Hoe verklaar je Armstrong dan die opeens zo goed werd in 1999?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:04 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vind die Quick-Step ploeg wel super verdacht. Boonen die opeens zo goed is
Nee, nee, nee, een veel beter voorbeeld van iemand die opeens een opvallende stap vooruit zet op een abnormaal moment is Erik Dekker.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:04 schreef JohnDDD het volgende:
Boonen die opeens zo goed is,
Maar Mapei/Domo/Quickstep doet dat al 10 jaar aan een stuk. En zal dat blijven doen. En steeds enkel in PR. Terwijl die andere ploegen alles domineerden. Behalve Parijs-Roubaix, want daar werkte het niet zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:42 schreef Ericr het volgende:
Het zijn in ieder geval opvallende tempobeulen die rijden bij Quick Step, doen soms denken aan de tijden van Gewiss Ballan. En we weten waar die op reden in die jaren. In de Mapei tijd was met 3 man als eersten eindigen in Parijs Roubaix een mooi kunststukje, maar tegelijkertijd een prestatie waar je vraagtekens bij kan zetten.
Zo'n lijstje kun je bij elke wielerploeg maken, (dat zegt misschien wel iets over de sport in het algemeen, maar soit)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:42 schreef Ericr het volgende:
Lefevre heeft natuurlijk wel opvallend proteges in huis gehad die betrapt zijn of in verband zijn gebracht met doping. Musseeuw, Lotz, VDB, Virenque, ploegdokter van Mol, Garzelli.
Welke opmerkelijke resultaten? Het is vrij gebruikelijk dat een relatief grote ploeg met enkele toppers af en toe eens een koers wint. In grote rondes (de dopingparadijsen bij uitstek) heeft Lefevre nooit erg veel voorgesteld. Waarmee ik niet wil zeggen dat er bij hem minder wordt geslikt. Maar ook niet meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:38 schreef Ericr het volgende:
van Mol werd in 1998 door de Italiaanse justistie beschuldigd van toedienen van doping aan renners.
Ik zeg niet dat die renners onder Lefevre's regime doping gebruikten, ik geef alleen aan dat Lefevre klaarblijkelijk een voorkeur lijkt te hebben voor renners die in verband worden gebracht met doping. Het lijstje is bij sommige ploegen inderdaad gelijk of groter, maar er zijn genoeg ploegen die renners in huis hebben met een schone lei. Zegt ook niks, maar de opmerkelijk resultaten van Mapei en tegenwoordig Quick Step zijn soms iets te opmerkelijk.
ondermeer doordat hij 12kg vermagert was... en hij stond eerste in de UCI ranking voor hij kanker had ... nuff said i think.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:24 schreef Falco het volgende:
[..]
Hoe verklaar je Armstrong dan die opeens zo goed werd in 1999?
no shit, sherlockquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:45 schreef JohnDDD het volgende:
lotz is gepakt, dat vind ik ook verdacht
Leg eens uit. Ik neem aan dat het niet over de perfect normale progressie bij Boonen gaat. Dus?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:45 schreef JohnDDD het volgende:
toch vind ik quick-step wel een stuk verbeterd
Beetje laat, maar ik wil mijn reactie nog even verklaren.. Je kan het bull-shit vinden, maar vele vage verhalen brengen nu eenmaal grote twijfel.. Ik bedoel heus niet dat hij zichzelf dood had moeten rijden, maar een duik zoals Ullrich het ravijn in, een aantal jaren geleden, had mijn dag wel goed gemaakt.. Net als dat ik voor het nieuwe F1seizoen hoopte dat M. Schumacher tegen een muur zou rijden.. Ik wens die mensen niet de dood in, maar zoveel goede rijders zoveel meer kansen.. En waarom zou iedereen aan de Epo zitten en Lance toevallig nou net niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:38 schreef flyckje het volgende:
[..]
vaakje ik hoop dat dat sarcastisch was.... lance is de MEEST geteste renner in het peleton OOK buiten de compititie. en is noooit schuldig bevonden. de reden waarom hij weinig racet is omdat hij niet 9maanden in europa wil zitten weg van zijn familie. en hij heeft ook geen verboden middelen op ze"n dokterslijstje. dus STOPT met die bullshit te verkondigen.
note ik verdedig hier zowat iedereen die ze beschuldigequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:32 schreef Vaakje het volgende:
[..]
Beetje laat, maar ik wil mijn reactie nog even verklaren.. Je kan het bull-shit vinden, maar vele vage verhalen brengen nu eenmaal grote twijfel.. Ik bedoel heus niet dat hij zichzelf dood had moeten rijden, maar een duik zoals Ullrich het ravijn in, een aantal jaren geleden, had mijn dag wel goed gemaakt.. Net als dat ik voor het nieuwe F1seizoen hoopte dat M. Schumacher tegen een muur zou rijden.. Ik wens die mensen niet de dood in, maar zoveel goede rijders zoveel meer kansen.. En waarom zou iedereen aan de Epo zitten en Lance toevallig nou net niet?
Dan hebben we een verschillende mening over Indurain, want ik vond dat wel duidelijk. Niet noodzakelijk dat hij 'm 5 keer ging winnen, maar wel dat hij duidelijk mogelijkheden had op gebied van grote rondes. Net zoals dat bij Ullrich, Basso, Kloden, etcetera het geval was. Allemaal. Behalve Armstrong. Als die ooit al top zou worden in Tour, Giro, Vuelta, dan zou dat op een Jalabert/Di Luca manier zijn. Maar nee, door hard trainen kan je blijkbaar natuurtalenten aankwekenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:02 schreef Ericr het volgende:
Indurain reed zijn eerste jaren ook vrij onzichtbaar in de Tour. Er waren weinig voortekenen dat Indurain de renner zou worden als in de tijd dat hij onverslaanbaar was in tijdritten. Hij was in zijn vroege jaren een leuk tijdrijder maar geen potentieel tourwinnaar. Hoop andere jongeren leek veelbelovender in die tijd.
Riis hangt een geur van doping aan maar die was ook jaren lang een renner van tweede garnituur in de Tour en op eens stond hij er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |