Hij snapt gewoon NIET dat het de waarheid is die hier verkondigd wordt. Wat the fuck kan ons het nou schelen of je een legale of illegale XP draait. Ik zal een voorbeeld geven: IK, Joris, woonachtig in Kalmthout Belgie draai momenteel 2 ILLEGALE versies van XP.
Sorry nu moet ik snel gaan verhuizen
![]()
anders staat de politie morgen op de stoep.
TS: Stop met zeiken en neem nou maar van mij aan 1: Ze bijten niet bij Micrsosoft 2: Je hoeft helemaal je XP key NIET te noemen je moet alleen vragen of ze je activatiecode kunnen verwijderen omdat je niet meer kan activeren. Dit is een functie die MS zelf heeft ingebouwd dus ze weten waar het over gaat. De mensen die jij aan de lijn gaat krijgen, krijgen zelfs betaald voor dat werk 3: Bij een illegale versie van XP krijg je een andere melding dan jij nu hebt. Je krijgt dan de melding dat je een illegela key gebruikt namelijk. 4: Je bent een achterdochtig stuk vreten als je nu NOG niet snapt dat het de waarheid is die hier (onder anderen door mij) verkondigd wordt.
Opeens komt er een spreekwoord in me op: "Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten"
Dus stop met ZEIKEN en bel gewoon. (helaas zullen ze er nu niet meer zijn bij MS en zal het tot morgen moeten wachten
![]()
)
EDIT: En NU maggie dicht
De werkelijkheid om je heen bestaat enkel in je hoofd.
Er is geen "normaal" omdat niemand gemiddeld genoeg is om dat aan af te meten.