abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2005 @ 18:55:29 #1
57852 Flashfire
It burns wildfire
pi_28713737
Hallo,

ik heb 2 jaar geleden netjes een computer gekocht inclusief Windows XP. Een half jaar geleden heb ik deze computer geformateerd en Win XP geinstalleerd van de cd die ik erbij gekocht had, de key ingevoerd die ik erbij kreeg, en dit hele legale zootje online geactiveerd.

Nu heb ik weer geformateerd, en probeer ik hetzelfde te doen, alleen hij zegt dat het maximale keer activeren met deze key overschreden is. Dus blijkbaar mag dat maar 2 keer ? Ben ik ook weer blij mee als eerlijk betalende klant... moet ik nu weer doen dan ? Key generator downloaden ? Zo lokken ze het toch zelf uit ... tsjongejonge ...

Bij voorbaat dank voor je tijd en hulp.
Thnx
pi_28713783
Als je een originele versie van windows hebt kun je gewoon Microsoft bellen. Deze geven je een nieuw nummer.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_28713800
Idd... gewoon 'n belletje naar microsoft.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 11 juli 2005 @ 19:03:34 #4
57852 Flashfire
It burns wildfire
pi_28713986
Mja, moet ik dan weer zeggen allemaal aan de telefoon ? En hoe weten zij nou dat ik dan een legale versie heb ? En is dat normaal dan ? Dagelijks hangen er tig mensen bij MS aan de telefoon omdat ze Windows voor de 3de keer willen installeren en dan deelt MS tot de oneindigheid keys uit ? FFS man, wat een trieste bedoening weer. Formateren mag dus blijkbaar ook niet van ze, ok streep ik door op de lijst.
Thnx
pi_28714153
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:03 schreef Flashfire het volgende:
Mja, moet ik dan weer zeggen allemaal aan de telefoon ? En hoe weten zij nou dat ik dan een legale versie heb ? En is dat normaal dan ? Dagelijks hangen er tig mensen bij MS aan de telefoon omdat ze Windows voor de 3de keer willen installeren en dan deelt MS tot de oneindigheid keys uit ? FFS man, wat een trieste bedoening weer. Formateren mag dus blijkbaar ook niet van ze, ok streep ik door op de lijst.
Zou je gewoon even willen bellen, ipv met allemaal vooroordelen te komen?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_28714163
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:03 schreef Flashfire het volgende:
Nee, je krijgt geen nieuwe key, de activatie code wordt ongedaan gemaakt waardoor je opnieuw online kunt activeren.
Ik heb persoonlijk dat probleem nog nooit gehad, Microsoft doet over het algemeen niet moeilijk over activatie en ik heb meerdere keren meegemaakt dat 2-3 activeren geen enkel probleem was (dus niet na formats maar op andere PC's).

Zij kunnen jouw reg key nakijken of dit een echte key is, zoniet dan kun je het verder vergeten, zo ja dan krijg je gewoon de kans om opnieuw te activeren.
  maandag 11 juli 2005 @ 19:11:09 #7
57852 Flashfire
It burns wildfire
pi_28714218
Sorry, mijn excuses, maar het zit me weer zwaar tegen allemaal.

Nogmaals sorry.

Mag ik nogmaals vragen hoe zo'n telefoontje dan zo ongeveer in zijn werk gaat, aangezien ik niet van telefoneren houdt, en dan kan ik me erop voorbereiden en dergelijke ?

Bij voorbaat dank en nogmaals sorry als ik iemand beledigd heb.
Thnx
  maandag 11 juli 2005 @ 19:26:11 #8
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_28714638
Euhm:" Hallo ik ben [je echte naam, flashfire zal niet werken] en ik heb het volgende probleem: Ik probeer mijn computer opnieuw te activeren nadat ik deze voor de 3de keer opnieuw heb geinstalleerd (en geformatteerd) en nu krijg ik de melding dat ik niet meer mag activeren. Zou u mijn huidige activatiecode kunnen verwijderen zodat ik opnieuw kan activeren. "

Of zal ik voor je bellen

EDIT: JA je krijgt een Nederlands spekend (of vlaams ) iemand aan de lijn dus laat je NL-->EN prismaatje maar in de kast liggen.
De werkelijkheid om je heen bestaat enkel in je hoofd.
Er is geen "normaal" omdat niemand gemiddeld genoeg is om dat aan af te meten.
  maandag 11 juli 2005 @ 19:33:56 #9
57852 Flashfire
It burns wildfire
pi_28714896
Dan nog steeds vind ik het raar dat je je key moet opdreunen aan de telefoon.

Kan het daarnaast dat die key sowieso automatisch gereset wordt als de computer ervan niet wordt gebruikt voor een maand ?
Thnx
pi_28715056
Lig nou niet te zeiken en bel ze gewoon....
Was je al lang klaar geweest.

Of heb je toch een kopie?
  maandag 11 juli 2005 @ 19:52:16 #11
57852 Flashfire
It burns wildfire
pi_28715433
Natuurlijk is hij legaal, daarom ben ik zo pissed. En ik wacht nog even met bellen, omdat ik dit allemaal maar erg vaag gedoe vind.
Thnx
  maandag 11 juli 2005 @ 19:58:05 #12
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_28715578
Ja wacht maar, zal niet helpen want vanzelf gaat het niet werken. Misschien dat dit voor jou de eerste keer is dat je dit tegenkomt ( ik kan het me voorstellen), ik ben er echter wel bekend mee. (ikke werk in ICT wereld). En je hoeft je key niet op te dreunen, je moet vragen of ze je huidige activatiecode wegggooien zodat je opnieuw via inet. automatisch kan activeren. (key opdreunen moet je doen als je telefonisch activeert maar dat wil je helemaal niet doen)

Wat is er trouwens zo eng aan bellen? Ze bijten je niet bij MS hoor
pi_28716340
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:52 schreef Flashfire het volgende:
Natuurlijk is hij legaal, daarom ben ik zo pissed. En ik wacht nog even met bellen, omdat ik dit allemaal maar erg vaag gedoe vind.
Bel nou maar!!!
Dat is de enige oplossing, en ze lachen je echt niet uit
  maandag 11 juli 2005 @ 20:33:14 #14
57852 Flashfire
It burns wildfire
pi_28716674
Ik begrijp het nog steeds niet helemaal.

Volgens jullie moet ik bellen en vragen of ze mijn key (zonder hem op te noemen ) resetten zodat ik hem weer kan hergebruiken.

Volgens mijn Windows moet ik zus en zo klikken zodat ik een nieuw ID nummer krijg, en dat moet ik doorgeven aan de tel, en dan krijg ik een nieuw nummer en dan mijn key opnoemen en dan krijg ik een nieuwe key, oid.

In beide gevallen is het me niet duidelijk hoe ze achterhalen dat de key legaal is én dat het de mijne is.

Ik ben erg zuinig en beschermend met mijn legale keys, dus vandaar dat ik hier veel moeite mee heb. Daarnaast zijn dit operaties waar mijn nog grotere pc-leek vader helemaal een hartaanval van zou krijgen.
Thnx
pi_28717132
Heb je nou al gebeld?
pi_28717181
Mên, het is je pincode niet
pi_28717226
is er hier echt iemand die gelooft dat dit een legale versie betreft?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_28717253
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:48 schreef djenneke het volgende:
is er hier echt iemand die gelooft dat dit een legale versie betreft?
  maandag 11 juli 2005 @ 20:55:50 #19
57852 Flashfire
It burns wildfire
pi_28717463
Ik zweer het je, hij is legaal.

Maar dat gaat er toch niet in, mij zwart proberen te maken en het halve forum proberen over te halen om aan mijn eerlijkheid te twijfelen is hier de bedoeling.

Ik zal hier dan ook niet meer om hulp vragen.

Ik zal een mod PMen om deze te sluiten en in het geval een mod dit al leest: please sluiten, ik vind hier niet de hulp die ik zoek.
Thnx
pi_28717590
sorry hoor, maar wat kan er in hemelsnaam zo moeilijk zijn aan een belletje plegen? Je vraagt er echt zelf om...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_28717802
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:55 schreef Flashfire het volgende:

Maar dat gaat er toch niet in, mij zwart proberen te maken en het halve forum proberen over te halen om aan mijn eerlijkheid te twijfelen is hier de bedoeling.

Ik zal een mod PMen om deze te sluiten en in het geval een mod dit al leest: please sluiten, ik vind hier niet de hulp die ik zoek.
Je moet gewoon bellen, sufferd die je d'r bent! Meer hulp kan je niet krijgen!
pi_28718056
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:55 schreef Flashfire het volgende:

Wat wil je dan horen mên??
  maandag 11 juli 2005 @ 22:09:41 #23
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_28720146
Pff, wat is er nou in godsnaam mis mee om Microsoft, de fabrikant van het zooitje, te bellen zodat jij je Windows weer kunt activeren ? Net alsof Bill Gates de volgende dag op je stoep staat om je huis leeg te roven en je spaarpot te plunderen.

En dan nog ondankbaar reageren ook door te zeggen dat de hulp die je zoekt je hier niet kunt vinden, terwijl het enige correcte antwoord maar 20x is gegeven.

2000 light years from home
pi_28721365
bel nou maar gewoon. Je wilt niet weten hoevaak ik hiervoor al gebeld heb......
  maandag 11 juli 2005 @ 23:08:53 #25
93116 JMrules
maar niet altijd..
pi_28722328
Hij snapt gewoon NIET dat het de waarheid is die hier verkondigd wordt. Wat the fuck kan ons het nou schelen of je een legale of illegale XP draait. Ik zal een voorbeeld geven: IK, Joris, woonachtig in Kalmthout Belgie draai momenteel 2 ILLEGALE versies van XP.

Sorry nu moet ik snel gaan verhuizen anders staat de politie morgen op de stoep.

TS: Stop met zeiken en neem nou maar van mij aan 1: Ze bijten niet bij Micrsosoft 2: Je hoeft helemaal je XP key NIET te noemen je moet alleen vragen of ze je activatiecode kunnen verwijderen omdat je niet meer kan activeren. Dit is een functie die MS zelf heeft ingebouwd dus ze weten waar het over gaat. De mensen die jij aan de lijn gaat krijgen, krijgen zelfs betaald voor dat werk 3: Bij een illegale versie van XP krijg je een andere melding dan jij nu hebt. Je krijgt dan de melding dat je een illegela key gebruikt namelijk. 4: Je bent een achterdochtig stuk vreten als je nu NOG niet snapt dat het de waarheid is die hier (onder anderen door mij) verkondigd wordt.

Opeens komt er een spreekwoord in me op: "Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten"

Dus stop met ZEIKEN en bel gewoon. (helaas zullen ze er nu niet meer zijn bij MS en zal het tot morgen moeten wachten )

EDIT: En NU maggie dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')