Je hoeft écht niet voor elke verwijderde posting een note te makenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:49 schreef sp3c het volgende:
nog een stapel OT posts verwijderd maar ik vergat notes te maken (maar het sloeg echt nergens op, nix belangrijks of 'sappigs' volgens mij)
Nee stel je voor zegquote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:39 schreef Loedertje het volgende:
Je hoeft écht niet voor elke verwijderde posting een note te maken
ik hoop dat je een internet cafeetje kan vinden ergens, want dan kan je lezen dat ik je een hele fijne tijd toewens...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee man, gewoon wat tijd doden, over een uurtje naar Marokko met de auto insha Allah˛
Ik heb liever niet te veel centrale topics. Het ene topic kom trouwens wel dicht.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:11 schreef Drugshond het volgende:
Bomaanslag in Turkije en Doden door ontploffing pendelbusje Kusadasi (Turkije) samenvoegen.......
En maak ervan Aanslagen in Turkije #01... dit wordt weer een lopende topic reeks.
veel succes in Marokkoquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee man, gewoon wat tijd doden, over een uurtje naar Marokko met de auto insha Allah˛
quote:Op zondag 17 juli 2005 12:31 schreef Tarak het volgende:
Waarom is Nederlandse moslims vechten mee in Irak. dicht?
Tja, wat wil je eraan doen? Moslim nieuws is hot, veel mensen kunnen er blijkbaar eindeloos over discussiëren en de media biedt het massaal aan. Als je ergens anders over wil discussiëren, open dan wat interessante topics. Probeer ik zelf ook.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:05 schreef NorthernStar het volgende:
Hij heeft wel gelijk met -> Moslims, moslims, moslims, moslims, moslims, moslims
Gekaapt heet dat.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:14 schreef kLowJow het volgende:
veel mensen een dominant, relatief klein, groepje users kunnen er blijkbaar eindeloos over discussiëren
bespreekbaar maken heet dat.quote:
Constant blaaten 'moslims zijn slecht, lui, geitenneukers, terroristen (doorhalen wat niet van toepassing is) is geen bespreekbaar maken. Het door dezelfde mensen constant herhalen daarvan maakt helemaal niets bespreekbaar, het maakt (verbale) conflictsituaties.quote:
ik zie aan weerskanten weinig inbinding. niet zo miepen dat alleen de niet-moslims de moslims pesten graag. lees eens goed!quote:Op zondag 17 juli 2005 23:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Constant blaaten 'moslims zijn slecht, lui, geitenneukers, terroristen (doorhalen wat niet van toepassing is) is geen bespreekbaar maken. Het door dezelfde mensen constant herhalen daarvan maakt helemaal niets bespreekbaar, het maakt (verbale) conflictsituaties.
omdat er geen enkele bron daarover spreektquote:Op zondag 17 juli 2005 12:31 schreef Tarak het volgende:
Waarom is Nederlandse moslims vechten mee in Irak. dicht?
ja ja je hebt toch je zin?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat er geen enkele bron daarover spreekt
en zomaar iets erbij zeggen zonder dat je ervan weet
hoe weet jij dat het Nederlanders waren ik verstond arabisch en geen Nederlands
Het leek behoorlijk op nederlands, anders had niet iedereen hetzelfde verstaan. Maar het topic is op m'n verzoek weer open gegaan en later weer dichtgegaan omdat de vertaling kwam uit het hoog-arabisch.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling het topic te sluiten voor de vertaling er was.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt, BSB is al geen haar beter. Maar laten we nu niet doen alsof de stemmen der redelijkheid hier de overhand hebben.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie aan weerskanten weinig inbinding. niet zo miepen dat alleen de niet-moslims de moslims pesten graag. lees eens goed!
ik vind anders dat het aardig gaat de afgelopen dagen, om eerlijk te zijn. en dat heeft niks met bsb te maken overigens.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Klopt, BSB is al geen haar beter. Maar laten we nu niet doen alsof de stemmen der redelijkheid hier de overhand hebben.
Vakantie tijd?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:50 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind anders dat het aardig gaat de afgelopen dagen, om eerlijk te zijn. en dat heeft niks met bsb te maken overigens.
nee, zoals ik al aangaf heeft dat niks met individuen te maken, maar met een goed moderatorbeleid.quote:
Ah zo, ja, KlowJow doet het wel aardig als ik het zo zie en sp3c komt er ook aardig aan. Dagonet vind ik wat minder zelf.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:02 schreef zoalshetis het volgende:
nee, zoals ik al aangaf heeft dat niks met individuen te maken, maar met een goed moderatorbeleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |