Wat dan te denken van de live registraties?? "Babylon by Bus" en "Live at the Roxy"??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb hem één keer gehoord, en ik moet zeggen dat ik hem wel redelijk chill vind. Bob Marley platen zijn idd erg geschikt voor dubbing, en dit is een geslaagde poging. Hoewel het origineel nog altijd onovertroffen blijft
hou ff op, strax krijg ik spijt dat ik ze niet mee heb genomen naar m'n werk....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:25 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Wat dan te denken van de live registraties?? "Babylon by Bus" en "Live at the Roxy"??
Spuig je meningh erna even hier als je durftquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:17 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik ga 'm nu even van internet zuigen, vanavond even checken... Wist niet dat er een dubplaat van Bob was!
Ga ik zeker even doen... * SKa_BoSS = groot dub-fan!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:47 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Spuig je meningh erna even hier als je durft
Als fan van Bill Laswell ga ik deze maar eens aanschaffen want ik wist niet dat het een project van hem was alhoewel ik er wel een keertje een interview met hem over gelezen heb.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:32 schreef Zanderrr het volgende:
Sommige van die andere remixplaten van Bill Laswell zijn ook wel te genieten trouwens, ik vind die Miles Davis en Santana-remixalbums bijv. ook behoorlijk goed te pruimen.
Wat dat betreft raadt ik je van harte de volgende platen aan:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:55 schreef Developersrus het volgende:
Wicked man...perfecte tunes als je stoned bent!
die beide trojan dub boxen zijn erg goed inderdaad.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:27 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Wat dat betreft raadt ik je van harte de volgende platen aan:
* The Legendary Skatalites in Dub
* Trojan Ganja Reggae Box
* Trojan Dub Box I & II
Vooral de Trojanboxen zijn zwáár genieten...
Persoonlijk vond ik dit album wel aardig... Niet écht geweldig, maar wel aardig... De originelen zijn uiteraard honderd keer beter, maar dat spreekt voor zich denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |