk dat je dan helemaal moet oppassen want voor je het weet heb je je omringt met probleemgevalletjes. Niet mijn idee van gezellig contacten vinden.quote:

Dat meen je niet?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:09 schreef UncleFunk het volgende:
Nee, dat doe ik. Ben continu aan 't F5'en.

Van die dames 'met een rugzakje'.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:10 schreef MouseOver het volgende:
Ik zag het ook net.. ik denk dat je dan helemaal moet oppassen want voor je het weet heb je je omringt met probleemgevalletjes. Niet mijn idee van gezellig contacten vinden.

Ik lees ook wel eens andere verhalen hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, dat zie ik nou weer heel anders. Ik heb juist het idee dat internetdates in zekere zin serieuzer zijn omdat beide daters als doel een serieuze relatie hebben. Die date is dan bedoeld om te kijken of dat wat zou kunnen worden...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |