Mn moeder heeft net de vlek uit mn broek geprobeerd te wassen, maar kan pas het resultaat zien als het droog is. Mn tas hetzelfde..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:03 schreef Maerycke het volgende:
Jeutje Peri, heb je het nog wel van je spullen en kleren af kunnen krijgen dan?
Hopelijk komt 't nog goed met je spullen dan. Het zou toch bijzonder vervelend zijn als dat niet het geval is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mn moeder heeft net de vlek uit mn broek geprobeerd te wassen, maar kan pas het resultaat zien als het droog is. Mn tas hetzelfde..
Het was echt olie dat uit het potje kwam. Ik weet ook niet of het nog hard wordt hoor. Het is net alsof ik een flesje olie in een potje heb gegoten en dan ga wachten tot het ineens hard wordt door verkoeling.
Lush mailen voor een schadevergoedingquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:44 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Hopelijk komt 't nog goed met je spullen dan. Het zou toch bijzonder vervelend zijn als dat niet het geval is.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:18 schreef PeRi het volgende:De vlek is uit mn broek
Mama met dr schoonmaaktruukjes en spulletjes
Dan zal die op mn tas ook vast verdwijnen!
Dan wil ik hem graag!quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:17 schreef Kyara het volgende:
Ik heb er via ebay een besteld maar als ie echt mier- en mierzoet is dan kan ie meteen door naar een nieuwe eigenaar
Lekker geurtje he?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:35 schreef mother-mother het volgende:
die "blond shampoo" gele blok is lekker!![]()
wel in 3 stukken nu en was/is ook niet van mij![]()
maar gaat op de lijst voor 1 augustus![]()
ja ik heb die shine, gebruik m nu echt heel vaak , maar schuimt idd meteen heel goedquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:46 schreef Sanne het volgende:
Die Blonde moet ik ook maar eens op mijn lijstje zetten. Hoewel ik tot nu toe de ronde schijfjes shampoos het lekkerste in gebruik vind, ben ik toch wel benieuwd of ie je haar echt oplicht.
ja ik heb idd ook die trichodinges shampoo maar gaat idd minder met verdelen ook enzo, las net dat als ie warm word dat je m dan zowat kan uitsmeren , maar ik heb geen ramen in mn badkamerquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:04 schreef Sanne het volgende:
Die brokken shampoo breken bij mij ook altijd af, dan sta ik weer te kloten met wat brokjes in mijn handen. Nee, geef mij alles maar in een rond schijfje. Past ie ook lekker in dat leuke blikje.
hier is ie ook al niet te vinden , en wat is t twiske?quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:18 schreef Sanne het volgende:
Ja waar blijft die zon?
Ik wil naar het Twiske!
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:19 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hier is ie ook al niet te vinden , en wat is t twiske?
Ik heb Dream Cream, dat maakt het alleen maar erger. Het allerergste vind ik nog dat ik serieus wel vaker hier heb gelezen dat 'het niet uitmaakt of het effect heeft of niet, als het maar lekker ruikt'. Die instelling vind ik jammer, want bij mij werkt het dus niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:27 schreef lotje11 het volgende:
Inderdaad Sanne, vertel vertel!!
@Peri: kut-weer ook
@bloodylotte: ik merk dat wassen met zeep mijn huid inderdaad iets droger maakt, maar das voor mij een excuus om een lekkere creme uit te gaan zoeken de volgende keer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |