abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juli 2005 @ 10:04:53 #51
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28823107
quote:
De bovengemiddelde groei in de periode 1995-1999 was vooral terug te voeren op matiging van loonkosten en verhoging van arbeidsparticipatie. Deze onderliggende factoren kennen echter hun grenzen; concurrentie op kosten zal steeds moeilijker worden met een toenemende openheid van de Europese economie voor lage lonenlanden.4 Maar ook omdat onze bevolking momenteel sterk vergrijst en ontgroent. Nederland zal zich daarom meer moeten richten op andere vormen van bedrijvigheid, die productiviteitstijging bereiken door een verhoging van toegevoegde waarde: kennisintensieve, innovatiegedreven bedrijvigheid. Nederland moet een kennisintensieve economie worden.5 Helaas lijkt ons land op dit punt steeds slechter te scoren.
AWT (2003), Backing Winners: Van generiek technologiebeleid naar actief innovatiebeleid
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  vrijdag 15 juli 2005 @ 10:41:22 #52
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_28823971
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:33 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

As if........

Je was ook op de hoogte van het feit dat veel Amerikanen twee banen moeten hebben om uberhaupt rond te kunnen komen? Je was ook op de hoogte van het feit dat alleen al in LA tienduizenden mensen op straat wonen omdat ze niet rond konden komen?
Weet jij hoeveel europeanen onder de armoede grens leven?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')