quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:33 schreef Dos37 het volgende:
hup babba_
ik heb fans!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:33 schreef Dos37 het volgende:
hup babba_
je begint al een beetje eenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:53 schreef CyFanate het volgende:
Heb je het over mijIk voel me echter niet aangesproken
Als jij dit achterlijk vindt is jouw optiek achterlijk in mijn optiek
VET!quote:
Deze reactie bewijst dat jij niet in staat bent dingen goed door te lezen. Ik geef je een kort lesje berichten schrijven en reacties krijgen.quote:
Dat zul je me nooit horen zeggen. Echter, vele opmerkingen zijn zo inhoudsloos dat er onmogelijk een normale en weldoordachte respons op te geven.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:53 schreef babba_ het volgende:
[..]
je begint al een beetje eentik te krijgen zie ik... weet je wat het is... je argumentatie is mooi(soms) maar je zegt helemaal niks. Iemand zegt jij bent dom, dan antwoord jij met, als jij vind dat ik dom ben dan vind ik dat jij nog dommer bent... en zo gaat het de hele tijd door. Al je antwoorden zijn in die trend. 16 jarige filosoof!
![]()
Bier zou zomaar zijn tere en met boeiende informatie doordrenkte hersencelletjes aan kunnen tasten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:03 schreef Juggernaut het volgende:
dit topic heeft meer bier en minder CyFanate nodig
Och, bij mij moeten ze nog weken, bij jou is de hersenpan al leeg, dus in dat opzicht hoef ik mij geen zorgen te maken (inkoppertje heet dit, iets waar ik eigenlijk een hekel aan heb, maar deze kon ik toch niej aan mij voorbij laten gaan)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:04 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Bier zou zomaar zijn tere en met boeiende informatie doordrenkte hersencelletjes aan kunnen tasten.![]()
Goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:05 schreef CyFanate het volgende:
[..]
Och, bij mij moeten ze nog weken, bij jou is de hersenpan al leeg, dus in dat opzicht hoef ik mij geen zorgen te maken (inkoppertje heet dit, iets waar ik eigenlijk een hekel aan heb, maar deze kon ik toch niej aan mij voorbij laten gaan)
Cheap!! Ik had van een VWO'er toch een mooiere goal verwacht!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:05 schreef CyFanate het volgende:
[..]
Och, bij mij moeten ze nog weken, bij jou is de hersenpan al leeg, dus in dat opzicht hoef ik mij geen zorgen te maken (inkoppertje heet dit, iets waar ik eigenlijk een hekel aan heb, maar deze kon ik toch niej aan mij voorbij laten gaan)
nee jij bent lekker aan het lezen! (zie veel van je vorige posts)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:58 schreef CyFanate het volgende:
[..]
Deze reactie bewijst dat jij niet in staat bent dingen goed door te lezen. Ik geef je een kort lesje berichten schrijven en reacties krijgen.
voor iemand die erg intelligent is gebruik je wel erg vaak niej in je posts...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:04 schreef CyFanate het volgende:Het is een topic mij tegen babba
Dus geen bier hier
![]()
tho_Omas: Wannabe psychiater in de dop? Ga dan eens heel snel colleges volgen alvorens belachelijke conclusies te trekken![]()
Bovendien: Ik vindt het helemaal niej erg dat je zegt dat ik autist ben. Autisten zijn namelijk zeer intelligent
aha, jij kent hemquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:20 schreef Juggernaut het volgende:
volgens mij mag CyFanate nog niet eens bier en zit ie nu met z'n woordenboekje op schoot te fok!en
Veelal haal ik de informatie er wel uit, maar is deze zo leeg dat hier niks mee te beginnen valt (of ik lees over de domme dingen heen, die scannen mijn hersens eruit (dat heet het ik-weiger-mij-met-dommere-dingen-dan-deze-grens-in-te-laten-dus-die-filter-ik-eruit-complex.))quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:26 schreef babba_ het volgende:
[..]
nee jij bent lekker aan het lezen! (zie veel van je vorige posts)
Dat is dus complete onzin he... Er zijn genoeg autisten die wel een sociaal leven hebben. Ja, auttisten hebben moeite met sociale interactie. Om dit meteen te verbinden aan het niet hebben van een sociaal leven slaat natuurlijk compleet nergens op.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:29 schreef babba_ het volgende:
[..]
voor iemand die erg intelligent is gebruik je wel erg vaak niej in je posts...
en autisten zijn bij voorbaat niet eens intelligent, autisten hebben gewoon geen sociaal leven, dus teveel tijd om te leren...
Gelukkig niet en dat houden wij zoquote:
Ach kom op he, mag ik ook eens goedkoop doen... Jullie doen dat al de hele tijd, laat mijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Cheap!! Ik had van een VWO'er toch een mooiere goal verwacht!
volgens mijn filter ben jij gewoon een stakkertje!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:47 schreef CyFanate het volgende:
[..]
Veelal haal ik de informatie er wel uit, maar is deze zo leeg dat hier niks mee te beginnen valt (of ik lees over de domme dingen heen, die scannen mijn hersens eruit (dat heet het ik-weiger-mij-met-dommere-dingen-dan-deze-grens-in-te-laten-dus-die-filter-ik-eruit-complex.))
[..]
Dat is dus complete onzin he... Er zijn genoeg autisten die wel een sociaal leven hebben. Ja, auttisten hebben moeite met sociale interactie. Om dit meteen te verbinden aan het niet hebben van een sociaal leven slaat natuurlijk compleet nergens op.
Over intelligentie slaat ook nergens op. Klassieke autisten, mensen met het asperger-syndroom en pdd-nos (2 aan autisme verwante stoornissen) hebben alledrie de kenmerken dat de mensen die hieraan lijden/hiervan last hebben, een hoger dan gemiddelde intelligentie hebben.
Dat ik niej gebruik is gewoon omdat ik druk bezig ben met niveau verlaging en ik het merendeel van het volk dat zie gebruiken. Gewoon aangeleerd, heet dat.
[..]
Gelukkig niet en dat houden wij zo
Nee tuurlijk niet. Dat was toch zielig. Nu doe je godverdomme hetzelfde.... kan niet man.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:47 schreef CyFanate het volgende:
[..]
Ach kom op he, mag ik ook eens goedkoop doen... Jullie doen dat al de hele tijd, laat mij
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:47 schreef CyFanate het volgende:
[..]
Veelal haal ik de informatie er wel uit, maar is deze zo leeg dat hier niks mee te beginnen valt (of ik lees over de domme dingen heen, die scannen mijn hersens eruit (dat heet het ik-weiger-mij-met-dommere-dingen-dan-deze-grens-in-te-laten-dus-die-filter-ik-eruit-complex.))
[..]
Dat is dus complete onzin he... Er zijn genoeg autisten die wel een sociaal leven hebben. Ja, auttisten hebben moeite met sociale interactie. Om dit meteen te verbinden aan het niet hebben van een sociaal leven slaat natuurlijk compleet nergens op.
Over intelligentie slaat ook nergens op. Klassieke autisten, mensen met het asperger-syndroom en pdd-nos (2 aan autisme verwante stoornissen) hebben alledrie de kenmerken dat de mensen die hieraan lijden/hiervan last hebben, een hoger dan gemiddelde intelligentie hebben.
Dat ik niej gebruik is gewoon omdat ik druk bezig ben met niveau verlaging en ik het merendeel van het volk dat zie gebruiken. Gewoon aangeleerd, heet dat.
[..]
Gelukkig niet en dat houden wij zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |