quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:34 schreef Copycat het volgende:
Precies op dezelfde minuut geplaatst... dus ik spreek dan liever over GMTA.
Mijn ervaring is eerder dat vrouwen alleen geëmancipeerd zijn als het handig uitkomt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:57 schreef Averon het volgende:
Emancipatie schiet nog wel eens door.
Ik gedraag mij immer als een dame, behalve in bed.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:12 schreef Averon het volgende:
Overigens ben ik het met Lupa eens dat een man op de eerste date hoort te betalen, de vrouw moet dan aanbieden de heflt te betalen, waarna de maner op moet staan om toch alles te betalen. Op voorwaarde wel, dat de vrouw zich dan ook als dame gedraagd.
Mja huiliequote:Op woensdag 13 juli 2005 12:45 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
*plonk*
(heeft een pesthekel aan fokkers die overkomen als onzekere pubers, die ook nog eens niet door sarcasme heen kunnen lezen).
Deze profielen hebben duidelijk geen serieus doel. Daarom reageer ik er niet op. Het zijn van die profielen met de insteek van: ik ga wel eens even rondkijken of er wat leuks tussen zitquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:39 schreef Blanked het volgende:
[..]
Mja huilie![]()
Krijg op RP weer het ene na het andere "interesse-hartje"... wat een nutteloze crap. Al helemaal omdat die profielen meestal gewoon leeg zijn. "Als je vragen heb, stuur me maar een berichtje". Oke: "lieve [name], denk je dat je zo uber geil bent dat de mannen vanzelf naar je toe komen kruipen of ben je gewoon lui?".
Damn... zou bijna denken dat ik je zou kennen....quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:13 schreef petitlapin het volgende:
datingsites ... niets mis mee op zich
ik heb twee vriendinnen die via datingsites een partner zoeken ... ik hoor ze wel enorm veel klagen van berichtjes van mannen van 59 en mannen van een bedenkelijk niveau, en het is eigenlijk ook niet dat er ooit een relatie uit voortgevloeid is ...
als ik erover nadenk, hoor ik ze eigenlijk alleen maar klagen over die sites, maar ze hebben een te druk leven om zich echt in de uitgaanswereld te gaan storten ( en ze zijn er ook de persoon niet naar).
Ik hoop dat ze er ooit een goede partner treffen
Zie je welquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:45 schreef Günther het volgende:
Check!
Ik heb een reactie. Een positieve! Niet te geloven. Het bestaat dus toch. Al 2 (!!) replies gekregen met meer dan 10 regels (!!!) tekst!
Allah bestaat dus toch.
Groetjes,
Günther.
cool voor je man! Hopelijk komt er een goed contact uit, zou snel om hun msn vragenquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:45 schreef Günther het volgende:
Check!
Ik heb een reactie. Een positieve! Niet te geloven. Het bestaat dus toch. Al 2 (!!) replies gekregen met meer dan 10 regels (!!!) tekst!
Allah bestaat dus toch.
Groetjes,
Günther.
msn vragen? Dat is over het algemeen het eerste wat meiden naar je toe gooienquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
cool voor je man! Hopelijk komt er een goed contact uit, zou snel om hun msn vragen
ik doe dat net zomaar, eerst een paar keer mailen en niet gelijk me msn gevenquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:15 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
msn vragen? Dat is over het algemeen het eerste wat meiden naar je toe gooien
Had je 't tegen mij? Iets ertussenin.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:43 schreef Averon het volgende:
Hoop dat het klikt, maar heb jij hem nu uitgenodigd, hij jou of iets daar tussen in?
die is niet op zijn mondje gevallen zegquote:hoi
heb je de koffie klaar..... kom ik er aan
Groetjes,
*naam*
Ik krijg vaak van die reply's: Heb je msn, voeg mij dan toe.... euhm huh? wat.... oh, msn, aha, meteen op die toer....quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik doe dat net zomaar, eerst een paar keer mailen en niet gelijk me msn gevenMeestal is hij degene die als eerste mijn msn vraagt
Haha, ik heb een pot oploskoffie staan voor gastenquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:35 schreef Sylvana het volgende:
Ik kreeg net een berichtje van een man van 31
[..]
die is niet op zijn mondje gevallen zegAlleen ik heb al meerdere relaties gehad met mensen die in de 30 zijn en ik wil nu toch liever iets met een jonger iemand
En ik heb hier geen eens een koffiezetapparaatLust zelf geen koffie en als ik bezoek krijg drinken ze maar wat anders
mijn vorige ex was 39, 5 jaar gescheiden en had 2 kids, 1 van 10 en 1 van 7quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:42 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Haha, ik heb een pot oploskoffie staan voor gastenDaarnaast, jij een relatie met mannen van 30? Dát begrijp ik dus niet!
Msn werkt nu eenmaal vele malen praktischer dan die misselijke berichtjes. Die zijn leuk voor het eerste contact, maar daarna toch echt liever msn.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:40 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik krijg vaak van die reply's: Heb je msn, voeg mij dan toe.... euhm huh? wat.... oh, msn, aha, meteen op die toer....
hmm ok.. Ik zou er niet aan moeten denken om een vriendin te hebben die gescheiden is en koters heeft.....quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
mijn vorige ex was 39, 5 jaar gescheiden en had 2 kids, 1 van 10 en 1 van 7En dat is nog 3 maanden goed gegaan ook, totdat hij verliefd werd op zijn samenwonende buurvrouw van 21
quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:45 schreef Sylvana het volgende:
die gast van die koffie mailt nu gelijk al zijn 06 voor als hij vanavond of morgen langs kan komen
ik denk idd dat het *block* wordt, dit gaat me wel erg snel, en hij voldoet niet aan mijn zoekcriteria en ik ook niet eens aan de zijne zag ik al wel, want hij zoekt vrouwen vanaf 20quote:
Haha, ach... hij wil je alvast reserverenquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik denk idd dat het *block* wordt, dit gaat me wel erg snel, en hij voldoet niet aan mijn zoekcriteria en ik ook niet eens aan de zijne zag ik al wel, want hij zoekt vrouwen vanaf 20
Ik denk dat het het laatste isquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:53 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Haha, ach... hij wil je alvast reserverenEn anders wil hij gewoon sex
![]()
De vraag is, wil jij een meid van 18? Ik moet er niet aandenken....dan heb ik het niet over sex maar over relatiequote:Op woensdag 13 juli 2005 22:09 schreef Averon het volgende:
Ik heb nooit echt begrepen waarom meiden van 19 jaar oud een vriend willen die 26, 27 jaar oud is. Lijkt me nogal een verschil, laat staan 30 met kinderen.
Echter nu ik 27 ben kan ik er misschien nog profijt van hebben.
en zijn ze een beetje leuk?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:02 schreef Günther het volgende:
Alsof ze het ruiken. Ik krijg spontaan 2 interessedingetjes..
Nee. Die niet. Waar ik antwoord van kreeg wel. Maar het gaat om het idee dat ik het gevoel heb dat ik leef. Dat er daadwerkelijk wel naar mijn profiel gekeken wordt.quote:
Qua relatie? Nee, niet echt. Qua sex? Waarschijnlijk ook niet, te verlegen, te nieuw, te onervaren, hoewel sommige dat niet zijn. En zeker als iets ouder zijn dan dat, 20, 21, dan kan het op zich best leuk zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:11 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
De vraag is, wil jij een meid van 18? Ik moet er niet aandenken....dan heb ik het niet over sex maar over relatie![]()
Best triest als je niet eens zelf een berichtje erop zet, maar het door anderen laat doenquote:Alleen bestemd voor leuke vrouwen!!!
Dit is onze 'fijne' collega uit 1981 en hij woont in Gelderland.
We zoeken (met zijn toestemming, maar ook zonder zijn toestemming) een leuke, lieve, vrolijke (liefst ook nog rijke en aantrekkelijke) vrouw uit de omgeving overijssel/gelderland/utrecht tot ongeveer 27 jaar die van uitgaan, sporten, feesten en een filmpje kijken op de bank houdt.
Zelf is ie te onhandig (of lui) om iets op lexa te zetten, vandaar dat wij het doen.
Hij heeft enkele relaties gehad en altijd gedumpt
Dat is op zich heel erg vreemd, want hij is sportief, grappig, eerlijk, vriendelijk en gezellig. Hij heeft in ieder geval genoeg te doen in z'n leven. Maar goed, genoeg geslijm... deze foto is van z'n modellenwerk. (waar hij supertrots op is) Hopelijk haalt dit je over de streep om te reageren !!!
Al 7 gestuurde berichtjes!!! (in 90 minuten).. dat wordt een leuk gemiddelde!!!
ps: volgende week gaan we de winnares bekend maken, dat betekent dat de inbox voor die tijd vol moet !! Zorg dus dat jij opvalt, dmv je berichtje of je foto!!!
Enneuh: wij betalen de date...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |