Duidelijke uitspraak.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:46 schreef Majar het volgende:
Victoria heeft laatst in een interview gezegd dat ze leeft voor de Zweden en de Zweedse troon. Ze stelt dan ook de troon boven de liefde, mocht het Zweedse volk niet eens zijn met haar keuze voor een echtgenoot.
Niet meerquote:Op maandag 18 juli 2005 21:40 schreef skiczukie het volgende:
Amalia, dat was toch een mongooltje?
Nou.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:10 schreef Copycat het volgende:
Bij mij doen ze het wel.
Mooie kostuums!
Lukt ook niet als je de eigenschappen kopieert in de adresbalk?quote:
Dan zijn ze idd wél te zien, raar dat het dan wel werkt. Mooie pics!quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lukt ook niet als je de eigenschappen kopieert in de adresbalk?
Ze zijn écht heel bijzonder.
![]()
Madeleine blijft een plaatje om te zien, maar ze ziet er hier wel een beetje uit als een Oempa Loempaquote:
Best vreemd dat dit helemaal niet op teletekst of tvgids.nl staatquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:33 schreef Majar het volgende:
NOS-Actueel verzorgt zaterdag 27 augustus op Nederland 2 van 14.30 tot 16.45 uur een rechtstreekse uitzending van de kerkelijke inzegening. Vooraf zendt zij onder meer een samenvatting uit van de huwelijksvoltrekking in Apeldoorn.
Het komt op Nederland 1, vandaar dat je het niet kon vindenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:45 schreef MissX het volgende:
[..]
Best vreemd dat dit helemaal niet op teletekst of tvgids.nl staatWordt het wel uitgezonden, ik wil natuurlijk ff bruidsjurk kijken
Ik hoor altijd dat Prinses Laurentien zo'n ongeloofljk leuk mens is, en dat wil ik ook best geloven, maar qua kleding...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:05 schreef PeRi het volgende:
Anita heeft echt een mooie jurk aan!![]()
En Laurentien een gordijn
Dat lijkt ze mij wel te zijn een leuke vrouw, maar die kleding die ze aan had vanmiddag vind ik ook niet zo mooi.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik hoor altijd dat Prinses Laurentien zo'n ongeloofljk leuk mens is, en dat wil ik ook best geloven, maar qua kleding...
Dat was ook mijn idee gistermiddag.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:06 schreef Natalie het volgende:
Prinses Mabel moet wel op hele goede voet met haar schoonmoeder staan, als de laatste haar zo'n bijzondere japon leent.
Ik denk het ook, de Koningin heeft een sterke band met Mabelquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:06 schreef Natalie het volgende:
Prinses Mabel moet wel op hele goede voet met haar schoonmoeder staan, als de laatste haar zo'n bijzondere japon leent.
Nee,dat deed ie nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:50 schreef Slarioux het volgende:
En ook hij doet zijn pet niet af bij het zoenen. Foei!
Waarom alleen de 18 jarigen? Of snap ik het nu niet helemaal?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:00 schreef Cheesecake het volgende:
Vanwege het 25-jarig jubileum van onze koningin Beatrix worden alle 18 jarigen in ons land in het zonnetje gezet. Vanaf 20 september kunnen de jongeren een leerzaam boek over onze koningin in de brievenbus verwachten.
Je krijgt t boek idd. alleen als je dit jaar 18 bent geworden of gaat worden, tenminste, dat is wat ik er van begrijp.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:20 schreef rena het volgende:
[..]
Waarom alleen de 18 jarigen? Of snap ik het nu niet helemaal?
Hee wat leuk! Ik ben benieuwd of het wat is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:00 schreef Cheesecake het volgende:
Vanwege het 25-jarig jubileum van onze koningin Beatrix worden alle 18 jarigen in ons land in het zonnetje gezet. Vanaf 20 september kunnen de jongeren een leerzaam boek over onze koningin in de brievenbus verwachten.
Bron: RTL Boulevard
iddquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:44 schreef rena het volgende:
Oeh, dat ben ik![]()
Lijkt me wel interessant zo'n boek! Maar het lijkt me logischer als alle 25 jarigen zo'n boek krijgen.
Die zullen best mee doorgaanquote:Op woensdag 14 september 2005 15:17 schreef Jumping-Skippy het volgende:
En de Privé trekt zich er lekker niks van aan... Zul je net zien dat ze gewoon doorgaan met kieken en klikken.
Da's best sappig nieuws! 19 jaar en dan al vader, en dat terwijl hij slechts bevriend is met de toekomstige moeder. Da's wel meer dan vriendschap, als ik het zo lees. Ben benieuwd of die kleine ook een titel krijgt, daar 'Comte/Comtesse de Nassau' wel gegeven werd aan sommige kinderen die voortkwamen uit een huwelijk die niet goedgekeurd was door de Groot-Hertog. Nu wordt er in dit geval niet getrouwd, maar je weet 't nooit, hè.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:06 schreef Majar het volgende:
Prins Louis, de 19-jarige zoon van de Luxemburgse groothertog Henri (51), wordt komende lente vader. Prins Louis is volgens officiële bron sinds een jaar met de toekomstige moeder, eveneens een Luxemburgse, bevriend. De ouders van de prins melden dat ze de toekomstige vader en moeder met ,,hun liefde en nodige steun bijstaan''. Dit wordt het eerste kleinkind van groothertog Henri en groothertogin Maria Theresa. Prins Louis, die dit jaar zijn schooltijd in Zwitserland heeft beëindigd, heeft nog drie broers en een zus. Er zal niet worden getrouwd.
Prins Louis (helemaal links) en zijn broers en zus
[afbeelding]
Krista van Velzen. Maar die hoort hier eigenlijk niet thuis. Is gewoon een kamerlid.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:45 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Jezus Christus. Mijn mond valt open van verbazing. Wie de neuk doet zoiets op zijn kop? En ze is al zo lelijk. En wie is hét eigenlijk.
Ja, het is een leuk kindje onze prinsesjequote:Op woensdag 28 september 2005 14:00 schreef Natalie het volgende:
Echt een leuke peuter is ze.
Ja, ik vond het erg sportief van de Koningin en ook lief van Ali Bquote:Op woensdag 28 september 2005 20:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wel een ontzettend leuk moment om te zien trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |