Ow?quote:Op maandag 11 juli 2005 17:38 schreef Matness het volgende:
Nou, ik zit klaar! Ik zit trouwens volgende week ofzo bij BNN United
Vanwege die site waarvoor TwistedTpau me 3 maanden heeft geband wegens vermeende spamquote:
Ow ja, dat vraag ik gerust. Al moet het vooral ook een leuk gesprek worden. Op enkel gezeik zit niemand te wachten.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:53 schreef Matness het volgende:
[..]
Vanwege die site waarvoor TwistedTpau me 3 maanden heeft geband wegens vermeende spam
Ga je wel wat kritische vragen stellen vanavond aan Jay? Waarom dat kutshirt er doroheen is gedrukt, hoeveel er zijn van verkocht, hoe het is om deurwaarder te zijn en hoe dat is toe te passen als PR-tool
Maar over welke site ga je dan keuvelen bij BNN?quote:Op maandag 11 juli 2005 18:58 schreef Matness het volgende:
Nee, uiteraard niet. Ik ben ook wel benieuwd naar hoe hij de toekomst van FOK ziet en wat de PR gaat doen. Als je hem maar niet alleen zijn PR-proatje laat doen, he
Blijf anoniemquote:Op maandag 11 juli 2005 19:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waarom ben jij er niet als gadmascotte
Nou, welke denk jequote:Op maandag 11 juli 2005 19:39 schreef Nolius het volgende:
[..]
Maar over welke site ga je dan keuvelen bij BNN?
Ik heb geen idee na de Red hot chilli pepers heb ik het uitgezetquote:
Als we die naam noemen worden we gebanned wegens spam.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:39 schreef Nolius het volgende:
[..]
Maar over welke site ga je dan keuvelen bij BNN?
Gaan we dat niet doen?quote:
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op maandag 11 juli 2005 21:01 schreef Angelic1 het volgende:
Wat een heerlijke uitzending mannen! Stilte, muziek, hapering, stilte...
Ook Action Radio lid zeker? Dat is de extra bonus die je er bij krijgquote:
Was London maar callingquote:Op maandag 11 juli 2005 21:03 schreef Matness het volgende:
Draaien jullie nog wel The Clash met Londen Calling?
quote:Behoorlijk genant:
Ben je iemand oraal een beetje aan het verwennen, hou je even op omdat er een haartje in je mond zit, en voor de 'vorm' meld je dat ook even aan degene die ligt te genieten. Vraagt diegene opeens: 'valt je snor uit?'
Niet echt, zo vaak luister ik ook weer niet.. Tis vaak zo: saaiquote:Op maandag 11 juli 2005 21:08 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Ook Action Radio lid zeker? Dat is de extra bonus die je er bij krijg
joh!quote:Op maandag 11 juli 2005 21:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet echt, zo vaak luister ik ook weer niet.. Tis vaak zo: saai
En 4 onderkinnenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat ziek zeg, 4 telefoons...
De flarden klinken idd goedquote:
En zeikerdsquote:Op maandag 11 juli 2005 21:01 schreef Angelic1 het volgende:
Wat een heerlijke uitzending mannen! Stilte, muziek, hapering, stilte...
Ik heb er ook 4 (waarvan er 2 zijn uitgeleend...)quote:Op maandag 11 juli 2005 21:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat ziek zeg, 4 telefoons...
Maar vind je dat zelf niet een beetje ziek dan, dat je 4 telefoontjes hebt?quote:Op maandag 11 juli 2005 21:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb er ook 4 (waarvan er 2 zijn uitgeleend...)
Jaquote:
Hou es op met je gezeik zeg, is dit het enige waar je weer voor op FOK! komt?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:42 schreef Matness het volgende:
Maar wat had onze deurwaarder nu te melden over de PR en zijn geliefde Hot-Shit shirt? Ik heb t laatste uur gemist namelijk.
Zeg, ik luisterde speciaal naar FOKradio omdat Jay kwam, niet omdat ik jouw roddelrubriek wil horen ofzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hou es op met je gezeik zeg, is dit het enige waar je weer voor op FOK! komt?
Beetje kinderachtig Stefan.
Jep, vast, maar je denigrerende gedoe kun je gevoeglijk voor je houden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:48 schreef Matness het volgende:
[..]
Zeg, ik luisterde speciaal naar FOKradio omdat Jay kwam, niet omdat ik jouw roddelrubriek wil horen ofzo.
Sinds wanneer ben jij vies van denigrerende ondertonenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:55 schreef yvonne het volgende:
Jep, vast, maar je denigrerende gedoe kun je gevoeglijk voor je houden.
Ik wel. Ik zie Angel en jou hier af en toe weer lekker zeiken. Dat is zoooo 2003. Het boeit totaal niet en wat je er mee wilt bereiken is totaal niet duidelijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:58 schreef Matness het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij vies van denigrerende ondertonen
ow?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:05 schreef Matness het volgende:
Verder wel lief dat jullie t allemaal opnemen voor TT
Uhhhh??? Zeiken?? Ik??? Ik geloof dat je je nu toch echt wat te wantrouwend opstelt. Ik vond het alleen jammer dat de verbinding echt kut was gisteren. Tis dat ik dat item over TT wilde horen, anders was ik al lang afgehaakt en dat is jammer. Ik ben niet voor niks AR sponsor hoor!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:03 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zie Angel en jou hier af en toe weer lekker zeiken. Dat is zoooo 2003. Het boeit totaal niet en wat je er mee wilt bereiken is totaal niet duidelijk.
Ik vat dat tijdens een uitzending op als zeiken. Zoveel mensen menen te moeten zeggen dat het allemaal kut is. Opzich niks vreemds, het is FOK!kers eigen. Maar neemt niet weg dat het wel gebeurd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:25 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Uhhhh??? Zeiken?? Ik??? Ik geloof dat je je nu toch echt wat te wantrouwend opstelt. Ik vond het alleen jammer dat de verbinding echt kut was gisteren. Tis dat ik dat item over TT wilde horen, anders was ik al lang afgehaakt en dat is jammer. Ik ben niet voor niks AR sponsor hoor!
Nou ja, juist van jullie verwacht ik het niet. MissyMirjam doet het bijvoorbeeld iedere week. Daar kijk ik meer van op als het niet gebeurd. En zo zijn er nog wel meer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:31 schreef Angelic1 het volgende:
Ja, en blijkbaar mag iedere FOK!ker zeggen dat de verbinding kut is, maar als ik het zeg (of Sun for that matter) wordt het opeens groot uitgemeten als zeiken afgedaanIk zeik niet om het zeiken, Sun misschien wel
pardon?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nou ja, juist van jullie verwacht ik het niet. MissyMirjam doet het bijvoorbeeld iedere week. Daar kijk ik meer van op als het niet gebeurd. En zo zijn er nog wel meer.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nou ja, juist van jullie verwacht ik het niet.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nou ja, juist van jullie verwacht ik het niet.
Alleen koekjes?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:30 schreef SunChaser het volgende:
Nou, niet meer huilen, ik kom binnenkort wel koekjes brengen.
Moet je hem vragen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:30 schreef SunChaser het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom ie niet kwam opdagen trouwens, had echt voor hem ingeschakeld.
Tegen wie heb je het nuquote:Nou, niet meer huilen, ik kom binnenkort wel koekjes brengen.
Eikelquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:30 schreef SunChaser het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom ie niet kwam opdagen trouwens, had echt voor hem ingeschakeld.
Wat is een podcast?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:17 schreef Nolius het volgende:
[..]
De podcasts kun je voortaan hier vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |