Eens zien hoe beschaafd je bent wanneer een zeer geliefd familielid om het leven gebracht wordt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
En terecht. Beschaafde mensen doen dat niet. Maar goed, als jij jezelf zo graag profileert als onbeschofte barbaar mag je dat zelf weten. Scheld maar lekker door. Je hebt inmiddels al bereikt dat niemand je serieus neemt. Gefeliciteerd.
Ja hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:17 schreef Drugshond het volgende:
En of we er iets van geleerd hebben weet ik niet.
Ja? Ik zie niet in wat ik persoonlijk met de moord op Theo van Gogh te maken heb. Het motief maakt het natuurlijk nog geen sociaal politieke aangelegenheid (hoe graag sommigen dat ook wil geloven, maar het slechts als excuus gebruiken voor hun ramptoerisme).quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon ALLES uitzenden, het gaat ons allemaal aan.
De geschiedenis herhaalt zich, let maar op.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:38 schreef Loedertje het volgende:
Wie zou een gozer willen bevrijden die in zijn vrije tijd drie jaar lang heeft zitten geilen bij necrofielen die lekker bezig waren?
Dooddoener.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Eens zien hoe beschaafd je bent wanneer een zeer geliefd familielid om het leven gebracht wordt.
Inderdaad, maar de mensen willen een boksbal hebben he.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:52 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja? Ik zie niet in wat ik persoonlijk met de moord op Theo van Gogh te maken heb. Het motief maakt het natuurlijk nog geen sociaal politieke aangelegenheid (hoe graag sommigen dat ook wil geloven, maar het slechts als excuus gebruiken voor hun ramptoerisme).
Hij is toch de moordenaar, dus is het toch ook logisch dat mensen hem verafschuwen en een hekel aan hem hebben? Je doet nu net of mensen onterecht een hekel aan hem hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:03 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Inderdaad, maar de mensen willen een boksbal hebben he.
Sommigen zouden best een beschuitje met hem willen eten kennelijk...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:05 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij is toch de moordenaar, dus is het toch ook logisch dat mensen hem verafschuwen en een hekel aan hem hebben? Je doet nu net of mensen onterecht een hekel aan hem hebben.
De man van Katja Schuurman heeft ook al een baardquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
tja.. sommige wijven vallen op die baard![]()
Speelde die niet vaak mee in die films van Van Gogh?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:20 schreef pberends het volgende:
[..]
De man van Katja Schuurman heeft ook al een baard.
Ja, in die Medea-film, Thijs Romer heet ie toch.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:22 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Speelde die niet vaak mee in die films van Van Gogh?
Ik voel een complot theorie aankomen
Ja dacht het wel, in 06/05 zat hij volgens mij ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, in die Medea-film, Thijs Romer heet ie toch.
Dus dat bedoelen ze dus met "Jullie houden van het leven, wij houden van de dood". En ik maar denken dat ze dat symbolisch bedoelden...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:38 schreef Loedertje het volgende:
Wie zou een gozer willen bevrijden die in zijn vrije tijd drie jaar lang heeft zitten geilen bij necrofielen die lekker bezig waren?
Ja tuurlijk mag iedereen hem verafschuwen, maar de roep naar foto's en videobeelden etc. lijkt mij gewoon een vorm van ramptoerisme (zoals Argento al zei).quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:05 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij is toch de moordenaar, dus is het toch ook logisch dat mensen hem verafschuwen en een hekel aan hem hebben? Je doet nu net of mensen onterecht een hekel aan hem hebben.
De camera's moesten uit van de rechter toen hij ging spreken...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom laten ze niet alles zien met beelden? Het is immers een proces die heel Nederland aangaat.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:19 schreef pberends het volgende:
Wat voor zielige agentjes hebben we hier eigenlijk in dienst? Agenten die nog nooit geschoten hadden? Die psychische problemen ondervonden omdat ze een crimineeltje moesten oppakken?. We moeten ze is op trainingskamp naar Sicilië sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |