Ja zeker, blijft een geweldig radioprogramma, ik zet er af en toe zelfs m'n wekker voor als er voetbal is.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Luister je in de States vaak naar Radio 1, Popolon?
Als ik in het buitenland zou zitten, dan zou Langs de Lijn een van de weinige Nederlandse programma's zijn die ik zou blijven volgen.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja zeker, blijft een geweldig radioprogramma, ik zet er af en toe zelfs m'n wekker voor als er voetbal is.
Met Andy Houtkamp bij het voetbal honkbal en atletiek.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:54 schreef popolon het volgende:
Ja dat weet ik.
Nou maar hopen dat LdL z'n kwaliteit blijft behouden ondanks de verschuivingen.
Ik denk dat 't wel goed komt.
Was het eerste dat ik hoordquote:
Ik heb een echte radio aan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:28 schreef Xenomaniac het volgende:
Ow kut, flikkert i-net er weer uit. (aan hun kant..)
Of ben ik de enige?
Geen radio bij de hand dinges ?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:32 schreef Xenomaniac het volgende:
Internet ligt er weer lekker uit bij de NOS.
Ik heb geeneens een radio.quote:
Jeetje dat is wel erg jaquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een radio.
Nu moet ik het doen met Herbert.![]()
Ik denk dat ik het net zo doe als jij.quote:
Beiden aan maar radio staat harderquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:37 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het net zo doe als jij.
TV aan, geluid uit en de radio aan.
Er zit eigenlijk geen slechte tussen de presentatoren zijn ook goed. En Tom van het Hek is de juiste man van het laatste uur. Sjors was een waardig opvolger van Theo Koomen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:40 schreef Xenomaniac het volgende:
Mis jij Sjors ook zo?
Gio is overigens niet slecht.
VInd je Chapel zo goed dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zit eigenlijk geen slechte tussen de presentatoren zijn ook goed. En Tom van het Hek is de juiste man van het laatste uur. Sjors was een waardig opvolger van Theo Koomen.
'Leon van Bon! Leon van Bon! Leon van Bon!'quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:43 schreef Ambrosius het volgende:
Chapel
Algemeen bekend dat Tommie thuis veel leuker was dan Youp.quote:
Ze doen hun best maar het wil maar niet de hitparade inkomen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, Rob de Nijs mag overigens wel verbannen worden van de radio
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:53 schreef Xenomaniac het volgende:
Heeft Herbert er nou een boekie naast liggen? Een soort almanac?
Wat een stumper.
Nee dat was op de radio.quote:
Studio Sport staat niet op uitzendinggemist, omdat ze de uitzendrechten voor Nederland hebben en niet daarbuiten; daarom mag je eigenlijk buiten Nederland niet met je schotel kijken.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:31 schreef popolon het volgende:
Yep, al vind ik het jammer dat Studio Sport niet op uitzendinggemist staat, ik moet het voetbal bij een vriend gaan kijken want ik heb m'n abo niet ge-upgrade (weet ook niet of ik dat wel ga doen, beetje overkill aan sport dan)
Maar misschien Talpa straks, wie weet.
Maar ja, je moet er wat voor inleveren maar ik krijg er ook veel mooie sport voor terug.
Als jij nou es lekker uitgebreid me reet gaat likken schiet het lekker op.quote:
Wekker gezet natuurlijk.quote:
Klopt maar je weet wel dat je snelmoet gaan pissen omdat ze zo gaan finishen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:41 schreef popolon het volgende:
Die finishtune heeft toch meer bij een massasprint.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:18 schreef tong80 het volgende:
Luisteren we nog wel, het topic slaat dood.
Sjors is altijd leuk toch ?
Je bent al een echte Amerikaan hč ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:35 schreef popolon het volgende:
Wat is Ajax?
Uit 't oog uit 't hart tong.quote:
Ik weet niet of dat al is langs gekomen:quote:
Het lijkt altijd weer of de zomer ook is afgelopen als RTDF stoptquote:
Oh ja goeie tipquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:53 schreef LangeTabbetje het volgende:
Toch ga ik om 15.08 even docu op Ned 3 kijken, daar had die vent van dEus het afgelopen zondag al over.
Volkomen terecht natuurlijk.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
De play offs werden eventjes de grond in geboord !
Dat blijft het belangrijkste.Maar vanavond ook voetballen hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kijk al uit naar morgenmiddag 14.30!
Weer voetbal op de zondagmiddag
Ja, maar ik kijk liever tv vanavond. Teletekst en internet werken ook prima.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat blijft het belangrijkste.Maar vanavond ook voetballen hoor.
Dat mag LdL is afgelopen. Maar waar kijk je naar ?quote:
Ik heb er al een aantal gehoord.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:08 schreef tong80 het volgende:
Popolon zometeen een voorbeschouwing op de World-Series met Charles Urbanus.
Briljante artiesten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Eentje uit het rijtje King, Ryan Paris, Culture Club en Jason Donovan.
yep mee eens.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik luister ook vaker op zaterdagavond. Tegenwoordig toch weinig boeiends op tv
Je hebt wel een drukke baan zo te zien op Fokquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:24 schreef popolon het volgende:
Ik zit op m'n werk, ben al blij dat ik het schaatsen kon horen.
Je had al vanaf half 1 kunnen luisteren hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 14:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het begint weer, AZ tegen Feyenoord 1-0.
Ik vond "vroeger" de muziekkeuze altijd prima, nu tijdens Radio Tour ook nog wel, maar bij de reguliere Langs de Lijn uitzendingen vind ik het tegenwoordig echt heel erg matig.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Normaal vind ik de muziek wel prima, zeker tijdens radio Tour, maar op al die Nederlandse shit hoeft voor mij ook niet echt
Ben bang dat ie nog wel langs komtquote:Op zondag 26 maart 2006 15:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hopelijk een keer zonder Blof.
Ik weet het haast wel zeker. Ze zijn daar wel erg dikke vriendjes met de plugger van Blof.quote:
Weinig muziek met 8 wedstrijden hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 20:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niet eens aan gedacht. Misschien leuker dan TV.
Hopelijk zonder Blof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |