ach ja, audrey landers. Het kwartje is gevallenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:56 schreef ranja het volgende:
Actrice die in Dallas speelde en daardoor ook een paar plaatjes mocht opnemen
Vooral in Duitsland is ze nog steeds een ster (maar ja, Duitsland).
De vrouwelijke David Hasselhoff dus?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:56 schreef ranja het volgende:
Actrice die in Dallas speelde en daardoor ook een paar plaatjes mocht opnemen
Vooral in Duitsland is ze nog steeds een ster (maar ja, Duitsland).
neequote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:59 schreef cafca het volgende:
The Who dan?
Yepquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:00 schreef ranja het volgende:
[..]
neeik weet niet eens of die het ook opgenomen hebben?
die jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:31 schreef Prep2Fight het volgende:
The regents?
Ik had het eerst opgezocht in een hoesje van een cd en daar stond 'Barbara Ann by Fred Fassert' (je mag toch gebruik maken van je eigen platenkast?)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:34 schreef ranja het volgende:
[..]
die jahoe kom je daar nou ineens op?
Prep2fight +1
Inderdaad, tis echt een cowboy.. persoonlijk vind ik het wel leuk, maar ik kan begrijpen dat mensen dit heel erg vindenquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zou wel apart zijn, als je Jeff Buckley zondag live hebt gezien
Met Tupac in het voorprogramma!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zou wel apart zijn, als je Jeff Buckley zondag live hebt gezien
quote:With his stripped-down approach to traditional honky tonk and Bakersfield country,helped return country music to its roots in the late '80s. Like his idols Buck Owens, Merle Haggard, and Hank Williams,
never played by Nashville's rules; consequently, he never dominated the charts like his contemporary Randy Travis. Then again, Travis never played around with the sound and style of country music like
. On each of his records, he twists around the form ...
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:10 schreef cafca het volgende:
Hank WIlliams III
weet ikquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee die ziet er wat minder lief uit geloof ik.
Je had in je tekst de naam laten staan
Ik heb die aflevering gezien, en hij kwam met allerlei rare trivia die nergens over ging en met een hoop onsamenhangende verhalen over varkens en Davy Jones van the Monkees. John Stewart wist het op een gegeven moment ook niet meer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:13 schreef Prep2Fight het volgende:
Het is Dwight Yoakam ja, maar of dat verhaaltje klopt, geen idee.
+1 Grobbel
Ja, een van de bandleden van de Regents heet ook Fassert, dus dat is dezelfde of familiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:48 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik had het eerst opgezocht in een hoesje van een cd en daar stond 'Barbara Ann by Fred Fassert' (je mag toch gebruik maken van je eigen platenkast?)
Het was een gok, me vader dacht dat zij (the Regents) het namelijk waren, maar ik dacht van niet, want ik had dus gelezen dat Fred Fassert het had geschreven.
Sjit, net nu ik aan het pakken ben om zo weg te gaan.quote:
Ik weet het ook niet, maar op alle promo-foto's op AMG staan 4 bandleden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:20 schreef cafca het volgende:ik dacht dat die maar met z'n drieen waren
of beide niet amerikaansquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:23 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
alle 2 over-rated bands?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |