quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:Alhoewel je beter spijt kunt krijgen van iets wat je wel hebt gedaan dan van iets wat je niet hebt gedaan.
Zeg ik ook al tegen mijnzelf... maar goed..
Ik moet dus een keuze gaan maken tussen:
Stoppen met mijn bijbaan waarin ik heel veel ondersteuning krijg in bepaalde levensomstandigheden van een aantal collega's terwijl het aan de andere kant heel veel van mijn energie kost om physiek bepaalde dingen daarvan te accepteren. Heeft niks met het werk zelf te maken...
En op school gebied als ik nu niet meer verder ga studeren dan stel ik heel veel mensen teleur maar ook mijzelf vooral! Ik wil heel graag verder studeren maar mentaal kan ik het even niet meer. Ik heb mijn HBO opleiding in 4 jaar gedaan en dat zijn er maar weinigen die dat kunnen. Uit mijn klas (28 personen) zijn we met zijn 4en die dat binnen 4 jaar hebben gehaald, de rest doet er 4,5 a 5 jaar over. Daarnaast heb ik in al die 4 jaren nooit vakantie gehad, heb altijd dan in de vakanties doorgewerkt fulltime of mijn stage fulltime gehad. Of te wel, mentaal ben ik kapot....