abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28785465
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:10 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Fijn dat je zo progressief bent, Sylvana. Jammer genoeg zijn velen het niet, waaronder dus Lupa. Van haar had ik het helemaal niet verwacht, aangezien ze over het algemeen lekker vooruitstrevend is.
Trouwens, dat je met een vent van 39 een relatie hebt gehad, vind ik absurd.
Ik kijk niet naar leeftijd, maar naar het gehele plaatje, dus de ene keer een relatie met een 39-jarige, en kan ook best zijn dat de volgende 18 is, is echt heel verschillend bij mij. En die 39-jarieg is geen uitzondering, heb ook met een 34-jarige en een 27-jarige gehad en dat ging ook nog best lang goed en ging niet uit vanwege het leeftijdsverschil, maar vanwege andere zaken
pi_28785501
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:06 schreef Günther het volgende:

[..]

Het is de waarheid. 9 vd 10 vrouwen doen op een eerste date geen enkele moeite om aan te geven dat ze de helft mee willen betalen.
Gezien 't feit dat vrouwen ook al lopen te miepen dat ze twintig euro p/m moeten dokken voor een datingservice vindt ik dat best logisch.

Ik wil trouwens wel stellen dat mannen die daarin meegaan hun eigen glazen ingooien, omdat je laat zien dat je je laat gebruiken. En als er nou een ding is wat totaal niet sexy is, dan is 't een man die zich laat gebruiken.
pi_28785536
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik kijk niet naar leeftijd, maar naar het gehele plaatje, dus de ene keer een relatie met een 39-jarige, en kan ook best zijn dat de volgende 18 is, is echt heel verschillend bij mij. En die 39-jarieg is geen uitzondering, heb ook met een 34-jarige en een 27-jarige gehad en dat ging ook nog best lang goed en ging niet uit vanwege het leeftijdsverschil, maar vanwege andere zaken
Dat je er zelf geen probleem mee hebt, is uiteraard oké. Het is tenslotte jouw (gevoels)leven. Ik vind het alleen een gigantisch leeftijdsverschil, en zou er geen vrede mee kunnen hebben.
pi_28785576
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:14 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Dat je er zelf geen probleem mee hebt, is uiteraard oké. Het is tenslotte jouw (gevoels)leven. Ik vind het alleen een gigantisch leeftijdsverschil, en zou er geen vrede mee kunnen hebben.
tja, dat is bij iedereen anders he, wat ze wel en niet meer vinden kunnen, en ik moet ook wel zeggen dat ik na die paar van in de 30 wel weer zin heb in een wat jonger iemand hoor, voor de verandering Dus heb nou geloof ik ingevuld tot 26 ofzo
pi_28785593
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:13 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

En als er nou een ding is wat totaal niet sexy is, dan is 't een man die zich laat gebruiken.
Volgens mij vinden ze het wel lekker, op deze manier een man besturen.
pi_28786531
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:16 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

't zou me niets verbazen als sommige vrouwen hier meer van kunnen genieten dan van een stevig potje sex.
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:48:19 #257
124948 Averon
One of the good guys
pi_28786541
Tja, omdat dat risico er nu eenmaal inzet, doe ik het ook erg voorzichtig aan. Helaas is het inderdaad zo dat je het bijna niet meer kan doen, betalen dan.

Meestal komt het zo uit dat ik het eten betaal en zij daarna de drankjes ofzo. Ik vind geld nu ook weer niet zo belangrijk.

Mischien ouderwets, maar ik weet niet, ben blij in deze tijd te leven, maar sommige dingen mogen best ouderwets. Zoals ik zei, door emanciperen is ook niet alles.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:50:25 #258
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_28786608
Trouwens, zien jullie ook wel eens bekenden op die datingsites? Ik heb er echt een boel gezien. Oude klasgenoten, vage kennissen en zelfs een jaargenoten van mijn studie! Haha, ik lag wel vlak, maar dacht, zouden ze mij ook gezien hebben?
Ik zag ook trouwens die gast van Nederland in Beweging. Je weet wel dat ochtend gymnastiek programma op nederland 2 ofzo. Die gast zat ook erop! Maar kennelijk kreeg hij teveel flood ofzo en heeft hij zich eraf gehaald.
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_28786664
Nee, ik ben nog geen bekenden tegen gekomen Maar ook niet echt op gezocht eigenlijk
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:54:51 #260
124948 Averon
One of the good guys
pi_28786725
Ik ook niet trouwens, raar eigenlijk, want ik weet van vrij veel jaargenoten dat ze nog single zijn.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:14:29 #261
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_28787222
Ooow ja...Ik ga nooit als eerste date uiteten. Alleen wat drinken. Klikt het, dan wil ik wel uiteten. Ik neem meestal wel genoeg geld mee om mijn aandeel te betalen. Ik bied aan om de helft voor mijn rekening te nemen. Staat die gozer erop om de rekening te betalen dan sputter ik niet tegen, maar dan betaal ik de volgende keer gewoon de rekening.
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_28787288
die date vorige week met kfaessen was hier thuis, eerst gewoon eten gekookt thuis en daarna naar de bios en maandag met die date gaan we idd ff wat drinken en dan zien we wel verder
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:18:53 #263
124948 Averon
One of the good guys
pi_28787330
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:14 schreef Hopey het volgende:
Staat die gozer erop om de rekening te betalen dan sputter ik niet tegen, maar dan betaal ik de volgende keer gewoon de rekening.
Dat is zoals ik het ook graag doe. Behalve dan dat ik dan de gozer ben.
pi_28787381
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:10 schreef UncleFunk het volgende:
Fijn dat je zo progressief bent, Sylvana. Jammer genoeg zijn velen het niet, waaronder dus Lupa. Van haar had ik het helemaal niet verwacht, aangezien ze over het algemeen lekker vooruitstrevend is.
Trouwens, dat je met een vent van 39 een relatie hebt gehad, vind ik absurd.
Grmbl. Ik heb al een paar keer gezegd dat ik sowieso altijd aanbied om de helft te betalen, maar dat ik het wel leuk vind als de heer erop staat om voor me te betalen.
pi_28787409
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:13 schreef joshus_cat het volgende:
Gezien 't feit dat vrouwen ook al lopen te miepen dat ze twintig euro p/m moeten dokken voor een datingservice vindt ik dat best logisch.
Volgens mij heb ik daar in deze topics tot nu toe vooral mannen over gehoord...
quote:
Ik wil trouwens wel stellen dat mannen die daarin meegaan hun eigen glazen ingooien, omdat je laat zien dat je je laat gebruiken. En als er nou een ding is wat totaal niet sexy is, dan is 't een man die zich laat gebruiken.
Gebruiken? Ik zie het gewoon als een vorm van galant zijn eigenlijk.
pi_28787432
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:16 schreef UncleFunk het volgende:
Nou, op watjes zit ik niet te wachten, hoor. Ik heb graag een dominante man.
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:31:50 #267
124948 Averon
One of the good guys
pi_28787581
Ik betaal omdat ik wil betalen. Niet omdat zij dat wil. Heeft niet veel met watje zijn te maken.

Dat een 'moderne, sterke man' dat net zou doen is onzin. Een 'moderne sterke man' doet wat hij zelf wil, omdat hij het zelf wil.
pi_28787604
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 21:45 schreef Sylvana het volgende:
die gast van die koffie mailt nu gelijk al zijn 06 voor als hij vanavond of morgen langs kan komen
Dat begrijp ik dus écht niet. Dat je je MSN geeft, okee. Dat is altijd gemakkelijk te blokkeren ofzo, als je een eng figuur treft. Maar je mobiele nummer. Dat geef ik dus echt niet zomaar weg. Sowieso wil ik zelf liever eerst een nummer hebben van vrouwen, en tja, dan gebeurt dat ook wel zo.

Overigens; betalen is er niet bij. Meestal wel voor mezelf hoor, maar daar blijft het wel bij.

En Sylvana, wat ben jij toch heerlijk assertief.

Volgens mij is een man besturen wel het laatste wat een vrouw wil. De meeste vrouwen zoeken diep van binnen juist wat sturing, en wel van een leuke vent. Het komt wat dat betreft mooi uit dat ik graag de touwtjes in handen heb.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:33:47 #269
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28787618
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:50 schreef Hopey het volgende:
Trouwens, zien jullie ook wel eens bekenden op die datingsites? Ik heb er echt een boel gezien. Oude klasgenoten, vage kennissen en zelfs een jaargenoten van mijn studie! Haha, ik lag wel vlak, maar dacht, zouden ze mij ook gezien hebben?
Ik zag ook trouwens die gast van Nederland in Beweging. Je weet wel dat ochtend gymnastiek programma op nederland 2 ofzo. Die gast zat ook erop! Maar kennelijk kreeg hij teveel flood ofzo en heeft hij zich eraf gehaald.
2x, heb ze er verder niet over gesproken. Het waren ook vrij vage kennissen. Op heren zoek ik niet dus dat weet ik niet.. misschien toch eens doen.
Vampire Romance O+
pi_28787702
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:31 schreef Averon het volgende:
Ik betaal omdat ik wil betalen. Niet omdat zij dat wil. Heeft niet veel met watje zijn te maken.
Ik had het niet over betalen, ik had het over 'een man besturen'. Als ik IETS niet wil, is het een man die zich laat besturen.
quote:
Dat een 'moderne, sterke man' dat net zou doen is onzin. Een 'moderne sterke man' doet wat hij zelf wil, omdat hij het zelf wil.
De meeste mannen die zich 'modern' noemen zijn watjes.
pi_28787777
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat begrijp ik dus écht niet. Dat je je MSN geeft, okee. Dat is altijd gemakkelijk te blokkeren ofzo, als je een eng figuur treft. Maar je mobiele nummer. Dat geef ik dus echt niet zomaar weg. Sowieso wil ik zelf liever eerst een nummer hebben van vrouwen, en tja, dan gebeurt dat ook wel zo.

Overigens; betalen is er niet bij. Meestal wel voor mezelf hoor, maar daar blijft het wel bij.

En Sylvana, wat ben jij toch heerlijk assertief.

Volgens mij is een man besturen wel het laatste wat een vrouw wil. De meeste vrouwen zoeken diep van binnen juist wat sturing, en wel van een leuke vent. Het komt wat dat betreft mooi uit dat ik graag de touwtjes in handen heb.
Ik geef mijn 06 ook echt niet snel weg. Meestal vraag ik om zijn 06 en als hij niet naar die van mij vraagt dan geef ik hem ook niet uit mezelf. Ben echt heel voorzichtig met mijn telefoonnummer, voor je het weet word je gestalkt ofzo Msn kun je idd nog wel blocken, maar je telefoonnummer veranderen gaat niet zo makkelijk nee

En ik ben trouwens een vrouw die zelf af en toe de touwtjes in handen wil hebben, maar het ook niet erg vind om af en toe gestuurd te worden, afwisseling is the word
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:42:05 #272
124948 Averon
One of the good guys
pi_28787831
De moderne metrosexuele man, zoals opgelegd door Ally McBeal en Sex in the City. Dan word ik toch liever als ouderwets bestempeld.
pi_28787848
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:39 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik geef mijn 06 ook echt niet snel weg. Meestal vraag ik om zijn 06 en als hij niet naar die van mij vraagt dan geef ik hem ook niet uit mezelf. Ben echt heel voorzichtig met mijn telefoonnummer, voor je het weet word je gestalkt ofzo Msn kun je idd nog wel blocken, maar je telefoonnummer veranderen gaat niet zo makkelijk nee
Dat bedoel ik maar. Als vrouw geldt dat natuurlijk nog veel meer dan als man.
quote:
En ik ben trouwens een vrouw die zelf af en toe de touwtjes in handen wil hebben, maar het ook niet erg vind om af en toe gestuurd te worden, afwisseling is the word
Tja, je moet niet de dicator uit gaan hangen, en je wil doordrukken ofzo. Maar ik ben er altijd wel voor om de leiding te nemen. Als het niet bevalt dan hoor ik dat vanzelf wel. Mijn ervaring is dat vrouwen dat prima vinden. Sowieso, niet alleen in dating, niets zo erg als een treuzelaar.

"Wat wil je bestellen?"
"Eeeh, eeeh, eehmmmmm"

Dat is gewoon typerend voor iemand die niet weet wat 'ie wil.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28787895
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik maar. Als vrouw geldt dat natuurlijk nog veel meer dan als man.
[..]

Tja, je moet niet de dicator uit gaan hangen, en je wil doordrukken ofzo. Maar ik ben er altijd wel voor om de leiding te nemen. Als het niet bevalt dan hoor ik dat vanzelf wel. Mijn ervaring is dat vrouwen dat prima vinden. Sowieso, niet alleen in dating, niets zo erg als een treuzelaar.

"Wat wil je bestellen?"
"Eeeh, eeeh, eehmmmmm"

Dat is gewoon typerend voor iemand die niet weet wat 'ie wil.
Aarrg, dat is idd erg irritant ja als iemand niet weet wat ie wil, of als ze dan zeggen dat ie wel hetzelfde als mij neemt
pi_28787897
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 00:42 schreef Averon het volgende:
De moderne metrosexuele man, zoals opgelegd door Ally McBeal en Sex in the City. Dan word ik toch liever als ouderwets bestempeld.
Ik hou wel van metroseksuelen als het gaat om kledingstijl, maar verder heb ik inderdaad liever een 'ouderwetse' man. Stofzuigen en de was doen doe ik ook met liefde zelf. Alleen wil ik bij voorkeur een LAT-relatie, dus daar heeft 'ie weinig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')