Grote kans maar de vorige keer stond verrassend de Tsjechen in de finale.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:56 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ik gok op een finale italie - nederland
Zal op zondag zijn lijkt me dat de NOS het wel uitzendt.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:02 schreef -AnneX- het volgende:
wanneer word de finale uitgezonden? en welke zender?
Je volgt het niet, of wel?quote:Op maandag 11 juli 2005 23:20 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Ik vind de resultaten tegen Groot Brittanie en Zweden eerlijk gezegd wat tegen vallen.
De winst op Rusland was mijn inziens geflatteerd omdat de Russen er al een wedstrijd op hadden zitten. Ik denk dat Nederland in de finale verliest, net zoals Neptunus en Pioneers ook deden dit jaar tijdens de EC I en EC II
Ik volg het wel hoor, alleen ik moet nog even aan het idee wennen dat Neptunus niet alles meer wintquote:Op maandag 11 juli 2005 23:27 schreef okee6 het volgende:
Je volgt het niet, of wel?Neptunus werd door HCAW uit de EC1 finale gehouden. En Pioniers ging ook onderuit ja. Verloren werd er wel inderdaad. Ik geef je wel gelijk dat je het van dit team nooit weet. Het kan zo maar een off day hebben.
Wat wil je, het enige écht goede honkbalteam in europa is Nederland. Italië komt in een vorm nog wel mee, maar bijt vaak ook diep in het stof.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is ook wel een niveautje hoor.
En Haarlemse Honkbal Week!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:21 schreef BiMeWet het volgende:
De enige leuke wedstrijden zijn dan ook het World port tournament en het WK dat gehouden wordt in Rotterdam, binnenkort (toch?).
Niets mis met een WK toch? hoewel de haarlemse honkbalweek ook altijd wel gezellig is.quote:
Ze blijven lekker slaan, poulewinnaar dus.quote:Nederland heeft op het EK in Tsjechië overtuigend afgerekend met Duitsland. De formatie van coach Robert Eenhoorn, die al zeker was van een plaats in de winnaarsgroep, liet verdedigend wel wat steken vallen. Werpers Nick Stuifbergen en Michiel van Kampen stonden homeruns van Lauterbach en Wulf toe.
Aan slag werd die 'schade' moeiteloos gecompenseerd. In totaal liet Nederland vijftien honkslagen noteren en al na twee innings stond er een 6-1 stand op het scorebord. De Duitsers kwamen in de
gelijkmakende tweede slagbeurt nog wel tot 6-3 terug, maar Oranje bleef de bal raken. Ivanon Coffie maakte in de vijfde inning zijn vierde homerun van het EK.
3-0 winstquote:
quote:Voor ruim 2.100 toeschouwers rekende titelverdediger Nederland in 2,5 uur af met het gastland. Werper Rob Cordemans was de uitblinker bij Oranje. De pitcher van Neptunus had de Tsjechen volledig onder controle en liet hen nooit verder komen dan het tweede honk.
De Nederlandse slagkracht was een stuk groter. In de 3de inning scoorden Evert Jan 't Hoen en Danny Rombley. Een inning later kwam ook Sidney de Jong over de thuisplaat.
Die Mayeur heeft al vijfmaal vier wijd toegestaanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:44 schreef fanneke het volgende:
13-1, met de honken vol en 1 uit. Nog steeds 1e helft 6e inning.
Ik heb zo het gevoel dat we deze wedstrijd gaan winnen.![]()
en slaat ook een honkslag.quote:
Dat zit er wel in. Na 3 innings staat het 6-0 voor Nederland.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
Lekkere overwinning morgen tegen Spanje de finale zeker stellen.
Ja mar je weet nooit.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat zit er wel in. Na 3 innings staat het 6-0 voor Nederland.
Ja zo is het nu eenmaal. Ben je in het verkeerde land gboren ?quote:Op zondag 17 juli 2005 00:44 schreef fanneke het volgende:
helaas is er morgen weer een bergetappe die we van begin tot einde voorgeschoteld krijgen.
Finale zal er dus wel bij inschieten.![]()
helaas wel.quote:
ook geen Bussum..quote:
dat is NOS he..quote:Op zondag 17 juli 2005 01:55 schreef fanneke het volgende:
[..]
helaas wel.![]()
De beste Nederlander in de Tour staat 29e op ruim een half uur van Armstrong... en toch we krijgen van 1 uur tot half zes zowat de hele etappe te zien.
Het Nederlands honkbalteam staat in de finale van het EK en we moeten maar afwachten of we 's-avonds een paar minuutjes te zien krijgen.![]()
Het is niet alleen maar de NOS hoor. Je hoort op het nieuws ook een tussenstand of uitslag van het tennis. Dan denk ik ook, er is een Europees Kampioenschap bezig waar Nederland hoge ogen gooit, waarom niet even meldenquote:
significant beter noemen we datquote:Op zondag 17 juli 2005 16:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
15-0 voor Nederland.
Italianen worden schijnbaar afgedroogd.
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb er totaal geen verstand van
Hoorde het alleen op de radio, zag dat niemand het gemeld had, dus ik denk, ik zeg het even
Zijn we echt zo goed
beter mag ookquote:Op zondag 17 juli 2005 17:02 schreef okee6 het volgende:
Altijd lekker, nu hopen dat we een evenzogoed WK draaien![]()
Eenhorn kennende wordt meer dan de helft van de huidige selectie vriendelijke bedankt voor bewezen diesten om plaats te maken voor jongens uit Amerikaquote:Op zondag 17 juli 2005 17:02 schreef okee6 het volgende:
Altijd lekker, nu hopen dat we een evenzogoed WK draaien![]()
en MVP van het toernooiquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 08:19 schreef qu63 het volgende:
Las ook in de krant dat na de grand slam er meteen geraakt werper was, en dat NL en ITA het veld op renden.. Niks van gezien op de NOS
Ik heb alleen de beknopte samenvatting van 's middags gezien, maar ze vonden de punten duidelijk belangrijker. Ze holden er doorheen, zoals gewoonlijk. Waren toch ook fraaie homeruns bij.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:52 schreef okee6 het volgende:
[..]
significant beter noemen we dat![]()
Er stond de melding: "empty dougouts"Nu dan de laatste slagbeurt voor de Italianen met Van Doornspeek op de heuvel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |