quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent álwéér over tijd, MUUS. Net als laatst.
Jij bent een lief meisje, met twee pipi langkous staartjes, kort jurkje, kaplaarzen en een grote lolly in je muil. En je huppelt door het park. Dat soort meisjes vloeken niet!!quote:
Poepen doen ze ook niet.quote:
Goh, ik stelde me Muus toch anders voor... Vloeken sluit wel aan bij die voorstellingquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:25 schreef Dirkh het volgende:
Jij bent een lief meisje, met twee pipi langkous staartjes, kort jurkje, kaplaarzen en een grote lolly in je muil. En je huppelt door het park. Dat soort meisjes vloeken niet!!
Dit beeld moet je eens loslaten, Dirkje. Je gaat erover door als een.... een... een Redux.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent een lief meisje, met twee pipi langkous staartjes, kort jurkje, kaplaarzen en een grote lolly in je muil. En je huppelt door het park. Dat soort meisjes vloeken niet!!
Ik moet het beeld wel vasthouden. Alleen zo kan ik iedere avond rustig in slaap valen, met een lach op mijn gezicht.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dit beeld moet je eens loslaten, Dirkje. Je gaat erover door als een.... een... een Redux.
HA!.
Het was een mooi meisje. Het was een heel mooi meisje. Ze was uh, ze was ze had hele mooi lange blonde haren, ze was 15 jaar oud en ze was heel nieuwsgierig, want ze wilde weten wat liefde was.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Biedt perspectieven dudequote:Op woensdag 13 juli 2005 16:40 schreef Kreator het volgende:
Kennelijk ben ik de enige.
Dude! Hans Teeuwen! Das al een eeuw oudquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:39 schreef Havoc het volgende:
Het was een mooi meisje. Het was een heel mooi meisje. Ze was uh, ze was ze had hele mooi lange blonde haren, ze was 15 jaar oud en ze was heel nieuwsgierig, want ze wilde weten wat liefde was.
En ze huppelde door het bos en de zon scheen en de konijntjes speelden in het zand en toen kwam er een elfje op d’r schouder zitten en het elfje zei:
‘HEE KLEIN MEISJE, DOE JE WEL EEN BEETJE VOORZICHTIG? HET BOS ZIT VOL MET GEVAREN! ZOALS ER ZIJN GIFTIGE PADDESTOELEN, DE WOLVENKLEMMEN EN NATUURLIJK DE JAGER!’ ‘Ja,’ zegt het meisje, ‘daar heb ik geen ene fuck mee te maken. Ik doe toch precies zelf wat ik wil, flikker maar op.’ En ze huppelde verder.
Wel toepasselijk in de mentale situatie van Dirkh natuurlijkquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:41 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dude! Hans Teeuwen! Das al een eeuw oud
Foto's?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:45 schreef Kreator het volgende:
Die is weg. Hij nam me serieus. (whehe)
En? Was dat lekker?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:45 schreef Kreator het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:
Er is er altijd wel eentje.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:45 schreef Kreator het volgende:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:50 schreef Redux het volgende:
als ik ja zeg, muus, mag ik dan weer terug naar TRU?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |