abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28714210
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:09 schreef hicham het volgende:

[..]

Die van Rausdauwer is de enige die het niet doet, en dat is omdat ie niet meer bestaat
Ontken jij het bestaan van motorrijdende vrouwen ?
Bolletje deeg enzo.
  maandag 11 juli 2005 @ 19:14:26 #27
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_28714292
Gloeiende tering

Kijk ik onder mijn spatbord staat er PP op _O-

Volledig in de veronderstelling dat ik een ABS achterspatbord had heb ik dat ding dus in 2 stukken gezaagd En maar niet snappen waarom de MEK het ABS niet oplost |(

Owkee zit nu dus met een in 2en gezaagd achterspatbord van PP. Waar krijg je dat vloeibaar mee

Ik geef echt NIET op en anders haal ik dat KX spatbordje wel bij Cyborg :}

Damnit

Owja maatje van me is de kleur nu de juiste kleur aan het mengen. Wordt zwart metalic met een groene gloed er doorheen. Het wit wordt parelmoer wit metalic
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_28714293
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:10 schreef Phatzak het volgende:

[..]

Ontken jij het bestaan van motorrijdende vrouwen ?
pi_28714311
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:05 schreef hicham het volgende:

[..]

Bij m'n brommer ben ik Sponsbob Wetpants Zit een gaatje in zadel en een tijdje geleden regende het echt keihard. Nu is het al een tijdje droog en toch als ik terug kom van krantenwijkie is een deel van m'n kont nat Omdat de binnenkant van zadel nat is en niet goed opdroogt

Motor heb ik nu even tijdelijk met wat dikke tape gefixed, na de vakantie gaat Makster ff de boel opnieuw bekleden met wat Skai, als hij tegen die tijd op de sleutelmeet komt En anders kom ik wel naar hem
Brommers blijven nu eenmaal kut

Maar heb je al eens op www.onderdelenzoeker.nl geprobeerd? Misschien valt zo'n zadel wel goedkoop via één van de aangesloten motorsloperijen te vinden?
pi_28714431
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:14 schreef Makster het volgende:
Gloeiende tering

Kijk ik onder mijn spatbord staat er PP op _O-

Volledig in de veronderstelling dat ik een ABS achterspatbord had heb ik dat ding dus in 2 stukken gezaagd En maar niet snappen waarom de MEK het ABS niet oplost |(

Die kleur klinkt wel spannend, weet alleen niet wat ik me er bij moet voorstellen
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:15 schreef ploderus het volgende:

[..]

Brommers blijven nu eenmaal kut

Maar heb je al eens op www.onderdelenzoeker.nl geprobeerd? Misschien valt zo'n zadel wel goedkoop via één van de aangesloten motorsloperijen te vinden?
Waarom zou ik dat doen als Makster mij geld toe geeft om het te mogen doen voor mij en een schouderklopje kan ontvangen achteraf? Of een stoot op z'n oog als ie het niet netjes doet
pi_28714527
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:19 schreef hicham het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat doen als Makster mij geld toe geeft om het te mogen doen voor mij en een schouderklopje kan ontvangen achteraf? Of een stoot op z'n oog als ie het niet netjes doet
Omdat je dan geen risico loopt je knuistjes te beschadigen op zijn oogkas.. duhuh!
pi_28714556
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:22 schreef ploderus het volgende:

[..]

Omdat je dan geen risico loopt je knuistjes te beschadigen op zijn oogkas.. duhuh!
wat zeg je dat toch weer mooi iig bedankt voor de website, ziet er best handig uit
  maandag 11 juli 2005 @ 19:23:42 #33
17596 Makster
pi_28714560
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:19 schreef hicham het volgende:

[..]

Die kleur klinkt wel spannend, weet alleen niet wat ik me er bij moet voorstellen
[..]

Kleur moet je zien als soort van nieuwe kleur die je weleens op die verbouwde auto's ziet, die verandere van kleur naarmate het licht er anders opvalt, snaak bedoel

En je zadel is nu problemo

Ben nu 2 weken vrij en hopelijk heb ik woensdag mijn fucking frame en achterbrug terug, tering fuckers van Brassto
  maandag 11 juli 2005 @ 19:24:54 #34
17596 Makster
pi_28714597
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:22 schreef ploderus het volgende:

[..]

Zal niet de eeste lim zijn die ik neer haal heh
pi_28715139
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:23 schreef hicham het volgende:

[..]

wat zeg je dat toch weer mooi iig bedankt voor de website, ziet er best handig uit
Ik wist het niet op een andere manier duidelijk te maken en ik kon geen betere reden verzinnen omdat het eigenlijk gewoon 1-0 voor jou staat nu

Kortom, je had me gewoon klem geluld met je 'ik laat Makster lekker alles gewoon doen enzo'

[ Bericht 8% gewijzigd door ploderus op 11-07-2005 19:47:55 ]
  maandag 11 juli 2005 @ 19:48:47 #36
17596 Makster
pi_28715353
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:41 schreef ploderus het volgende:

[..]

Ik wist het niet op een andere manier duidelijk te maken en ik kon geen betere reden verzinnen omdat het eigenlijk gewoon 1-0 voor jou staat nu

Kortom, je had me gewoon klem geluld met je 'ik laat Makster lekker alles gewoon doen enzo'
We snapte hem wel

Waar ben je al die tijd geweest joh Good to see you back
pi_28715394
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:24 schreef Makster het volgende:

[..]

Zal niet de eeste lim zijn die ik neer haal heh
jah, maar het grappige van deze lim is dat je, zelfs zonder een klap op je oogkas waarbij hij zijn arme knuistjes finaal 'kapot weet te beschadigen' (->kont-aninmatie ofzo? of was het contaminatie?), je al meteen dubbel ziet kuttweelingen!
pi_28715398
*ordinaire tvp neerpleurt
Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 11 juli 2005 @ 19:52:17 #39
17596 Makster
pi_28715434
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:50 schreef ploderus het volgende:

[..]

jah, maar het grappige van deze lim is dat je, zelfs zonder een klap op je oogkas waarbij hij zijn arme knuistjes finaal 'kapot weet te beschadigen' (->kont-aninmatie ofzo? of was het contaminatie?), je al meteen dubbel ziet (kuttweelingen!

De sletten

Best beter vakantie vanaf vandaag

Ik ga zo ff naar een parkconcertie ofzo, oftewel, beetje kansloos rondhangen en zuipen
pi_28715607
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:23 schreef Makster het volgende:

[..]

Kleur moet je zien als soort van nieuwe kleur die je weleens op die verbouwde auto's ziet, die verandere van kleur naarmate het licht er anders opvalt, snaak bedoel
Wordt flink pimpen jij met je motor als ie klaar is
quote:
En je zadel is nu problemo
Maakt niet uit, je hebt tot de sleutelmeet de tijd om je mentaal voor te bereiden
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:50 schreef ploderus het volgende:

[..]

jah, maar het grappige van deze lim is dat je, zelfs zonder een klap op je oogkas waarbij hij zijn arme knuistjes finaal 'kapot weet te beschadigen' (->kont-aninmatie ofzo? of was het contaminatie?), je al meteen dubbel ziet kuttweelingen!
  maandag 11 juli 2005 @ 20:17:31 #41
17596 Makster
pi_28716138
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:59 schreef hicham het volgende:

[..]

Wordt flink pimpen jij met je motor als ie klaar is
[..]

Maakt niet uit, je hebt tot de sleutelmeet de tijd om je mentaal voor te bereiden
[..]

Was 6 augustus toch ofzo

Als ik dan zo goed als klaar ben (ik mag het fucking hopen trouwens ) Dan fix ik je zadel wel
pi_28716173
Wow.. en toen bleef het even stil.. Was die dreiging van het 'lim dubbel zien' dan zo angstaanjagend?
pi_28716229
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:17 schreef Makster het volgende:

[..]

Was 6 augustus toch ofzo

Als ik dan zo goed als klaar ben (ik mag het fucking hopen trouwens ) Dan fix ik je zadel wel
Potjandullemes moet je niet ineens een post gaan zitten posten terwijl ik net een post aan het posten ben dat niemand zit te posten, rotposter
pi_28716286
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:18 schreef ploderus het volgende:
Wow.. en toen bleef het even stil.. Was die dreiging van het 'lim dubbel zien' dan zo angstaanjagend?
ja, stel je voor dat ze naast elkaar staan, dan zit je er al met 4 opgescheept
pi_28716356
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:17 schreef Makster het volgende:

[..]

Was 6 augustus toch ofzo

6 augustus was het volgens mij ja

Maar ik zit wel stoer te posten enzo, maar je moet het natuurlijk niet met tegenzin doen Dat is zeg maar mijn manier om te vragen of je het wilt doen Wie had nog meer iets nodig met een zadel Want volgens mij was ik niet de enige
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:20 schreef ploderus het volgende:

[..]

Potjandullemes moet je niet ineens een post gaan zitten posten terwijl ik net een post aan het posten ben dat niemand zit te posten, rotposter
Kom anders ook op de sleutelmeet

Heet wel sleutelmeet maar er gaat niet echt veel gesleuteld worden volgens mij
Er wordt ook gebarbeknoeid dus je kunt daar een goede comeback maken
pi_28716384
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:21 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

Dan krijg je twee paar beschadigenderende knuistjes die op één paar oogkastjes hun 'limse lusten' (pleonasme anyone? of is dit nu een kont-animatie?) gaan botvieren
pi_28716411
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:21 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

Heb je nog getoerd gisteren, bijna een minimeet gedaan met Youssef toch?
pi_28716437
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:24 schreef hicham het volgende:

[..]

Kom anders ook op de sleutelmeet

Heet wel sleutelmeet maar er gaat niet echt veel gesleuteld worden volgens mij
Er wordt ook gebarbeknoeid dus je kunt daar een goede comeback maken
Dat valt zeker in het weekend? Want dan moet homeboy P-Lo zijn centjes verdienen om z'n ride te kunnen pimpen
pi_28716498
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:26 schreef ploderus het volgende:

[..]

Dat valt zeker in het weekend? Want dan moet homeboy P-Lo zijn centjes verdienen om z'n ride te kunnen pimpen
En maak hier nu alstublieft geen homoboy van want dan verliest deze bling bling white ass modderFok!ker zijn respectah in da Hoofddorp-hood bij de rest van zijn homeyz
pi_28716503
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:26 schreef hicham het volgende:

[..]

Heb je nog getoerd gisteren, bijna een minimeet gedaan met Youssef toch? [afbeelding]
erm, soort van. Zijn op de fiets (je weet wel, zo een met trappers) naar het lokala recreatiemeertje gefietst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')