abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:00:57 #26
97348 Matness
Matt about you
pi_28738444
Och, ik sta nergens verbaasd van te kijken. Millitairen beginnen al te janken als een klein kind als ze een konijntje moeten slachten

'Leger slachtte konijnen af'
pi_28738452
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:57 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ze hebben hem toch opgepakt? Wat hebben de agenten precies verkeerd gedaan volgens jou dan?
Ze hebben hem niet helemaal overhoop geschoten met hun AK47
pi_28738461
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:59 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nee, hij zegt dat het raar is dat ze bang zijn.
En hij vraagt zich of de Nederlandse agenten wel juist getraind worden. Omdat ze blijkbaar bang zijn.
pi_28738466
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:48 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Maar om het opkomend terrorisme aan te pakken vergt toch een ander type agent die moedig en slagvaardig iemand uit kan schakelen.
Ik snap je punt niet helemaal. Ondaks dat ze bang waren hebben ze hem dus wel opgepakt. En dat alles binnen 17 minuten na de moord.

Lijkt mij dus dat er niets mis is met deze agenten.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:02:29 #30
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_28738505
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:50 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee, da's niet normaal. Waar halen ze het lef vandaan om niet net als Durtie Herrie boelkloedig met een Mag357 op de purp af te kuieren en hem daarna met één vinger in de neus fluitend in de boeien te slaan met koele oneliners als 'Do you feel lucky, punk?'

V.
.44 Magnum bedoel je.
pi_28738508
Ik had op het werk toen een dief die we op heterdaad hadden betrapt. Overgeleverd aan de politie, daarna moet je zo'n verklaring invullen. Die agent vroeg me toen of ik bang was. Ik zei van niet, maar blijkbaar kan het voor de dief zwaarder meetellen?
Misschien dat het hier iets mee te maken heeft.
pi_28738533
Ik stel voor dat de ts de volgende door gedraaide gozer zelf oppakt.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:05:01 #33
97348 Matness
Matt about you
pi_28738593
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:03 schreef SHERMAN het volgende:
Ik stel voor dat de ts de volgende door gedraaide gozer zelf oppakt.
De TS is er niet voor opgeleid en krijgt er niet voor betaald.

Maar goed, zolang ze hun werk maar doen he. Een vuilnisman mag zijn biobakken legen ook een smerig werkje vinden.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:13:07 #34
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_28738850
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:47 schreef cerror het volgende:
En agent mag namelijk niet zomaar schieten.
1 schot zonder enig ander alternatief proberen en je word vervolgd als agent.

Nederlandse kutregeltjes.
En daarbij is de normale Nederlandse politie agent ook niet echt geschikt om terroristen op te pakken (daarom dragen ze ook geen zware vuurwapens).
Dat dit toch gelukt is komt omdat M.B. juist doodgeschoten wilde worden en na de eerste gerichte schoten op de politie verder geen echte moeite meer heeft gedaan om politieagenten te doden.

En ik kan me goed voorstellen dat een bonnenschrijver er ook niet echt op zit te wachten om dit soort klussen op te knappen. Daar heb je o.a. Arrestatieteams & BBE & KCT CT voor.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:13:35 #35
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_28738868
Je bedoelt dat de politie er goed aan zou doen wat moslimfundamentalisten in dienst te nemen, aangezien dat niet zo'n watjes zijn?
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  Moderator dinsdag 12 juli 2005 @ 15:17:03 #36
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_28739004
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:01 schreef BobRooney het volgende:

[..]

En hij vraagt zich of de Nederlandse agenten wel juist getraind worden. Omdat ze blijkbaar bang zijn.
ze krijgen tijdens de training geen kogels om de oren iig

natuurlijk ben je bang als er 1 of andere dolle dwaas op je staat te knallen, ze hebben echter wel hun werk gedaan (terug geschoten, de man gearresteerd en hem nog eerste hulp gegeven ook) dus zijn het goede gasten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:25:58 #37
97348 Matness
Matt about you
pi_28739311
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:01 schreef tonks het volgende:

[..]

Ze hebben hem niet helemaal overhoop geschoten met hun AK47
je caps lock stond aan
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:27:10 #38
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_28739352
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:17 schreef sp3c het volgende:

[..]

ze krijgen tijdens de training geen kogels om de oren iig

natuurlijk ben je bang als er 1 of andere dolle dwaas op je staat te knallen, ze hebben echter wel hun werk gedaan (terug geschoten, de man gearresteerd en hem nog eerste hulp gegeven ook) dus zijn het goede gasten
1 pistool en een gek tegen hoeveel politieagenten met pistool?
En dan duurt het nog 17 minuten voordat ze hem eindelijk in een been kunnen raken. Ondertussen heeft de politie al wel tig voertuigen weten te crashen en verkeerszuilen en borden omver kunnen rijden.
En ze waren al die tijd zo dicht bij M.B. dat ze precies kunnen verklaren waar hij heen keek en wat hij aan het doen was.
Ik denk dat ze eens beter getraint moeten worden, ze hoeven ook maar verplicht 4X per jaar naar een schietbaan en dat is toch niet meer van deze tijd.
pi_28739401
Dat een agent bang is in zo'n situatie lijkt mij logisch, waarom dat een breed uitgemeten onderdeel van een strafklacht moet vormen ontgaat mij enigzins.

Politie agenten worden wel degelijk geacht met dit soort zaken om te kunnen gaan, is natuurlijk grote kul om te stellen dat ze daar niet voor betaald worden, waar dan wel voor? Om verkeersovertredingen op te schrijven? Dan kunnen we een hoop geld besparen door alleen nog parkeerwachters er op na te houden.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:31:26 #40
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28739482
Als een of andere Moslimmongool (die toch al zo bekend staan om hun nuchtere en aardse kijk op het leven) net wegloopt van een lijk met een plas bloed er omheen waar een vleesmes in staat en hij begint te schieten... dan kun je zo kerel zijn als je maar bent, iedereen beeft dan.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:38:57 #42
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28739738
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:37 schreef Soul79 het volgende:
Typisch een Geen Stijl topic dit
Dat baart me wel zorgen dan...
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:40:05 #43
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_28739770
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:28 schreef Tijger_m het volgende:
Dat een agent bang is in zo'n situatie lijkt mij logisch, waarom dat een breed uitgemeten onderdeel van een strafklacht moet vormen ontgaat mij enigzins.

Politie agenten worden wel degelijk geacht met dit soort zaken om te kunnen gaan, is natuurlijk grote kul om te stellen dat ze daar niet voor betaald worden, waar dan wel voor? Om verkeersovertredingen op te schrijven? Dan kunnen we een hoop geld besparen door alleen nog parkeerwachters er op na te houden.
Heel veel agenten mogen eigenlijk niet eens een wapen dragen omdat ze niet de juiste training daarvoor hebben gehad.
pi_28740006
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:38 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Dat baart me wel zorgen dan...
Nou gelukkig zijn de meesten het niet met TS eens. Maar voeg wat sarcasme bij de openingspost en vervang 'politie' door 'pliesie' en hij kan zo op GeenStijl.

Mohammed B schijnt net op de zitting trouwens tegen die agenten gezegd te hebben: jullie leven alleen nog omdat ik niet goed mikte, want het was mijn bedoeling jullie te doden.

Logisch dat ze bang waren, maar ze hebben hem toch keurig levend te pakken gekregen. Ik denk dat in Amerika Mohammed wel zijn gewenste martelaarsdood had gekregen.
pi_28740085
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:40 schreef Woodbridge het volgende:

Heel veel agenten mogen eigenlijk niet eens een wapen dragen omdat ze niet de juiste training daarvoor hebben gehad.
Van de straat af dan, burowerk tot ze hun training gehad hebben en bij herhaald zakken volgt ontslag.
Sorry, maar aan agenten worden bepaalde eisen gesteld en gezien hun functie mogen en moeten die gesteld worden, als ze daar niet langer aan kunnen voldoen dan moeten ze ontheven worden van een dergelijke functie.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:54:21 #46
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28740192
Agenten zijn ook maar mensen, maar dit slaat alles. Wat een sukkels weer .

En dan van ons burgers vragen dat wij ingrijpen als er weer een omaatje op straat in mekaar wordt getrimd door een paar Marokkanen .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_28740235
Wat is het probleem hier? Who cares of ze bang zijn, ze hebben hem wel mooi gearresteerd!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 16:01:48 #48
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_28740409
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:54 schreef Lemmeb het volgende:
Agenten zijn ook maar mensen, maar dit slaat alles. Wat een sukkels weer .

En dan van ons burgers vragen dat wij ingrijpen als er weer een omaatje op straat in mekaar wordt getrimd door een paar Marokkanen .
(oud nieuwsbericht)

'Onlangs stond in de krant dat vijfhonderd politieagenten van het korps Haaglanden – één op de zes! – hun dienstpistool hadden moeten inleveren omdat ze onvoldoende schietvaardig bleken. Ze waren gezakt voor de jaarlijkse schiettest of hadden het niet nodig gevonden daaraan deel te nemen. Dit was aanleiding voor het ministerie van Binnenlandse Zaken om de schietresultaten van álle korpsen maar eens onder de loep te gaan nemen.

Prompt raakte een week later een officier van justitie ernstig gewond in zijn schouder tijdens de beëindiging van een gijzelingsactie in het Arnhemse gerechtshof. Het schot, zo bleek een paar dagen later, was niet afgevuurd door de gijzelnemer, maar… door een agent.'
  dinsdag 12 juli 2005 @ 16:01:57 #49
80425 Muertez
met een z?
pi_28740420
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:55 schreef MidnightRambler het volgende:
Wat is het probleem hier? Who cares of ze bang zijn, ze hebben hem wel mooi gearresteerd!
precies, bang zijn en dan toch netjes die loser arresteren zonder hem direct door zijn kop te schieten, dat is toch alleen maar netjes?

ik vind dat ze het goed gedaan hebben
  dinsdag 12 juli 2005 @ 16:02:12 #50
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28740425
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:48 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Nou gelukkig zijn de meesten het niet met TS eens. Maar voeg wat sarcasme bij de openingspost en vervang 'politie' door 'pliesie' en hij kan zo op GeenStijl.

Mohammed B schijnt net op de zitting trouwens tegen die agenten gezegd te hebben: jullie leven alleen nog omdat ik niet goed mikte, want het was mijn bedoeling jullie te doden.

Logisch dat ze bang waren, maar ze hebben hem toch keurig levend te pakken gekregen. Ik denk dat in Amerika Mohammed wel zijn gewenste martelaarsdood had gekregen.
Ik ben het met Van Goghs moeder eens, het is een stakker. Het is een vies, goor, triest kereltje met een hoogstwaarschijnljik verknolde jeugd die nou door heel sereen en relaxed te doen zogenaamd de martelaar en berekenende moordenaar wil uithangen. De doodstraf is nog te goed voor dat Moslimvarken.
Als-ie in de bak komt weet ik zeker dat-ie binnen no time een aars heeft waar je bowlingballen in kan vervoeren. Ik mag hopen dat het bloedt als een rund en dat hij en z'n smerige baardje zich 's nachts in slaap huilen uit pure vernedering en ellende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')