echt tonks weer!quote:Op zondag 17 juli 2005 18:51 schreef tonks het volgende:
Als dei ander ook zo dik word kunnen ze sumoworstelen.
Eerste interview met de prins en zijn gezin was vandaag. (TV heeft er slechts een klein gedeelte van uitgezonden tijdens het jeugdjournaal)quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:08 schreef Duiveltja het volgende:
en weer open
Leek me eerlijk gezegd sterk, maar het is dus echt waar
Whatever happened to Baby Alexia...quote:Kroonprins bedankt voor attenties Alexia
WASSENAAR - Kroonprins Willem-Alexander heeft iedereen in Nederland bedankt voor de " ongelofelijke stortvloed" aan cadeaus, bloemen, kaarten, e-mails en andere attenties die zijn gezin heeft ontvangen na de geboorte van prinses Alexia op 26 juni.
Hij deed dat zondag ten overstaan van de verzamelde media na een fotosessie in de tuin van Villa Eikenhorst, de woning van het gezin in Wassenaar. Op de sessie waren ruim zeventig fotografen, cameramensen en verslaggevers afgekomen.
De kroonprins prees zich gelukkig met zijn gezin, wijzend op de " stralende moeder" van de "ontzettend gezonde" prinsesjes. " U ziet twee zeer gelukkige mensen voor u."
Na de geboorte van Alexia moet prinses Amalia volgens haar moeder opnieuw haar plaats in het gezin vinden. "Jaloezie is een van die dingetjes die erbij horen." Haar ouders moeten er in ieder geval voor zorgen dat Amalia's nageltjes niet te scherp zijn, voegde Willem-Alexander daaraan toe.
Kroonprins Willem-Alexander en prinses Máxima hadden de pers uitgenodigd om tijdens hun aanstaande vakantie verschoond te blijven van media-aandacht. De precieze bestemming hield het paar geheim. "Maar de kans is groot dat we bij de grootmoeder van de meisjes langs gaan", zei Willem-Alexander, doelend op koningin Beatrix. Op de vraag of hij hoopt tijdens de vakantie niet met journalisten te worden geconfronteerd, zei hij: "Hopen is zachtjes uitgedrukt. Ik ga er zeker van uit."
Weekblad Privé was niet welkom bij de fotosessie, omdat dat volgens de Rijksvoorlichtingsdienst duidelijk heeft gemaakt de persoonlijke levenssfeer van het gezin van de Prins van Oranje niet te willen respecteren.
Ik vind gewoon dat ze redelijk op haar vader lijkt...quote:Op zondag 17 juli 2005 21:18 schreef Suko het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou vinden?![]()
[afbeelding]
Nog meer foto's
Mjah, had haar oudtante dat ook niet?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:33 schreef Troeta het volgende:
Ik vind het ook een heel leuk meisje geworden.
ook leuk hoe ze zwaaiend het huis uitkwam, want er stonden toch zo'n 80 fotograven.
dat schele oogje trekt ook wel bij
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:33 schreef Troeta het volgende:
Ik vind het ook een heel leuk meisje geworden.
quote:
Laat BSB het maar niet horenquote:Op zondag 17 juli 2005 21:50 schreef Loedertje het volgende:
Dit gaat een sensuele temperamentvolle puber worden !
Ze hebben Amalia gewoon geruild met een ander gezin, dit is Amalia SEquote:
Jazeker! Ze staan er leuk opquote:Op maandag 18 juli 2005 09:49 schreef Copycat het volgende:
Dit vind ik persoonlijk een erg leuke, relaxte foto:
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 juli 2005 13:24 schreef Natalie het volgende:
Sinds wanneer nemen we dat soort dingen serieus?
Bíjnaquote:Op maandag 18 juli 2005 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
In SHO nemen we (bijna) álles serieus!
Nou, mijn mannelijke trolletjes zijn dan zeker valse nichtjes in spe, want oogjes krabben en andere snodigheden zijn hier vaste prik om de twee minuten.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:29 schreef HarigeKerel het volgende:
Het zou mij niks verbazen als het waar was hoor, niemand (naja een valse nicht dan) is gemener als een jaloers meisje!![]()
Dat zal nog wel een beetje van haar zwangerschap zijn. Het lukt nou eenmaal niet iedereen om direct op het oude gewicht te komen na een bevalling.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:39 schreef LuukBes het volgende:
Maxima krijgt al net zo'n dikke kop als der vent. Wat krijgen die thuis toch te vreten ?
Zodra Maxima is bijgekomen van de bevalling mag ze met Alex en Amalia per direct op Fat-Camp. Dit ziet er niet uit en kan het land niet vertegenwoordigen.
Heb je enig idee hoe goed ze eruit ziet voor een vrouw die drie weken geleden bevallen is ??????quote:Op maandag 18 juli 2005 14:39 schreef LuukBes het volgende:
Maxima krijgt al net zo'n dikke kop als der vent. Wat krijgen die thuis toch te vreten ?
Zodra Maxima is bijgekomen van de bevalling mag ze met Alex en Amalia per direct op Fat-Camp. Dit ziet er niet uit en kan het land niet vertegenwoordigen.
Nou, schatje toch?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:57 schreef imago het volgende:
http://www.petersmulders.nl/500px/juli2005/Amalia170705891.jpg
idd, Emma en Wilhelmina waren ook niet de slankste, en hebben het best goed gedaan dacht ikquote:Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef ruby het volgende:
[..]
En verder hoef je niet persé slank te zijn om het koningshuis te vertegenwoordigen. Als je maar een goeie uitstraling hebt toch?
Ik leidt uit haar figuur van een paar jaar geleden af dat ze geen aangeboren dikkerd is, dus vind ik dat zo iemand zich niet rond moet eten in een functie als volks-handjeschudder.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zal nog wel een beetje van haar zwangerschap zijn. Het lukt nou eenmaal niet iedereen om direct op het oude gewicht te komen na een bevalling.
En verder hoef je niet persé slank te zijn om het koningshuis te vertegenwoordigen. Als je maar een goeie uitstraling hebt toch?
Gut, je hebt er écht verstand van!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:39 schreef LuukBes het volgende:
En waarom gebruiken vrouwen altijd de smoes dat zwangerschap een legitieme reden tot dik worden is. Het kind heeft minimaal extra voeding nodig, maar de meeste vrouwen eten zich gewoon een stuk in de kloten als ze zwanger zijn (waarschijnlijk uit compensatie voor frustratie en stress en natuurlijk gebrek aan sex).![]()
Dik? Mja...quote:Op maandag 18 juli 2005 18:39 schreef LuukBes het volgende:
En waarom gebruiken vrouwen altijd de smoes dat zwangerschap een legitieme reden tot dik worden is. Het kind heeft minimaal extra voeding nodig, maar de meeste vrouwen eten zich gewoon een stuk in de kloten als ze zwanger zijn (waarschijnlijk uit compensatie voor frustratie en stress en natuurlijk gebrek aan sex).![]()
Verrek jaquote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef Moonah het volgende:
Ik vond bij die fotosessie Amalia echt een cutie...
Hier lijkt ze trouwens toch sprekend op de koningin?
[afbeelding]
Ik vind haar er juist heel leuk uitzien nu, leuk d'r haar zo.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:14 schreef Hik het volgende:
Wel wordt Maxima echt zo'n moeke...
Zonde (*terugdenkt aan leuke gekke video van Maxima met vrienden voor haar huwelijk)
ahhh. wat liefquote:Op maandag 18 juli 2005 15:57 schreef imago het volgende:
http://www.petersmulders.nl/500px/juli2005/Amalia170705891.jpg
Dat zwaaien wordt er duidelijk met de paplepel in gegoten bij de dames van Oranje Nassau...quote:
Jij hebt het helemaal door!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:39 schreef LuukBes het volgende:
Ik leidt uit haar figuur van een paar jaar geleden af dat ze geen aangeboren dikkerd is, dus vind ik dat zo iemand zich niet rond moet eten in een functie als volks-handjeschudder.
Jij bent zeker zo'n vrouw die altijd hoofdpijn heeft?quote:
Van wie ook alweer?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:51 schreef koele het volgende:
zoooo whoops, ben je toch ff een zoen misgelopen!
Nee maar ik ben wel gefrustreerd, gestressed en heb een gebrek aan sex (want zwanger).quote:Op maandag 18 juli 2005 21:56 schreef whoops het volgende:
Jij bent zeker zo'n vrouw die altijd hoofdpijn heeft?
Serieus milagro? Ik vind het kapsel echt zó truttig!quote:Op maandag 18 juli 2005 19:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik vind haar er juist heel leuk uitzien nu, leuk d'r haar zo.
En wat betreft moeke, ze is nog aan het ontzwangeren, hè, zoals dat heet.
Of als je niet haar lijn bedoelt maar letterlijk moeke, dat is dan ook, van 2 dochtertjes
Je denkt maar wat je niet laten kan...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:51 schreef milagro het volgende:
Hikje moet zich wel realiseren dat we hier te maken hebben met de echtgenote vd toekomstige koning en de dame zich daarom niet al te frivool kan kleden , het heeft weinig met het moederschap te maken, hoor, dat is denk ik jouw vooroordeel
Ik zeg niet dat ze er slécht uitziet, ik zeg dat ze er trúttig uitziet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:13 schreef Suko het volgende:
Ik vind Máxima er juist heel goed uit zien, zo vlak na de bevalling, daar kan nog menig pas bevallen vrouw jaloers op zijn!
ach Hikje toch, jij baseert de vertrutting op wat op officiele gelegenheden geschoten kiekjesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:36 schreef Hik het volgende:
[..]
Je denkt maar wat je niet laten kan...![]()
Natuurlijk was het me opgevallen dat de truttigheid al een beetje insloeg op het moment dat ze de officiële vriendin werd; het is alleen nóg erger geworden sinds ze moeder is. Maar ook die vertrutting is een keuze hoor (hoewel waarschijnlijk niet de hare).
Dat ze niet in naveltruitjes loopt snap ik, maar iets frivoler dan dit zou wel kunnen (ook -zeker?- voor de toekomstige koningin)en zou mijn zeer bescheiden inziens ook beter passen bij haar persoonlijkheid. Want dat ben ik wel met je eens: het lijkt me een vreselijk leuk mens!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:42 schreef milagro het volgende:
ach Hikje toch, jij baseert de vertrutting op wat op officiele gelegenheden geschoten kiekjes
God en Alex alleen weten wat ze privé allemaal draagt aan frivole setjes
Laten we het hopen. Maar als Maxi over een paar jaar op de troon zit met zo'n Beatrix-helm op haak ik af hoor!quote:Maar serieus, wij zien haar toch vooral met officiele gelegenheden, en ja, de koningin kun je vooralsnog beter te vriend houden, zo heb ik uit zeer betrouwbare bron, dus dan bind je lichtelijk in qua kledingkeuze
Dadelijk als Alex king of the road is, wordt het allemaal ms wel anders
Die bedoelde ik!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:43 schreef HarigeKerel het volgende:
i[afbeelding]
[afbeelding]
Max was zo veel leuker, vroegah![]()
dat is 1 of 2 fotootjes van 1 feestje, een momentopname dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:46 schreef Hik het volgende:
[..]
Die bedoelde ik!![]()
Al moet ik wel zeggen dat naast die bovenste ballen Alex bijna nog een good score is!![]()
maar ik heb wel gelijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:52 schreef Hik het volgende:
Hallo, ik wilde geen wetenschappelijke studie maken...![]()
Je hebt zeker gelijk.quote:
Is goed hoor...quote:
het zit je toch hoog, hèquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:21 schreef Hik het volgende:
Speciaal voor milagro d'r onderzoek nog wat ouwetjes...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[[url=http://picserver.org/view_image.php/I1924V2ZG13Y[img]
[img]http://picserver.org/view_image.php/6NQ7W1RI85TU]afbeelding[/url]]
Alsof je het bij de Deutsche Bank je wel kan permitteren in een naveltruitje op je werk te verschijnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:22 schreef milagro het volgende:
die ander 2 verschillen qua kleding nauwelijks met wat ze nu draagt.
Perdoname, Maxima, peroquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Alsof je het bij de Deutsche Bank je wel kan permitteren in een naveltruitje op je werk te verschijnen.
wat doe je hier dan, Harry , ksssssssssht wegwezenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:35 schreef Tafkahs het volgende:
het project had beter analia kunnen heten, dan hadden we nu deze onzin niet
Oeh, ja! Dat is leuker dan foto's van Maxima!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Perdoname, Maxima, peroNo Pasaran
, los ninas con naveltruitjes !!!
oh trouwens, HIK!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb eindelijk een scanner die werkt, en we zouden onze Latino vlammen nog uitwisselen, weet je nog
claro que sí !quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:42 schreef Hik het volgende:
[..]
Oeh, ja! Dat is leuker dan foto's van Maxima!![]()
Amali-B...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:35 schreef Tafkahs het volgende:
het project had beter analia kunnen heten, dan hadden we nu deze onzin niet
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:16 schreef Duiveltja het volgende:
Ging het hier niet over dat Amalia een beetje jaloers was?
Mjah... En dan krijg ik commentaar dat ik d'r josti noem...quote:
Nou, zet hier een foto neer van jou als indebroekschijtende huilebalk, dan, gaan we om jouw hoofd lachen...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Mjah... En dan krijg ik commentaar dat ik d'r josti noem...
en nu?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik blijf het toch een beetje een eng kindje vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |