Goed idee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:07 schreef Drugshond het volgende:
KlowJow : als je het topic Aanslagen Londen #14 hernoemd naar Aanslagen Londen #14, ben je weer een topic kwijt. Wel ff de OP aanpassen.![]()
Ja, natuurlijk kan dat. Deze teaser kun je misschien alvast plaatsen in: Proces Mohammed Bouyeri deel 2quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
' Hofstadgroep blijkt ordinaire sekssekte'
Kan ik dan morgenochtend gelijk een nieuw topic openen? Dan plaats ik gelijk het hele artikel.
Behalve als het echt onwijze prul is natuurlijk
Nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:42 schreef nikk het volgende:
Waarom is mijn reactie in Nederland meest negatief over moslims in EU deeltje 2 verwijderd? Of mag je na oeverloos gezeik niet de mensen even duidelijk maken dat Jezus niet bestaat en dat Mohammed een pedofiel is?
Nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:11 schreef nikk het volgende:
[..]
Waarom niet? Mag ik wel zeggen dat Moslims met een jurk travestieten zijn?
Niet noodzakelijkerwijs, nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:24 schreef nikk het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer niet? Of zijn mannen die een jurk dragen geen travestiet?
quote:
Inderdaad, in POL is alles vredig dankzij goed modereerbeleid.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hier kan jouw FB niet aan tippen, blauwe..
vergeet de kwaliteitsusers niet!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Inderdaad, in POL is alles vredig dankzij goed modereerbeleid.
En andere broodnodige steun.quote:
ghehehequote:
Te makkelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het ook in POL enige tijd duurde voor de users de moderators hadden geleerd hoe ze goed moesten modereren!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wanneer je het hebt over een jilleba, ook wel 'jurk' genoemd in de volksmond, niet. Maar goed, wanneer je Meh7 in een damesjurk rond ziet lopen, mag je hem van mij best travestiet noemen hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar als Meh7 daadwerkelijk een jurk aandoet is hij gewoon een travesteit hoor.
ik ken het alleen als jelabba. ('goums', u know)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wanneer je het hebt over een jilleba, ook wel 'jurk' genoemd in de volksmond, niet. Maar goed, wanneer je Meh7 in een damesjurk rond ziet lopen, mag je hem van mij best travestiet noemen hoor.
De correcte Nederlandse spelling van het woord is mij helaas onbekend.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ken het alleen als jelabba. ('goums', u know)
In Marokko worden mannen in Jilleba (vooral geemigreerde Marokkanen die tijdens de zomervakantie Marokko weer aandoen) door de jeugd uitgescholden voor "vieze Pakistaan".quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wanneer je het hebt over een jellaba, ook wel 'jurk' genoemd in de volksmond, niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |