Sorry Thaleia, je antwoord was completer, maar ik had inderdaad niet naar de artiest gevraagd....quote:Op maandag 11 juli 2005 23:31 schreef Gambolputty het volgende:
Suzanna/Suzanne
Veel plezier!quote:Op maandag 11 juli 2005 23:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:Heren! Ik ga zo slapen, en om 6.00 vertrek ik richting Wales. Ik weet niet hoe de internetvoorzieningen de komende 2 weken zijn (ik ga primitief doen zonder stroom enzo), dus zeg ik jullie even gedag.
Gedag!!
Prettige vakantie en veel plezier..quote:Op maandag 11 juli 2005 23:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:Heren! Ik ga zo slapen, en om 6.00 vertrek ik richting Wales. Ik weet niet hoe de internetvoorzieningen de komende 2 weken zijn (ik ga primitief doen zonder stroom enzo), dus zeg ik jullie even gedag.
Gedag!!
Veel plezier & tot binnenkort!quote:Op maandag 11 juli 2005 23:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:Heren! Ik ga zo slapen, en om 6.00 vertrek ik richting Wales. Ik weet niet hoe de internetvoorzieningen de komende 2 weken zijn (ik ga primitief doen zonder stroom enzo), dus zeg ik jullie even gedag.
Gedag!!
Thx, ik wilde 'm net weggevenquote:Op maandag 11 juli 2005 23:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Everclear
Goed denkwerk!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:19 schreef bukgeit het volgende:
O.P. van Naughty By Nature!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |