quote:
Allemaal een beetje fout of het is het net niet idd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:38 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[afbeelding]
http://www.motozoom.nl/webshop/meerinfo.cfm?bestelnummer=10034823&CFID=6127589&CFTOKEN
ik zie mogelijkheden, maar toch niet echt wat ik zoek denk ik, hoewel ALU naturlijk immer geil blijft
6 augustus bij Lars, volgens mij weet Popijn wel wat van carbsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:07 schreef Crashcat het volgende:
Btw, ken iemand een beunhaas of goedkoop garage waar ik mijn carb kan laen nakijken.
Bij nader inzien, lijkt het mij toch niet verstandig dat IK zelf alles open ga halen![]()
![]()
kijken, kijken niet kopuhquote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:07 schreef Crashcat het volgende:
Woei, straks naar een paar dealers motors kijken..![]()
Nog ideeen waar ik heen moet gaan in omgeving Rotterdam?
sleutelmeetquote:Btw, ken iemand een beunhaas of goedkoop garage waar ik mijn carb kan laen nakijken.
Bij nader inzien, lijkt het mij toch niet verstandig dat IK zelf alles open ga halen![]()
![]()
en deze zondag meeten tochquote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:08 schreef Phatzak het volgende:![]()
[..]
6 augustus bij Lars, volgens mij weet Popijn wel wat van carbs
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en deze zondag meeten toch??
mwah, geen gewoonte van makenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:14 schreef Phatzak het volgende:
Lijkt me ook leuker. Met zo een grote groep ga ik liever eens in de maand ofzo.Maar met hen is het ook best gezellig hoor
sprintjesquote:Racemeetje houden?![]()
![]()
als het weer meezit maakt dat toch niks uitquote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:16 schreef hicham het volgende:
Wil wel meeten, maar we moeten dan wat later op de dag afspreken zoals Youssef zei
In My Not So Humble Opinionquote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mwah, geen gewoonte van makenimnsho
quote:[..]
sprintjes
quote:
20,5 Kwquote:
Daar hebben youssef en ik dan weer wat tijd voor nodig, minstens anderhalf jaar zeg maar![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als het weer meezit maakt dat toch niks uit
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:19 schreef Phatzak het volgende:
Begin de laatste tijd wel een beetje ADHD te worden op de motor, misschien eens afspreken met "King MD"
quote:
Die soort chopper die volgens hem geen chopper is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:30 schreef hicham het volgende:
Zaterdag 6 augustus was het plan
Wat voor motor heb jij nu ook al weer?
Ja dat gedeelte wist ik nog welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:33 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Die soort chopper die volgens hem geen chopper is.
Die mag er best wezenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:27 schreef Crashcat het volgende:
Kawa??![]()
Wanneer is de sleutelmeet dan, want ik werk in het weekend bij mijn familie in de restaurant.
![]()
[afbeelding]
Oy, een t-bar erop, beetje hier en daar aanpassen en dan heb je een echte streetbikequote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:33 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Die soort chopper die volgens hem geen chopper is.
Brbmmmmm...hoooooooooooooooooooo.....DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:35 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Die mag er best wezen
Jammer dat Honda niet zo stoer klinkt als KAWASAKI
Ik heb geen keusquote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja dat gedeelte wist ik nog welmaar meer niet
en misschien ziet ie nu ook in dat het een chopper is en gaat ie daarom voor een CBR?
chop chop chop chopquote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:36 schreef Crashcat het volgende:
Brbmmmmm...hoooooooooooooooooooo.....DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..
Wat nou zielig geluid![]()
Ben jij soms ooit op een meeting geweest of verwar ik je motor nu met die van een anderquote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:35 schreef Crashcat het volgende:
In 't rood, van mijn oom![]()
![]()
Maar wel een v-twin![]()
[afbeelding]
Nope, Ik ben nog nooit op een meet gekomen. Ben dan meestal hard aan het werk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 07:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben jij soms ooit op een meeting geweest of verwar ik je motor nu met die van een anderIk zag op 1 van de oude meetfoto's een choppert
Kan ook dat het die oude motor van Luc (ZX9R / Zonder_ZX9R) was of van jozef44 (die nooit meer komt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |