Ik ben er ook nog niet helemaal achter of lush nu echt goed is voor mijn (probleem) huid. Over shampoo's the blond en ultimate shine en american cream ben ik wel erg enthousaist! Heb heerlijk haar op het momentquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ga morgen foto's maken van de spulletjes die ik weg ga doen en hier posten, dan mogen jullie erop bieden enzo.'t Is ook zo zonde om het te laten schimmelen in een donker kastje...
Ik heb mijn snowcake net binnen (op Ebay besteld).. en hij is fantastisch!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:40 schreef lotje11 het volgende:
Okidoki: Bestellling tot dusver : Klachten voor morgen ochtend
Temptation: 3X: P, K, M
Angels delight: 4x: K, M, L, D
Snowcake:4,5 X: S, L, X, D en proefje voor MM
en kijken voor Noriko
![]()
En ik ben net aan het lijnenquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:09 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb mijn snowcake net binnen (op Ebay besteld).. en hij is fantastisch!Dus als mensen nog twijfelen... hij is echt heel erg lekker en ruikt inderdaad naar koekjes
Zolang je maar geen hap neemt dan...quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En ik ben net aan het lijnenKrijg ik trek als ik aan m'n arm ruik
thanx! Ik hou je op de hoogte!quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kyara het pakketje ligt hier voor je klaar, met postzegels en plakband (). Morgen doe ik het voor je op de bus! Laat je het even weten als het goed aangekomen is?
You're welcome, girlquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:23 schreef Kyara het volgende:
[..]
thanx! Ik hou je op de hoogte!
Mijn buffy is vandaag binnen gekomen![]()
dank je wel Mearycke![]()
Prima!quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:58 schreef lotje11 het volgende:
Als iedereen het ermee eens is dat ie misschien twee plattere stukken krijgt??
Suc6 en alvast bedankt!quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:50 schreef lotje11 het volgende:
Oké, stemming gesloten, zoals het laatste boodschappenlijstje er staat, zo ga ik het morgen proberen te halen!
Tot morgen!
Ik ga vanavond denk ik naar Haarlem op de terugweg van Zandvoort.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:05 schreef PeRi het volgende:
Komt er ooit iemand weleens in Haarlem nog? Die mag van mij een gratis stukje Extra Olive zeep halen. Ik kom er toch nooit meer, wil wel iemand blij maken ermee dan!
Kan je er met cc betalen dan? Dat is niet goed om te weten...quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ga vanavond denk ik naar Haarlem op de terugweg van Zandvoort.
Is die Lush makkelijk te vinden? Wil wel even een kijkje gaan nemen. Zal mijn creditcards thuis laten liggen.
Wellicht een beetje gesmolten, maar hij ligt nu lekker in de koelkastquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:56 schreef ymme het volgende:
@ Peri, je envelop met Buffy is aangekomen hoor
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:23 schreef ymme het volgende:
Misschien is het verstandig om met dit weer toch maar niets meer naar elkaar op te sturen. En daarmee wachten totdat het iets minder warm is. Het is zonde als de producten verloren zouden gaan
Ik hoop dat mijn buffy van Peri het gaat redden de envelop waar die in zat was helemaal doorweekt. al denk ik dat, dat wel goed gaat komen
quote:Gebruiksaanwijzing: doe het masker in droog haar (maar als je nat haar fijner vindt, wie zijn wij dan om je tegen te houden?), laat circa 20 minuten zitten en spoel het daarna uit (eventueel kun je na je masker nog je haren wassen met shampoo als je dat fijn vindt).
Daar staat niet echt, of je het meerdere malen kunt gebruiken hoor. Het lijkt me wel veel om in 1x in je haren te doen. Maar verder weet ik het ook niet hoorquote:
Sandstone is wel lekker fris vind ik. En Therapy is ook niet wijverig, maar ruikt ook naar citroentjes. Past dan wel goed bij je zeepjes, lijkt me.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:05 schreef Ripley het volgende:
Verder wil ik een nieuwe sea vegetable of een andere citrus achtige zeep (wat frisser dan bohemian). en een massagebar die niet te wijverige ruikt
Nee, het staat er niet. Maar op de gemiddelde fles shampoo staat ook niet dat je er meerdere keren mee kunt doen =P Ik wil het zien dat iemand zo'n hele pot van een haarmasker in z'n haar smeert. Iquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:47 schreef ymme het volgende:
[..]
Daar staat niet echt, of je het meerdere malen kunt gebruiken hoor. Het lijkt me wel veel om in 1x in je haren te doen. Maar verder weet ik het ook niet hoor![]()
Therapy heb ik nu iddquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:19 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Sandstone is wel lekker fris vind ik. En Therapy is ook niet wijverig, maar ruikt ook naar citroentjes. Past dan wel goed bij je zeepjes, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |