DIe heb ik ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:41 schreef Robbiej het volgende:
mn pa heeft een panasonic ding. ding was 190 pleuro..
[afbeelding]
wel tering lekker brood trouwens komt dr uit
Ik heb hem ook! Tis een hele goeie, ze noemen hem ook wel de Rolls Royce onder de broodbakmachines.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:41 schreef Robbiej het volgende:
mn pa heeft een panasonic ding. ding was 190 pleuro..
[afbeelding]
wel tering lekker brood trouwens komt dr uit
Mazzelkont! Dan hebben wij vast dezelfde. Prima ding idd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:20 schreef kabouter.muts het volgende:
VANDAAG BIJ T KRUIDVAT EEN MERKLOOS GEVAL, LEEK ECHTER PRECIES OP DE AFK'S
VOOR 29,99 EURO EN DAN NOG EENS 75 % KORTING
IK HAD HEM VOOR 7,50 EURO EN HET BROODJE WAS ONWIJS GOED GELUKT.
(WAS VAST EEN FOUTJE VAN T KRUIDVAT)
Ja inderdaad met uienschilfers en (geraspte) kaas. Gaat geweldig!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wie maken er hier vaak kaas-uienbroden?
ze hebben de afk nu ook bij blokker staan. ff bellen of ze er nog zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:19 schreef kabouter.muts het volgende:
Was vandaag weer in t Kruidvat maar geen broodbakmachines meer. . . . .
Recept? En natuurlijk wat wanneer waarin moet?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:01 schreef kabouter.muts het volgende:
In HaarlemNet kaas/tomaatbroodje er mee gemaakt.
Twee tabletjes op 500 gram. Maar ik lees toch vooral dat het wordt toegevoegd om het brood wat langer vers te houden en niet zozeer om het meer te laten rijzen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:50 schreef Yorout het volgende:
Ik ga binnenkort experimenteren met Vitamine C poeder (Ascorbinezuur) in het brood om het wat meer te laten rijzen. Hoeveel moet ik er ongeveer in doen bij een normaal broodje van 500 gram meel?
Je hebt gelijk, het is meer om het wat verser te houden. Was effe in de war. Maar ehh, als het goed is krijg ik poeder en geen tabletten (heb het nog niet). Het kleine schepje van de maatschep?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Twee tabletjes op 500 gram. Maar ik lees toch vooral dat het wordt toegevoegd om het brood wat langer vers te houden en niet zozeer om het meer te laten rijzen.
Dus als je last hebt van slechtgerezen brood, zou ik de oorzaak proberen te achterhalen en 't zo oplossen.
Klopt. Ik vind ook dat het snel oud wordt. Bovendien is het als een gek gerezen en daardoor valt het helemaal uit elkaar met snijden. Heeft er iemand tips waardoor die kant en klare mixen minder hard rijzen???quote:Op maandag 30 januari 2006 17:44 schreef kabouter.muts het volgende:
Het was een kant en klare mix deze keer.
van AH
Eerst water dan het meel.
Moet zeggen het brood wordt wel snel oud.
Meteen eten of kleinere broodjes maken.
Het is uit de broodrooster ook nog heeeeeeeel lekker!!
Kortste programma kiezen. Ik heb een snelbakprogramma op mijn machine en dat schijnt vooral geschikt te zijn voor all-inmixen, omdat ze bij lange programma's te veel de gelegenheid krijgen om te rijzen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:08 schreef Jessi het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind ook dat het snel oud wordt. Bovendien is het als een gek gerezen en daardoor valt het helemaal uit elkaar met snijden. Heeft er iemand tips waardoor die kant en klare mixen minder hard rijzen???
Dat gaan we proberen! Thanks.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:54 schreef Lienekien het volgende:
Kortste programma kiezen. Ik heb een snelbakprogramma op mijn machine en dat schijnt vooral geschikt te zijn voor all-inmixen, omdat ze bij lange programma's te veel de gelegenheid krijgen om te rijzen.
of iets meer zout erin doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:08 schreef Jessi het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind ook dat het snel oud wordt. Bovendien is het als een gek gerezen en daardoor valt het helemaal uit elkaar met snijden. Heeft er iemand tips waardoor die kant en klare mixen minder hard rijzen???
Gaan we ook proberen... maar ik vond ze zelf niet echt flauw, ben niet zo'n zout eter.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:02 schreef Bright het volgende:
of iets meer zout erin doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |