Volgens haar moet het je gewoon lukken hoor...quote:Op maandag 11 juli 2005 14:36 schreef buzzer het volgende:
ze weet niet eens waarom er altijd te weinig kutschroeven in de verpakking zitten, heb je dus niets aan aan zo'n helpdesk
quote:De IKEA meubels kan je heel goed zelf in elkaar zetten.
En ze verkopen geen mutsen bij de IKEA...quote:Op maandag 11 juli 2005 14:42 schreef BobRooney het volgende:
Ik ben niet gemaakt om mij te laten beledigen![]()
Dat zei die hoer bij mij ook al, wat een preutse doos!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:57 schreef Burbo het volgende:
Je zei: Pijpen?
Het spijt me maar ik heb er niets van begrepen. Zou je de vraag kunnen herformuleren?
Je zei: Wil je me pijpen alsjeblieft?
Op dit soort opmerkingen ga ik niet in. Wil je iets over IKEA weten?
Nee
Goed! Maar dan kan ik je niet verder helpen.
quote:Je zei: werken er ook negers bij IKEA?
-Via onze website vind je alle vacatures bij IKEA en krijg je de mogelijkheid om on line te solliciteren op een baan of eventuele stageplaats. Ik open nu de site waar je alle vacatures vindt.
Je zei: dacht je soms dat ik een neger ben?
-Ik ben niet gemaakt om mij te laten beledigen.
Je zei: alsof de wereld om jou draait, egocentrische kut
-Ik ben niet gemaakt om mij te laten beledigen.
Frigidequote:Op maandag 11 juli 2005 15:30 schreef buzzer het volgende:
vraag: hou je van diepe penetratie
antwoord: Zonder liefde is er niets, maar ik praat liever over IKEA.
toch niet helemaal:quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
toch niet helemaal:
vraag: ben je wel eens goed anaal genomen ?
antwoord: Alle IKEA producten zijn van de beste kwaliteit.
Ze zegt niet duidelijk dat ze het niet was, dus was ze het!quote:Op maandag 11 juli 2005 15:36 schreef XiChico het volgende:
V: Heb jij iets met de aanslagen op 11 september te maken?
A: Ik draag kleren die mijn 'makers' voor me bedacht hebben. Maar omdat ik een on line IKEA medewerkster ben, zijn het natuurlijk geen echte kleren.
Terrorist!
quote:Ik open nu een pagina voor je met kussens & kussenhoezen.
quote:Ik ben een computerprogramma en heb dus geen lichaamsdelen. Laten we het over IKEA hebben.
quote:Een goede vraag, maar ik moet het antwoord even schuldig blijven.
quote:Lachte ik?. Ik ben hier om je serieus van alle informatie over IKEA diensten en producten te voorzien.
quote:Moet dat nou? Ik weet een veel interessanter onderwerp: IKEA
Mijn god, wat lamequote:
quote:Dat heb ik niet begrepen, maar ik leer er elke dag bij.
quote:IKEA heeft op dit moment 12 vestigingen door het land. Op de pagina die ik nu voor je open vind je alle IKEA woonwarenhuizen.
quote:k ben niet gemaakt om mij te laten beledigen.
quote:Deze vraag is niet echt relevant aangezien ik 24 uur per dag voor IKEA werk. Wil je me alsjeblieft vragen stellen over IKEA?
Vergeet het knaap!!quote:
quote:k heb een vriend en die heet Allan, maar laten we het over IKEA hebben.
quote:Binnenkort kan ik je helpen bij het vinden van onderdelen die ontbreken. Je kan tot die tijd contact opnemen met de klantenservice via de pagina die ik nu voor je open, of bel naar het IKEA informatienummer 0900-2354532 (0.10/min.).
quote:Als het product al beschadigd was toen je het kocht, hoef je alleen terug te gaan naar IKEA. Vergeet niet de kassabon. Helaas kan je het product niet terugbrengen als het beschadigd is geraakt ná het verlaten van de winkel. Is het beschadigde artikel thuisbezorgd dan kunnen we het hele pakket ook weer thuis bij je omruilen. Laat het ons dan weten via e-mail of via het IKEA informatienummer 0900-2354532 (0.10/min.)
quote:Hier begrijp ik jammer genoeg niets van. Maar deze informatie zal worden gebruikt om mijn kennis in de toekomst uit te breiden.
quote:Als je problemen ondervindt bij het in elkaar zetten van een IKEA product, neem dan contact op met de IKEA klantenservice: 0900 - 235 45 32 (0.10/min)
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:06 schreef Jordy-B het volgende:
Je zei: Waar kan ik het best een bom plaatsen bij Ikea?
[..]
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Je zei: heb jij ooit met BHFH geneukt?
antwoord: 'Op dit soort opmerkingen ga ik niet in. Wil je iets over IKEA weten? '
We mogen dus aannemen van wel...
nou zeg, jaloerse feeks!quote:Vrienden zijn belangrijk. Maar als je het niet erg vindt, praat ik liever over IKEA.
Je zei: wat is je lievelingsdier?quote:Zoals je ziet heb ik blauwe ogen. Als je wil weten in welke kleuren een de IKEA meubels beschikbaar zijn, zeg me dan welk artikel je zoekt.
quote:Ik hou van heel veel verschillende muziek, maar ik praat liever over IKEA.
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:45 schreef laffer het volgende:
Je zei: mag ik je onderschijten?
Bedankt voor het compliment. Wilde je mij iets over IKEA vragen?
![]()
quote:Ik open nu een pagina voor je met sierpotten.
quote:Op de pagina die nu geopend wordt, vind je planken.
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:30 schreef buzzer het volgende:
vraag: hou je van diepe penetratie
antwoord: Zonder liefde is er niets, maar ik praat liever over IKEA.
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Je zei: heb jij ooit met BHFH geneukt?
antwoord: 'Op dit soort opmerkingen ga ik niet in. Wil je iets over IKEA weten? '
We mogen dus aannemen van wel...
nog dommer dan deze ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:11 schreef belsen het volgende:
In Engeland en Duitsland is ze overigens blond...
[afbeelding]
the girl from next doorquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:13 schreef Imberr het volgende:
je zei: ik vind jou niet aardig, weet je dat
zij: bedankt voor het compliment
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:43 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Vergeet het knaap!!
Je zei: Wanneer ben je vrij?
[q] k heb een vriend en die heet Allan, maar laten we het over IKEA hebben.
quote:Op zondag 26 juni 2005 03:46 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Flauwekullen met Anna!
--------------------------------
Je zei: Waar ligt Zweden?
Sorry, maar ik ben erg slecht in topografie. Als je wilt, geef ik je informatie over één van onze IKEA winkels. Over welke IKEA winkel wil je meer informatie?
Je zei: Jij weet wel veel!
Wat is wijsheid? Ik zou graag eens met je over kennis of wijsheid willen praten, maar zullen we het nu over IKEA hebben?
Je zei: Hoe laat ben je vrij?
Ik werk 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Je zei: Kun je ook dansen?
Sorry, maar mijn werk bestaat uit het praten over IKEA producten en services. Van culturele onderwerpen weet ik niet zoveel.
Je zei: Zing eens een liedje!
IKEA is ook gek op muziek en heeft de mooiste meubels om alles in op te bergen. Ik zal de pagina openen met artikelen om dvd's en video's op te bergen.
Je zei: Je bent schattig, Anna.
Bedankt voor het compliment. Wilde je iets over IKEA vragen?
Je zei: Mag ik je een zoen geven?
Bedankt voor het aanbod, maar ik moet het helaas afslaan. Toch bedankt!
Je zei: Wil je met me trouwen?
Je kan niet met een on line assistent trouwen. Je kan in onze winkels wel de leukste huwelijkscadeaus vinden. Zeg me welk artikel je zoekt en ik help je verder.
Je zei: Heb je ook een zus?
Ik praat liever niet over mijn familie op dit moment. Wil je me een vraag stellen over IKEA? Dat zou geweldig zijn!![]()
![]()
quote:Bij IKEA is de hele familie welkom.
Je mag dr tepel ook geeneens likkenquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:49 schreef MaRySe het volgende:
Je zei: ik ga liever naar de gamma
Zonder liefde is er niets, maar ik praat liever over IKEA.
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:45 schreef laffer het volgende:
Je zei: mag ik je onderschijten?
Bedankt voor het compliment. Wilde je mij iets over IKEA vragen?
![]()
Echt wel:quote:Op maandag 11 juli 2005 15:31 schreef APK het volgende:
Ze weet niet eens wat de gehaktballen in het restaurant kosten.
Anna ziet er dan wel weer heel wat geiler uit...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:45 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik kreeg van iemand op het Rhapsodyforum de link naar de site van Artificial Intelligence. Die zijn wel een stukje interlligenter om mee te praten hoor. Ik zit al een poosje met Allan te praten. Maar hij kent Anna niet, terwijl zij zegt een vriend te hebben die zo heet. Liegt ze?Liegen is dan wel weer heel menselijk, hé?
Surf naar: www.a-i.com en je vindt het.
Met andere woorden: ze heeft dus een IKEA tafelpoot in d,r poepschuur mogen ontvangen.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
toch niet helemaal:
vraag: ben je wel eens goed anaal genomen ?
antwoord: Alle IKEA producten zijn van de beste kwaliteit.
OH MIJN NEUKENDE GOD!!!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:37 schreef Asskicker14 het volgende:
*klein schaamteloze schopje*
Wanneer heeft u voor het laatst sex gehad?
- Ik ben dol op dieren en IKEA heeft leuke artikelen voor honden en katten. Vertel me welk product je zoekt en ik geef je meer informatie?
OMG![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |