Helaas wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:48 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
whahahahah dit meen je nie of wel
Ik kan ook immigreren naar Afrika, heb ik helemaal geen luxe-problemen meer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:49 schreef BobbyB het volgende:
Zeg je internet abo op, probleem opgelost toch?![]()
Pocket revolution van dEUSquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:50 schreef Little_Meanie het volgende:
welk langverwachte album mag het wel zijn?
Het internet doet het in Afrika niet inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik kan ook immigreren naar Afrika, heb ik helemaal geen luxe-problemen meer. [afbeelding]
Inderdaad, maar bij sommige albums doet het wel pijn. Wat nu als ik over 2 maand het album al zat ben? Niet meer kopen en m'n dEUS collectie incompleet maken...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:49 schreef Ratt het volgende:
muziek downloaden is een toffe manier om je dag te vullen!! [14.gif] (heeft al 14000 nummers)
Ik heb alleen Nothing Really Ends nog maar geluisterd, ik kan nog terug...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:52 schreef Z het volgende:
Lekker pathetisch allemaal pfaf
Probeer je je zonde goed te praten??
Is zijn eerste legale download.....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:52 schreef Z het volgende:
Lekker pathetisch allemaal pfaf
Probeer je je zonde goed te praten??
* mental note to self *quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:50 schreef pfaf het volgende:
Pocket revolution van dEUS
Ik download meerdere albums per dag, daar zit m'n probleem niet echt, maar zo vroeg voor de release en van dEUS...quote:
Ah, even zoeken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:50 schreef pfaf het volgende:
Pocket revolution van dEUS
Typisch een geval van koop een pick up.... heerlijke nostalgie..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik download meerdere albums per dag, daar zit m'n probleem niet echt, maar zo vroeg voor de release en van dEUS...
Tuurlijk schaf ik 'm aan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:25 schreef Napalmmm het volgende:
Als ie echt zo goed is koop je m over 2 maanden toch alsnog?![]()
Ow staat die op de nieuwe CDquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb alleen Nothing Really Ends nog maar geluisterd, ik kan nog terug...
Een andere versie, op No more Loud music was het ook de afsluiter. Erg jammer, want Nothing Really Ends was de reden dat ik die cd kocht.quote:
Doe het voor mij. Kom ik 12 september bij Velvet en gaan we 'm samen kopen en op straat in een discman voor het eerst luisteren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:30 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik ben nog steeds sterk......
Hou vol, hou vol.......
Mooi was die tijd, wachten op een nieuw album, en dan was hij er eindelijk. Heerlijk....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:47 schreef pfaf het volgende:
Waarom kan dat?
Wacht je 2 jaar in volle verwachting op een album, met nog maar 2 maanden te gaan hoor je dat het album al te downloaden is. Jje wacht al jaren op dit langverwachte album dus je download hem meteen. Maar als je een kwartiertje later alles er op hebt staan begint het te knagen... "Moet ik dit moment supreme wel hier achter m'n computer, 2 maand te vroeg doen? " De beelden van enkele jaren terug, toen je met je verse cd terug naar huis ging, de spanning op liep, in de bus het boekje voor de 5e keer doorlas, nog eens rook aan het vinyl etc..., schieten door je hoofd.
En nu zit ik hier, al een half uur naar de map op m'n beeldscherm te kijken, luisteren of niet...
Ik weet het niet...
Ik dacht alquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een andere versie, op No more Loud music was het ook de afsluiter. Erg jammer, want Nothing Really Ends was de reden dat ik die cd kocht.
Gelukkig is het een iets andere versie.
Dank voor je steun pfaf!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Doe het voor mij. Kom ik 12 september bij Velvet en gaan we 'm samen kopen en op straat in een discman voor het eerst luisteren.
Bikkel!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:35 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Dank voor je steun pfaf!
Zit er aan te denken m'n geluidskaart tot 12 september uit m'n PC te halen!
Zelfbescherming.....
Nou dan is het waarscheinlijk toch niet zo'n goed album en heb je jezelf mooi weer 22 euro bespaard.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, maar bij sommige albums doet het wel pijn. Wat nu als ik over 2 maand het album al zat ben? Niet meer kopen en m'n dEUS collectie incompleet maken...
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:35 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Dank voor je steun pfaf!
Zit er aan te denken m'n geluidskaart tot 12 september uit m'n PC te halen!
Zelfbescherming.....
Lees je mail dan ook eens, lul.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:39 schreef nietzman het volgende:
Zeg, wat is dit voor een "Kijk mij en m'n nieuwe dEUS." topic. Ik kan hem nergens vinden, patser!!
Bedankt voor de meest zinvolle post in dit topic.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:46 schreef Little_Meanie het volgende:
dEUS haha wat een stomme kutgroep is dat
Ik wil het ook, maar m'n nieuwsgierigheid is sterker. Helaas...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:26 schreef dVTB het volgende:
Ik doe het niet meer. Bij artiesten van wie ik fan ben, wacht ik braaf op de officiële release. Ik vind er echt gewoon niks aan om een stapeltje mp3's in m'n WinAmp te kwakken. Dat neemt helemaal het gevoel van een nieuw album weg. Het is vele malen leuker om een cd te kopen en het schijfje voor het eerst in je cd-speler te stoppen. Moby, Coldplay, Röyksopp.... allemaal voorbeelden van albums die al vroegtijdig op internet stonden, waarbij ik gewoon heb gewacht tot de officiële release.
Ik hou van je.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:48 schreef pfaf het volgende:
Lees je mail dan ook eens, lul.
Jongen, toch...quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:39 schreef Bramm het volgende:
...en me gewoon dan te laten verassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |