zoals ik zei, ook jij bent welkom.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:52 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
TT klopt niet in combinatie met TS.
Het feit dat dat een feit is is al een feit! Bij wijze van spreke dan hè...quote:Op maandag 11 juli 2005 19:30 schreef longinus het volgende:
Het feit dat ik er op reageer zegt genoeg over het mijne
Precies wat ik dacht, maar aan de andere kant: als je slim bent is het soms wel lekker om je tot dit niveau te verlagenquote:Op maandag 11 juli 2005 19:32 schreef Xrenity het volgende:
Bijzonder slimme mensen zitten niet in ONZ.
quote:Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef longinus het volgende:
Het feit dat je dit in ONZ post zegt al genoeg over jouw IQ.
quote:Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef longinus het volgende:
Het feit dat je dit in ONZ post zegt al genoeg over jouw IQ.
exact het doel van dit topic. jij begrijpt het.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht, maar aan de andere kant: als je slim bent is het soms wel lekker om je tot dit niveau te verlagen
Lees het berichtje eronderquote:
ik ben zo blij dat je er bentquote:Op maandag 11 juli 2005 19:44 schreef Nouk het volgende:
Ik ben er.
Neemt niet weg dat dit nog steeds een kuttopic is, baggeren kan ik ook wel ergens andersquote:Op maandag 11 juli 2005 19:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
exact het doel van dit topic. jij begrijpt het.![]()
Grammaticaal klopt je verhaal in ieder geval van geen kant.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:22 schreef kreischer2000 het volgende:
Zo eindelijk een topic waar mensen van niveau kunnen communiceren, ik lul minder intelligente fokkers niet uit, dat is zonde van mijn kostbare tijd. Daarentegen zodra ik in het echte leven maar een kans krijg is het gelijk raak, ik schroom ook niet mijn minder bedeelde medemens positieve kritiek te geven, jammergenoeg doen ze er vaak weinig mee.
nee, mischien snelcursis nederlands ofzoquote:Op maandag 11 juli 2005 20:25 schreef Roellio het volgende:
[..]
Grammaticaal klopt je verhaal in ieder geval van geen kant.
hij heeft zijn verstand al op nul geplaatst.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:25 schreef Roellio het volgende:
[..]
Grammaticaal klopt je verhaal in ieder geval van geen kant.
sdflquote:Op maandag 11 juli 2005 20:27 schreef blackmage het volgende:
[..]
hij heeft zijn verstand al op nul geplaatst.
sdflkjwe saldfkjwe slkekaljequote:Op maandag 11 juli 2005 20:50 schreef kreischer2000 het volgende:
Je moest hier toch je verstand op 0 plaatsen, van al dat gedenk de hele dag door word je moe. Hier kom ik daar van bij
Vooruitquote:Op maandag 11 juli 2005 21:23 schreef Ratt het volgende:
ik ben slim en ik heb ook nog eens een grote penis, mag dan ik ook meedoen?
ik vind inderdaad dat je het wat naar beneden haalt op deze manier.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:31 schreef dingendoener het volgende:
is dit het niveau van fok tegenwoordig
wat een open deur-opmerking als je kan lezen en de tt niet over hebt geslagen.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:43 schreef Divine_Judgement het volgende:
Wat een vruchteloze poging om het niveau van dit forum te enigszins op te krikken. Als je mij vraagt heeft deze topic averechts gewerkt.
Begin de volgende keer eens met een mentale uitdaging waarmee je de intelligente mensen van dit forum er meteen uit kan filteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |