* pberends laat een scheetquote:
1. ik ben geen wijfquote:
Zou je een lekker wijf dat gezien mag worden willen zijn?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
1. ik ben geen wijf
2. ik ben niet lekker
3. je kunt mij niet zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neh, wordt mijn vriend maar jaloers van...quote:Op maandag 11 juli 2005 21:38 schreef Dirman het volgende:
[..]
Zou je een lekker wijf dat gezien mag worden willen zijn?
Dat bepalen wij mannen altijd nog zelf.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
1. ik ben geen wijf
2. ik ben niet lekker
Oh ja, vandaar dat je zo'n hoerige fotoboek hebtquote:Op maandag 11 juli 2005 21:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
neh, wordt mijn vriend maar jaloers van...
waarom verwachtte ik hier nou een enorme djenneke-bash-reactie?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat bepalen wij mannen altijd nog zelf.
volgens mij moet jij nodig eens een goede beurt krijgen (bij voorkeur van een prostituee)....quote:Op maandag 11 juli 2005 21:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh ja, vandaar dat je zo'n hoerige fotoboek hebt.
Geen idee, vertel het mequote:Op maandag 11 juli 2005 21:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
waarom verwachtte ik hier nou een enorme djenneke-bash-reactie?![]()
gewoon een gevoel (ach ja, ik blijf een vrouw he?!quote:
Een lekker wijf dan altijd nog.quote:
Nou...ik ken een paar scheitbarrels met tieten...die blazen nog de haren uit je oren.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:15 schreef Maikuuul het volgende:
Tjah, daar heb ik nooit last vanen vrouwen mogen geen scheet laten want dat kunnen zij niet :x
Dat zijn geen vrouwen.. die lijken daar alleen maar op.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:51 schreef wonko het volgende:
[..]
Nou...ik ken een paar scheitbarrels met tieten...die blazen nog de haren uit je oren.
liegertquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:51 schreef wonko het volgende:
[..]
Nou...ik ken een paar scheitbarrels met tieten...die blazen nog de haren uit je oren.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:08 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrouwen.. die lijken daar alleen maar op.
Nou....die binnenvoering van sommige is dan een knappe imitatie. Compleet met naschok en sproei installatie.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:08 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrouwen.. die lijken daar alleen maar op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |