Dat zit er wel in. Na 3 innings staat het 6-0 voor Nederland.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
Lekkere overwinning morgen tegen Spanje de finale zeker stellen.
Ja mar je weet nooit.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat zit er wel in. Na 3 innings staat het 6-0 voor Nederland.
Ja zo is het nu eenmaal. Ben je in het verkeerde land gboren ?quote:Op zondag 17 juli 2005 00:44 schreef fanneke het volgende:
helaas is er morgen weer een bergetappe die we van begin tot einde voorgeschoteld krijgen.
Finale zal er dus wel bij inschieten.![]()
helaas wel.quote:
ook geen Bussum..quote:
dat is NOS he..quote:Op zondag 17 juli 2005 01:55 schreef fanneke het volgende:
[..]
helaas wel.![]()
De beste Nederlander in de Tour staat 29e op ruim een half uur van Armstrong... en toch we krijgen van 1 uur tot half zes zowat de hele etappe te zien.
Het Nederlands honkbalteam staat in de finale van het EK en we moeten maar afwachten of we 's-avonds een paar minuutjes te zien krijgen.![]()
Het is niet alleen maar de NOS hoor. Je hoort op het nieuws ook een tussenstand of uitslag van het tennis. Dan denk ik ook, er is een Europees Kampioenschap bezig waar Nederland hoge ogen gooit, waarom niet even meldenquote:
significant beter noemen we datquote:Op zondag 17 juli 2005 16:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
15-0 voor Nederland.
Italianen worden schijnbaar afgedroogd.
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb er totaal geen verstand van
Hoorde het alleen op de radio, zag dat niemand het gemeld had, dus ik denk, ik zeg het even
Zijn we echt zo goed
beter mag ookquote:Op zondag 17 juli 2005 17:02 schreef okee6 het volgende:
Altijd lekker, nu hopen dat we een evenzogoed WK draaien![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |