Ze hebben hem niet helemaal overhoop geschoten met hun AK47quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:57 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ze hebben hem toch opgepakt? Wat hebben de agenten precies verkeerd gedaan volgens jou dan?
En hij vraagt zich of de Nederlandse agenten wel juist getraind worden. Omdat ze blijkbaar bang zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:59 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat het raar is dat ze bang zijn.
Ik snap je punt niet helemaal. Ondaks dat ze bang waren hebben ze hem dus wel opgepakt. En dat alles binnen 17 minuten na de moord.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:48 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Maar om het opkomend terrorisme aan te pakken vergt toch een ander type agent die moedig en slagvaardig iemand uit kan schakelen.
.44 Magnum bedoel je.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, da's niet normaal. Waar halen ze het lef vandaan om niet net als Durtie Herrie boelkloedig met een Mag357 op de purp af te kuieren en hem daarna met één vinger in de neus fluitend in de boeien te slaan met koele oneliners als 'Do you feel lucky, punk?'
V.
De TS is er niet voor opgeleid en krijgt er niet voor betaald.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:03 schreef SHERMAN het volgende:
Ik stel voor dat de ts de volgende door gedraaide gozer zelf oppakt.
En daarbij is de normale Nederlandse politie agent ook niet echt geschikt om terroristen op te pakken (daarom dragen ze ook geen zware vuurwapens).quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:47 schreef cerror het volgende:
En agent mag namelijk niet zomaar schieten.
1 schot zonder enig ander alternatief proberen en je word vervolgd als agent.
Nederlandse kutregeltjes.
ze krijgen tijdens de training geen kogels om de oren iigquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:01 schreef BobRooney het volgende:
[..]
En hij vraagt zich of de Nederlandse agenten wel juist getraind worden. Omdat ze blijkbaar bang zijn.
je caps lock stond aanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:01 schreef tonks het volgende:
[..]
Ze hebben hem niet helemaal overhoop geschoten met hun AK47
1 pistool en een gek tegen hoeveel politieagenten met pistool?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze krijgen tijdens de training geen kogels om de oren iig
natuurlijk ben je bang als er 1 of andere dolle dwaas op je staat te knallen, ze hebben echter wel hun werk gedaan (terug geschoten, de man gearresteerd en hem nog eerste hulp gegeven ook) dus zijn het goede gasten
Dat baart me wel zorgen dan...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:37 schreef Soul79 het volgende:
Typisch een Geen Stijl topic dit
Heel veel agenten mogen eigenlijk niet eens een wapen dragen omdat ze niet de juiste training daarvoor hebben gehad.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:28 schreef Tijger_m het volgende:
Dat een agent bang is in zo'n situatie lijkt mij logisch, waarom dat een breed uitgemeten onderdeel van een strafklacht moet vormen ontgaat mij enigzins.
Politie agenten worden wel degelijk geacht met dit soort zaken om te kunnen gaan, is natuurlijk grote kul om te stellen dat ze daar niet voor betaald worden, waar dan wel voor? Om verkeersovertredingen op te schrijven? Dan kunnen we een hoop geld besparen door alleen nog parkeerwachters er op na te houden.
Nou gelukkig zijn de meesten het niet met TS eens. Maar voeg wat sarcasme bij de openingspost en vervang 'politie' door 'pliesie' en hij kan zo op GeenStijl.quote:
Van de straat af dan, burowerk tot ze hun training gehad hebben en bij herhaald zakken volgt ontslag.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:40 schreef Woodbridge het volgende:
Heel veel agenten mogen eigenlijk niet eens een wapen dragen omdat ze niet de juiste training daarvoor hebben gehad.
(oud nieuwsbericht)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:54 schreef Lemmeb het volgende:
Agenten zijn ook maar mensen, maar dit slaat alles. Wat een sukkels weer.
En dan van ons burgers vragen dat wij ingrijpen als er weer een omaatje op straat in mekaar wordt getrimd door een paar Marokkanen![]()
.
precies, bang zijn en dan toch netjes die loser arresteren zonder hem direct door zijn kop te schieten, dat is toch alleen maar netjes?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:55 schreef MidnightRambler het volgende:
Wat is het probleem hier? Who cares of ze bang zijn, ze hebben hem wel mooi gearresteerd!
Ik ben het met Van Goghs moeder eens, het is een stakker. Het is een vies, goor, triest kereltje met een hoogstwaarschijnljik verknolde jeugd die nou door heel sereen en relaxed te doen zogenaamd de martelaar en berekenende moordenaar wil uithangen. De doodstraf is nog te goed voor dat Moslimvarken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:48 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Nou gelukkig zijn de meesten het niet met TS eens. Maar voeg wat sarcasme bij de openingspost en vervang 'politie' door 'pliesie' en hij kan zo op GeenStijl.
Mohammed B schijnt net op de zitting trouwens tegen die agenten gezegd te hebben: jullie leven alleen nog omdat ik niet goed mikte, want het was mijn bedoeling jullie te doden.
Logisch dat ze bang waren, maar ze hebben hem toch keurig levend te pakken gekregen. Ik denk dat in Amerika Mohammed wel zijn gewenste martelaarsdood had gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |