Je gaat zeker hier een paar ehm... souvenirs kopen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:33 schreef Xilantof het volgende:
Camera gaat mee, en ik ga ook sparen om daar wat leuks te kunnen kopen![]()
Hey ik moet morgen ook nog gewoon een dag aan de studie hoor!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
vakantie gangers, en LD maar stug doorwerken hier
ik moet tot/met 20 juli werken en dan vakantie tot/met 9 augustus.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:15 schreef Fixers het volgende:
[..]
Hey ik moet morgen ook nog gewoon een dag aan de studie hoor!![]()
Je meent het..quote:
6 augustus begint mijn vakantie pas geloof ik...week 32, das toch dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik moet tot/met 20 juli werken en dan vakantie tot/met 9 augustus.
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
6 augustus begint mijn vakantie pas geloof ik...week 32, das toch dan?
Ja peper het ff lekker in zegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je meent het..
Tegen die tijd, moet je werken tot je 80ste hoor.
Tot mijn 60stequote:
hey wanneer zit je daar?, ik ga eind volgende week weerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:55 schreef Xilantof het volgende:
New York reis enzo. moeten nog wat dingen georganiseerd worden.
zie een paar post boven die van jou,quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:21 schreef Re het volgende:
[..]
hey wanneer zit je daar?, ik ga eind volgende week weer
quote:
Ik wil ook naar huisquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:44 schreef Xilantof het volgende:
nog 1 uur en 15 min. en dan mag ik weer naar huis
jij hebt net een nieuwe baan...jij bent nog enthousiastquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
Stelletje luiwammesenGa toch eens werken mensen
Nog 2 dagen en een aantal uurtjes en dan is het vakantie
Ik heb een oude baan en ben ook enthousiastquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij hebt net een nieuwe baan...jij bent nog enthousiast
hihihi Colour Addict!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:09 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb een oude baan en ben ook enthousiast![]()
Nou....ik zal je vertellen....er verandert geen zakquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij hebt net een nieuwe baan...jij bent nog enthousiast
Ik niet! Ik ga naar huis! Byebye!!quote:
Ik ga ook zo naar huis.quote:
Ja....have funquote:
Ik nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:11 schreef elcastel het volgende:
Murning. En wat ik me af vroeg (opeens, plotsklaps), hebben jullie je camera equipment verzekerd ?
ja.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:11 schreef elcastel het volgende:
Murning. En wat ik me af vroeg (opeens, plotsklaps), hebben jullie je camera equipment verzekerd ?
Mijn analoge Canon EON 500N en digitale EOS 300D met alle lenzen en tassen staan op mijn kostbaarheden verzekering. Evenals mijn digitale video camera. Dit komt vanwege vakanties in Duitsland en Tjechië. Het was eigenlijk eerder noodzaak dan vrije wil. Mijn nieuwe lens die ik in bestelling heb, gaat meteen bij de verzekering op.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:11 schreef elcastel het volgende:
Ik was lekker een dagje vrijquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond
* PdeHoog ging pas om 19.00 uur van kantoor
Kloteklussen....altijd maar stressen voor vakanties en zo
Jajaquote:
Valt best mee, of tegen, hoe je het wil zien, maar iets van 150 ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jaja
Wrijf het er maar in. Hoeveel foto's heb je gemaakt
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Valt best mee, of tegen, hoe je het wil zien, maar iets van 150 ofzo.
Nou het zijn niet allemaal goede foto's hoor, meer een sfeerplaatje samenquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
150????????? Ik loop hier in het huis rond om te kijken of ik mijn wedstrijd-composities een beetje kan opleven en jij maakt effe 150
![]()
De stress voor het maken van één goede foto![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou het zijn niet allemaal goede foto's hoor, meer een sfeerplaatje samenIk was met flash op pad.
Zie dingen die bij elkaar horenquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:22 schreef pea4fun het volgende:
Ow, behalve dan als je hem te eten geeft en daarna een stoel...dan zit ie ff stil
[afbeelding]
Het is jammer dat je de foto rechts hebt gecropt. We hadden zo graag zijn knuffelbeer gezien.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:22 schreef pea4fun het volgende:
Ow, behalve dan als je hem te eten geeft en daarna een stoel...dan zit ie ff stil
[afbeelding]
Ik 161quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Valt best mee, of tegen, hoe je het wil zien, maar iets van 150 ofzo.
Ohoh, nu moet ik er ook aan geloven zeker? hahahaquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik 161en 6 filmpjes
zal zo wel ff wat posten
Hij zegt "bezig met verplaatsen..."quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ohoh, nu moet ik er ook aan geloven zeker? hahaha
Duurt nog wel ffquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij zegt "bezig met verplaatsen..."
Als je goed kijkt zie je wat voor voorzetglaasje ik daar gebruikquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef pea4fun het volgende:
Die had ie niet bij zich hoor, lol, hij had genoeg aan zijn tas met camera's. Ik heb hem vandaag voornamelijk zo gezien...
[afbeelding]
Hee, een lens met oranje haarquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je wat voor voorzetglaasje ik daar gebruik
De tegenfoto:
[afbeelding]
Trusten hoor waarschijnlijk al te laat maar ja Ik was nog met foto's aan het spelen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg, lens met oranje haar? Ik ga slapen straks
Het is wel een verandering hoor peaquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je wat voor voorzetglaasje ik daar gebruik
De tegenfoto:
[afbeelding]
volgens mij klinkt dat best okee ja...quote:Op donderdag 14 juli 2005 05:27 schreef elcastel het volgende:
Ik vroeg dat van die verzekering omdat ik gisteren een babbel erover had met mijn verzekerings adviseur. Kwam neer op iets van 5 ¤ per maand en dan is het een verzekering die vķķr alles gaat. Hij geldt thuis en op vakantie en dekt de eerste 2 jaar 100% af, daarna 10% per jaar minder. Het leek me wel wat, omdat ik rond de jaarwisseling op de skies sta met de spullen op mijn rug.
Dat leek mij ook. Die 5¤ zal uiteindelijk wel weer 8¤ p.m. worden, maar het leek me wel een lekker gevoel dat de boel gewoon tegen alles verzekerd is, zowel thuis als op reis.quote:Op donderdag 14 juli 2005 05:28 schreef Xilantof het volgende:
volgens mij klinkt dat best okee ja...
ja pcies!quote:Op donderdag 14 juli 2005 05:30 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat leek mij ook. Die 5¤ zal uiteindelijk wel weer 8¤ p.m. worden, maar het leek me wel een lekker gevoel dat de boel gewoon tegen alles verzekerd is, zowel thuis als op reis.
Twee hele wekenquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!!
Hoe lang heb je dan vakantie P?
Ik moet nog een weekje werken en dan ook twee weken vakansjiequote:
Waar gaat de reis naartoe? Bavaria?quote:
quote:
Niequote:Op donderdag 14 juli 2005 09:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naartoe? Bavaria?
ahhh! weet je al het Poolse woord voor bier?quote:
Pani powinna wiedziec lepiejquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ahhh! weet je al het Poolse woord voor bier?
Pivo
Dobra = goed
verder reikt mijn pools niet maar het is genoeg
erhm.......yea sure.....quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pani powinna wiedziec lepiejja mķwie prawie plynnie po Polsku
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |