Zou je gewoon even willen bellen, ipv met allemaal vooroordelen te komen?quote:Op maandag 11 juli 2005 19:03 schreef Flashfire het volgende:
Mja, moet ik dan weer zeggen allemaal aan de telefoon ? En hoe weten zij nou dat ik dan een legale versie heb ? En is dat normaal dan ? Dagelijks hangen er tig mensen bij MS aan de telefoon omdat ze Windows voor de 3de keer willen installeren en dan deelt MS tot de oneindigheid keys uit ? FFS man, wat een trieste bedoening weer. Formateren mag dus blijkbaar ook niet van ze, ok streep ik door op de lijst.
Nee, je krijgt geen nieuwe key, de activatie code wordt ongedaan gemaakt waardoor je opnieuw online kunt activeren.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:03 schreef Flashfire het volgende:
Mja, moet ik dan weer zeggen allemaal aan de telefoon ? En hoe weten zij nou dat ik dan een legale versie heb ? En is dat normaal dan ? Dagelijks hangen er tig mensen bij MS aan de telefoon omdat ze Windows voor de 3de keer willen installeren en dan deelt MS tot de oneindigheid keys uit ? FFS man, wat een trieste bedoening weer. Formateren mag dus blijkbaar ook niet van ze, ok streep ik door op de lijst.
Bel nou maar!!!quote:Op maandag 11 juli 2005 19:52 schreef Flashfire het volgende:
Natuurlijk is hij legaal, daarom ben ik zo pissed. En ik wacht nog even met bellen, omdat ik dit allemaal maar erg vaag gedoe vind.
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:48 schreef djenneke het volgende:
is er hier echt iemand die gelooft dat dit een legale versie betreft?
Je moet gewoon bellen, sufferd die je d'r bent! Meer hulp kan je niet krijgen!quote:Op maandag 11 juli 2005 20:55 schreef Flashfire het volgende:
Ik zweer het je, hij is legaal.
Maar dat gaat er toch niet in, mij zwart proberen te maken en het halve forum proberen over te halen om aan mijn eerlijkheid te twijfelen is hier de bedoeling.
Ik zal hier dan ook niet meer om hulp vragen.
Ik zal een mod PMen om deze te sluiten en in het geval een mod dit al leest: please sluiten, ik vind hier niet de hulp die ik zoek.
Wat wil je dan horen mên??quote:Op maandag 11 juli 2005 20:55 schreef Flashfire het volgende:
Ik zweer het je, hij is legaal.
Maar dat gaat er toch niet in, mij zwart proberen te maken en het halve forum proberen over te halen om aan mijn eerlijkheid te twijfelen is hier de bedoeling.
Ik zal hier dan ook niet meer om hulp vragen.
Ik zal een mod PMen om deze te sluiten en in het geval een mod dit al leest: please sluiten, ik vind hier niet de hulp die ik zoek.
Zijn activatiecode en product keys niet hetzelfde dan ? Waar vind ik deze activatiecode ? He is me compleet onduidelijk hoe meneer of mevrouw X aan de telefoon weet dat het om mijn key gaat, als ik deze niet hoef op te noemen.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:08 schreef JMrules het volgende:
2: Je hoeft helemaal je XP key NIET te noemen je moet alleen vragen of ze je activatiecode kunnen verwijderen omdat je niet meer kan activeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |