echt tonks weer!quote:Op zondag 17 juli 2005 18:51 schreef tonks het volgende:
Als dei ander ook zo dik word kunnen ze sumoworstelen.
Eerste interview met de prins en zijn gezin was vandaag. (TV heeft er slechts een klein gedeelte van uitgezonden tijdens het jeugdjournaal)quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:08 schreef Duiveltja het volgende:
en weer open
Leek me eerlijk gezegd sterk, maar het is dus echt waar
Whatever happened to Baby Alexia...quote:Kroonprins bedankt voor attenties Alexia
WASSENAAR - Kroonprins Willem-Alexander heeft iedereen in Nederland bedankt voor de " ongelofelijke stortvloed" aan cadeaus, bloemen, kaarten, e-mails en andere attenties die zijn gezin heeft ontvangen na de geboorte van prinses Alexia op 26 juni.
Hij deed dat zondag ten overstaan van de verzamelde media na een fotosessie in de tuin van Villa Eikenhorst, de woning van het gezin in Wassenaar. Op de sessie waren ruim zeventig fotografen, cameramensen en verslaggevers afgekomen.
De kroonprins prees zich gelukkig met zijn gezin, wijzend op de " stralende moeder" van de "ontzettend gezonde" prinsesjes. " U ziet twee zeer gelukkige mensen voor u."
Na de geboorte van Alexia moet prinses Amalia volgens haar moeder opnieuw haar plaats in het gezin vinden. "Jaloezie is een van die dingetjes die erbij horen." Haar ouders moeten er in ieder geval voor zorgen dat Amalia's nageltjes niet te scherp zijn, voegde Willem-Alexander daaraan toe.
Kroonprins Willem-Alexander en prinses Máxima hadden de pers uitgenodigd om tijdens hun aanstaande vakantie verschoond te blijven van media-aandacht. De precieze bestemming hield het paar geheim. "Maar de kans is groot dat we bij de grootmoeder van de meisjes langs gaan", zei Willem-Alexander, doelend op koningin Beatrix. Op de vraag of hij hoopt tijdens de vakantie niet met journalisten te worden geconfronteerd, zei hij: "Hopen is zachtjes uitgedrukt. Ik ga er zeker van uit."
Weekblad Privé was niet welkom bij de fotosessie, omdat dat volgens de Rijksvoorlichtingsdienst duidelijk heeft gemaakt de persoonlijke levenssfeer van het gezin van de Prins van Oranje niet te willen respecteren.
Ik vind gewoon dat ze redelijk op haar vader lijkt...quote:Op zondag 17 juli 2005 21:18 schreef Suko het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou vinden?![]()
[afbeelding]
Nog meer foto's
Mjah, had haar oudtante dat ook niet?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:33 schreef Troeta het volgende:
Ik vind het ook een heel leuk meisje geworden.
ook leuk hoe ze zwaaiend het huis uitkwam, want er stonden toch zo'n 80 fotograven.
dat schele oogje trekt ook wel bij
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:33 schreef Troeta het volgende:
Ik vind het ook een heel leuk meisje geworden.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |