Jaaaaaaaaaa!!!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:54 schreef lotje11 het volgende:
Oke, ik ga mijn best doen!
Nog meer mensen snowcakes?
Wat lief van je!quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:59 schreef lotje11 het volgende:
Okidoki: Bestellling tot dusver : Klachten voor morgen ochtend
Temptation: 3X: P, K, M
Angels delight: 3x: K, M, L
Snowcake:2,5 X: S, L en proefje voor MM
lees t nu pas , maar ziet er gezellie uit , veel plezierquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
[afbeelding]
In Het Twiske zijn diverse stranden. De stranden lopen geleidelijk af en de diepe gedeeltes worden afgescheiden door een ballenlijn. De diepte voor de ballenlijn bedraagt maximaal 1.00 m, de diepte achter de ballenlijn maximaal 1.50 m.
Strekdammen voorkomen dat er boten of surfplanken in het zwemgedeelte komen. De stranden bestaan uit een smalle zandstrook met een ligweide. Beplanting zorgt ervoor dat er altijd een beschut plekje te vinden is. Voor surfers zijn er speciale strandjes aangelegd. Voor duikers zijn er diverse mogelijkheden. Aan de kant van Den Ilp is een duikplatform afgezonken. Op de stranden wordt geen toezicht gehouden en honden zijn niet toegestaan.
http://www.hettwiske.nl/
Ik vind Reincarnate juist super. Ik gebruik het ook gewoon op m'n hoofd, en het schuimt echt super. Het is lekker zacht, m'n haar wordt er minder frizzy van.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb vanochtend de Reincarnate gebruikt. Wat een fiasco. In m'n handen wilde het niet schuimen en toen ik de gebruiksaanwijzing volgde en het maar direct op mn hoofd wreef, voelde het alsof ik met een steen over m'n hoofd stond te schuren.
Reincarnate
Ik heb vrij steil haar, met beetje slag, maar het schuimde een beetje in m'n handen, maar dat was foetsie zodra ik 't op m'n hoofd deed. Ik heb geen frizzy haar, dus misschien is dat hetquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:24 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik vind Reincarnate juist super. Ik gebruik het ook gewoon op m'n hoofd, en het schuimt echt super. Het is lekker zacht, m'n haar wordt er minder frizzy van.
Wat ik wel doe is het in stukjes snijden zodat je niet met zo'n lompe brok staat. Het is toch vrij zacht spul. En als je het twee keer gebruikt hebt dan zitten er ook geen hoekjes meer aan of zo.
Ik heb hier nog een zakje met de rest van het proefje liggen en das nog best wel veel. Als je wilt mag je het wel hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:01 schreef Kyara het volgende:
oh jee. Die reincarnate stond ook op mijn lijstje. Maar misschien kan ik toch beter voor zo'n rond dingetje gaan in een blikje.
Klinkt goed Funnie!
Neem voor mij maar een wat kleiner stukje mee als het kan, aangezien het ook nog naar R'dam getransporteerd moet worden per postquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:28 schreef lotje11 het volgende:
Okidoki: Bestellling tot dusver : Klachten voor morgen ochtend
Temptation: 3X: P, K, M
Angels delight: 3x: K, M, L
Snowcake:3,5 X: S, L, en proefje voor MM
en kijken voor Noriko
![]()
De rest moet ook per post (behalve die voor mezelfquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neem voor mij maar een wat kleiner stukje mee als het kan, aangezien het ook nog naar R'dam getransporteerd moet worden per post
Tof dankjewelquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:33 schreef lotje11 het volgende:
[..]
De rest moet ook per post (behalve die voor mezelf), dus ik ga om platte stukjes vragen, als het kan
![]()
Of zijn er nog tips om de bubbeltjes-envelop post zo dun mogelijk te maken?
Oh, graag!quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een zakje met de rest van het proefje liggen en das nog best wel veel. Als je wilt mag je het wel hebben.
Dat was goed, je hebt mail terugquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:58 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh, graag!
Ik ga je meteen even mailen!
edit: ik mail je naar je MSN adres, hoop dat dat goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |