Helaas wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:48 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
whahahahah dit meen je nie of wel
Ik kan ook immigreren naar Afrika, heb ik helemaal geen luxe-problemen meer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:49 schreef BobbyB het volgende:
Zeg je internet abo op, probleem opgelost toch?![]()
Pocket revolution van dEUSquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:50 schreef Little_Meanie het volgende:
welk langverwachte album mag het wel zijn?
Het internet doet het in Afrika niet inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik kan ook immigreren naar Afrika, heb ik helemaal geen luxe-problemen meer. [afbeelding]
Inderdaad, maar bij sommige albums doet het wel pijn. Wat nu als ik over 2 maand het album al zat ben? Niet meer kopen en m'n dEUS collectie incompleet maken...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:49 schreef Ratt het volgende:
muziek downloaden is een toffe manier om je dag te vullen!! [14.gif] (heeft al 14000 nummers)
Ik heb alleen Nothing Really Ends nog maar geluisterd, ik kan nog terug...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:52 schreef Z het volgende:
Lekker pathetisch allemaal pfaf
Probeer je je zonde goed te praten??
Is zijn eerste legale download.....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:52 schreef Z het volgende:
Lekker pathetisch allemaal pfaf
Probeer je je zonde goed te praten??
* mental note to self *quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:50 schreef pfaf het volgende:
Pocket revolution van dEUS
Ik download meerdere albums per dag, daar zit m'n probleem niet echt, maar zo vroeg voor de release en van dEUS...quote:
Ah, even zoeken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:50 schreef pfaf het volgende:
Pocket revolution van dEUS
Typisch een geval van koop een pick up.... heerlijke nostalgie..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik download meerdere albums per dag, daar zit m'n probleem niet echt, maar zo vroeg voor de release en van dEUS...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |