hoe... GRAVITATIE enzoquote:
Logica, als de opmerkingen steeds dommer worden. Hoe dommer de opmerking, hoe korter de reactiequote:Op maandag 11 juli 2005 20:03 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Je antwoorden worden wel steeds korter...
Gelukkig loopt er nog zo'n dombo rond die of weigert in te zien wat ik bedoel of denkt grappig te zijnquote:
Dit forum is gewoon te dom voor jouquote:Op maandag 11 juli 2005 22:39 schreef CyFanate het volgende:
[..]
Logica, als de opmerkingen steeds dommer worden. Hoe dommer de opmerking, hoe korter de reactieKomt omdat er weinig is om inhoudelijk op te reageren mon petit ami
ik heb alleen de laatste 2 posts hiervoor gelezenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:39 schreef CyFanate het volgende:
[..]
Gelukkig loopt er nog zo'n dombo rond die of weigert in te zien wat ik bedoel of denkt grappig te zijn
VWO - bedtijd! is 22:00 normaal gesprokenquote:Op maandag 11 juli 2005 22:57 schreef babba_ het volgende:
volgens mij issie op bedons 16 jarige menneke
hij begon!quote:
Succes?? een topic vol binnen het uur dat is pas succes!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]![]()
Ik begon met dit topic
btw wel weeeer een succes![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Succes?? een topic vol binnen het uur dat is pas succes!![]()
16....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:01 schreef babba_ het volgende:
[..]bin there, done that! wat was het ook alweer snelle? 15 min ofzo?
neejquote:Op maandag 11 juli 2005 22:57 schreef babba_ het volgende:
volgens mij issie op bedons 16 jarige menneke
bin there??? Wat is bin?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:01 schreef babba_ het volgende:
[..]bin there, done that! wat was het ook alweer snelle? 15 min ofzo?
maar weinig anders dan naast dit topic zo te lezenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:07 schreef CyFanate het volgende:
[..]
neejHeb wel wat beters te doen om om 11uur al in bed te liggen. Ik zat heerlijk tv te kijken
Er bestaan voor mij nog andere dingen dan computeren
dat verbaast me nietsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:11 schreef CyFanate het volgende:
Och, ik heb dit topic ff als startpagina ingesteld. Is goed voor je humeur als je sochtends wakker wordt
ok, jij hebt een korte termijn geheugen en leest graag je eigen reacties terug, cewlquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:16 schreef CyFanate het volgende:
Tja je moet toch wat heNormaal heb ik google, maar dit is toch grappiger om te lezen als je wakker wordt
Kijken hoe zielig mensen kunnen reageren
Ondertussen vind je al die reacties zo zielig, dat je er zelf ook even op moet reageren!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:32 schreef CyFanate het volgende:
Snellejelle: Inkopper. Dat bedoel ik dus met zielig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |