Ik vat dat tijdens een uitzending op als zeiken. Zoveel mensen menen te moeten zeggen dat het allemaal kut is. Opzich niks vreemds, het is FOK!kers eigen. Maar neemt niet weg dat het wel gebeurd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:25 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Uhhhh??? Zeiken?? Ik??? Ik geloof dat je je nu toch echt wat te wantrouwend opstelt. Ik vond het alleen jammer dat de verbinding echt kut was gisteren. Tis dat ik dat item over TT wilde horen, anders was ik al lang afgehaakt en dat is jammer. Ik ben niet voor niks AR sponsor hoor!
Nou ja, juist van jullie verwacht ik het niet. MissyMirjam doet het bijvoorbeeld iedere week. Daar kijk ik meer van op als het niet gebeurd. En zo zijn er nog wel meer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:31 schreef Angelic1 het volgende:
Ja, en blijkbaar mag iedere FOK!ker zeggen dat de verbinding kut is, maar als ik het zeg (of Sun for that matter) wordt het opeens groot uitgemeten als zeiken afgedaanIk zeik niet om het zeiken, Sun misschien wel
pardon?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nou ja, juist van jullie verwacht ik het niet. MissyMirjam doet het bijvoorbeeld iedere week. Daar kijk ik meer van op als het niet gebeurd. En zo zijn er nog wel meer.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nou ja, juist van jullie verwacht ik het niet.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nou ja, juist van jullie verwacht ik het niet.
Alleen koekjes?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:30 schreef SunChaser het volgende:
Nou, niet meer huilen, ik kom binnenkort wel koekjes brengen.
Moet je hem vragen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:30 schreef SunChaser het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom ie niet kwam opdagen trouwens, had echt voor hem ingeschakeld.
Tegen wie heb je het nuquote:Nou, niet meer huilen, ik kom binnenkort wel koekjes brengen.
Eikelquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:30 schreef SunChaser het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom ie niet kwam opdagen trouwens, had echt voor hem ingeschakeld.
Wat is een podcast?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:17 schreef Nolius het volgende:
[..]
De podcasts kun je voortaan hier vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |