quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:57 schreef bartrid het volgende:
dEUS
ik had net een half uurtje geleden het dEUS topic gelezen vandaar dat ik het wistquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:00 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
En ik heb me nog steeds in weten te houden.....
bartrid+1
quote:Here's the thing we started off friends
It was cool but it was all pretend
Yeah yeah
Dat is trouwens helemaal niks speciaals hoor, gebeurt eigenlijk met zo een beetje alle releases tegenwoordig.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:46 schreef DaisyDuke het volgende:
Van welke band lekte vandaag (exact 2 maanden voor de officiele release) het nieuwe album uit?
jazeker. Zag haar laatst op 1 van de Engelse ochtendprogramma's. Wat een krijsert zeg, vooral in het refrein. Hoe die ooit Idols heeft kunnen winnen is me een raadsel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:11 schreef DaisyDuke het volgende:
Kelly Clarkson - Since You Been Gone
Tja, als platenmaatschappijen inderdaad een aantal maanden van te voren al promo's de deur uit doen kun je zoiets verwachten. Blijf het wel jammer vinden.....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is trouwens helemaal niks speciaals hoor, gebeurt eigenlijk met zo een beetje alle releases tegenwoordig. {
ik ga lekker wachten tot ie uitkomt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:13 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Tja, als platenmaatschappijen inderdaad een aantal maanden van te voren al promo's de deur uit doen kun je zoiets verwachten. Blijf het wel jammer vinden.....
Ik ook. Hoewel ik 'm wel al op m'n HD heb staan. Het komt dus aan op heeeeeeel veel zelfbeheersing.....quote:
dat vind ik knap, als ik hem zou hebben zou ik hem gelijk luisteren. Petje afquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:15 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ik ook. Hoewel ik 'm wel al op m'n HD heb staan. Het komt dus aan op heeeeeeel veel zelfbeheersing.....
Blijf toch die romanticus die vol spanning en verwachtingen 's ochtends vroeg naar die platenzaak wil gaan.....
quote:Although he never became a household name,is near-universally acknowledged as one of the greatest MCs — perhaps the greatest — of all time within the hip-hop community.
Veel meer Old-School!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:25 schreef bartrid het volgende:
Kool Keith?
bigshadow+1quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:30 schreef bigshadow het volgende:
Rakim?
Wie hoort er op dequote:Like Tom Waits or Mark Lanegan,has a ragged voice that sounds like it's been wrecked by years of cigarettes and alcohol. Whether singing his lyrics in a whispery croon or incoherent mumble, Staples captures the twilight atmosphere of a lonely, dilapidated pub, creating sorrowful music that has little punch in daylight but becomes cathartic for lost souls in the late evening.
dat doe ik normaal gesproken ook alleen vanmiddag nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:46 schreef Grobbel het volgende:
Tip voor de volgende keer - even een ctrl-F zoekfunctie over een stukje biografie heen gooien om even te controleren of de naam van de artiest nog in het stuk voorkomt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:46 schreef Grobbel het volgende:
Tip voor de volgende keer - even een ctrl-F zoekfunctie over een stukje biografie heen gooien om even te controleren of de naam van de artiest nog in het stuk voorkomt.
Daar maakte ik ook dankbaar misbruik gebruik van.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:46 schreef bartrid het volgende:
[..]
dat doe ik normaal gesproken ook alleen vanmiddag niet![]()
Nee, dat is niet goed (die zijn ook maar met 4)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:49 schreef bartrid het volgende:
razorlight?
Gewoon de Strokes jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:52 schreef bartrid het volgende:
zijn het dan gewoon de strokes?
Of The Streaks.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:52 schreef bartrid het volgende:
zijn het dan gewoon de strokes?
uit het rijtje aan de strokes gerelateerde bandjes. 2e album.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:58 schreef Grobbel het volgende:
Geen idee, en ik hou het verder voor gezien vandaag.
jazeker wel. bigshadow +1quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:05 schreef bigshadow het volgende:
Black rebel motorcycle club - Take them on, on your own?
Kon het toch niet laten om nog even te antwoordenquote:
Welke duo zoek ik?quote:English drum'n'bass DJ duowere not only recognized for their talents, but also for being successful women in a male-dominated genre of music. Their history with drum'n'bass involves being an essential part of the foundation of the Metalheadz label and some of the first women DJs to have a widely distributed album.
quote:(Kemi Olusanya) and
(simply known as Jane) met while they were in college in Northampton, England. Though no music connection was made at the time, their paths would continue to cross despite the fact that they both moved on to different parts of England. At one point they both had boyfriends in the same band and later Kemi attended fashion school with
's cousin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |