hoe... GRAVITATIE enzoquote:
Logica, als de opmerkingen steeds dommer worden. Hoe dommer de opmerking, hoe korter de reactiequote:Op maandag 11 juli 2005 20:03 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Je antwoorden worden wel steeds korter...
Gelukkig loopt er nog zo'n dombo rond die of weigert in te zien wat ik bedoel of denkt grappig te zijnquote:
Dit forum is gewoon te dom voor jouquote:Op maandag 11 juli 2005 22:39 schreef CyFanate het volgende:
[..]
Logica, als de opmerkingen steeds dommer worden. Hoe dommer de opmerking, hoe korter de reactieKomt omdat er weinig is om inhoudelijk op te reageren mon petit ami
ik heb alleen de laatste 2 posts hiervoor gelezenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:39 schreef CyFanate het volgende:
[..]
Gelukkig loopt er nog zo'n dombo rond die of weigert in te zien wat ik bedoel of denkt grappig te zijn
VWO - bedtijd! is 22:00 normaal gesprokenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:57 schreef babba_ het volgende:
volgens mij issie op bedons 16 jarige menneke
hij begon!quote:
Succes?? een topic vol binnen het uur dat is pas succes!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]![]()
Ik begon met dit topic
btw wel weeeer een succes![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Succes?? een topic vol binnen het uur dat is pas succes!![]()
16....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:01 schreef babba_ het volgende:
[..]bin there, done that! wat was het ook alweer snelle? 15 min ofzo?
neejquote:Op maandag 11 juli 2005 22:57 schreef babba_ het volgende:
volgens mij issie op bedons 16 jarige menneke
bin there??? Wat is bin?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:01 schreef babba_ het volgende:
[..]bin there, done that! wat was het ook alweer snelle? 15 min ofzo?
maar weinig anders dan naast dit topic zo te lezenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:07 schreef CyFanate het volgende:
[..]
neejHeb wel wat beters te doen om om 11uur al in bed te liggen. Ik zat heerlijk tv te kijken
Er bestaan voor mij nog andere dingen dan computeren
dat verbaast me nietsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:11 schreef CyFanate het volgende:
Och, ik heb dit topic ff als startpagina ingesteld. Is goed voor je humeur als je sochtends wakker wordt
ok, jij hebt een korte termijn geheugen en leest graag je eigen reacties terug, cewlquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:16 schreef CyFanate het volgende:
Tja je moet toch wat heNormaal heb ik google, maar dit is toch grappiger om te lezen als je wakker wordt
Kijken hoe zielig mensen kunnen reageren
Ondertussen vind je al die reacties zo zielig, dat je er zelf ook even op moet reageren!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:32 schreef CyFanate het volgende:
Snellejelle: Inkopper. Dat bedoel ik dus met zielig
de zus van osama...quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:56 schreef babba_ het volgende:
[..]
de zus van osama... met mijn oorlogsengels in de vroege ochtend... niet zeuren ik weet wel dat het been is
dat is dan weer een inkopper terwijl de bal al in het goal ligt... dat is pas zielig!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:32 schreef CyFanate het volgende:
Snellejelle: Inkopper. Dat bedoel ik dus met zielig
heb je ook de avondetappe gezien?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:07 schreef CyFanate het volgende:
[..]
neejHeb wel wat beters te doen om om 11uur al in bed te liggen. Ik zat heerlijk tv te kijken
Er bestaan voor mij nog andere dingen dan computeren
harry beenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Welk been? Het zere been? Of het verkeerde been?
Het is gewoonweg harstikke leuk om op zielige dingen te reageren. De meesten zijn zo dom dat ze het niet door hebben, dus wijs ik ze er even opquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ondertussen vind je al die reacties zo zielig, dat je er zelf ook even op moet reageren!
Pot, ketel en zwart?
De bal lag er vrijwel in. Ik hoopte alleen dat men zo slim zou zijn om dat aan zich voorbij te laten gaan en daarmee te bewijzen dat zijn/haar niveau toch net even ietsje hoger lag dan het niveau van men neme snellejellequote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:59 schreef babba_ het volgende:
[..]
dat is dan weer een inkopper terwijl de bal al in het goal ligt... dat is pas zielig!
je moest eens weten hoe dom ik benquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:10 schreef CyFanate het volgende:
[..]
Het is gewoonweg harstikke leuk om op zielige dingen te reageren. De meesten zijn zo dom dat ze het niet door hebben, dus wijs ik ze er even op
trouwens, waar haal jij het lef vandaan mijn "niveau" laag te noemenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:11 schreef CyFanate het volgende:
[..]
De bal lag er vrijwel in. Ik hoopte alleen dat men zo slim zou zijn om dat aan zich voorbij te laten gaan en daarmee te bewijzen dat zijn/haar niveau toch net even ietsje hoger lag dan het niveau van men neme snellejelle
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
trouwens, waar durf jij het lef vandaan te halen dat mijn "niveau" laag zou zijn
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe dom ik benmijn iq/eq/sq komt niet boven de dertig uit
1) leer smileys interpreterenquote:
Ik ben niet zo thuis in het smiley-wereldje.quote:
Oeh, wat een visionair.quote:2) zijn opmerking stond al voor mijn reactie :
Anders zou ik je niet quoten, is het niet?quote:3) had ik het tegen jou
als daar al lef voor nodig is... kennelijk denk je dat je zo angstaanjagend bent dat iedereen daardoor bang voor je is? Keep on dreamin' boyquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
trouwens, waar haal jij het lef vandaan mijn "niveau" laag te noemen
Heldquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:10 schreef CyFanate het volgende:
[..]
Het is gewoonweg harstikke leuk om op zielige dingen te reageren. De meesten zijn zo dom dat ze het niet door hebben, dus wijs ik ze er even op
die rode neus betekend toch gewoon dat je elke dag dronken bent?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
1) leer smileys interpreteren
2) zijn opmerking stond al voor mijn reactie
3) had ik het tegen jou
dan is het ineens een stuk minder leuk heh?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:08 schreef Juggernaut het volgende:
ik weet nu wel waar het over gaat. dus.
Hij is terug....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:53 schreef CyFanate het volgende:
Heb je het over mijIk voel me echter niet aangesproken
Als jij dit achterlijk vindt is jouw optiek achterlijk in mijn optiek
vooral niet inhoudelijk reagerenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:40 schreef CyFanate het volgende:
[..]
als daar al lef voor nodig is... kennelijk denk je dat je zo angstaanjagend bent dat iedereen daardoor bang voor je is? Keep on dreamin' boy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |