Nee ik weet het..daarom heb ik het ook steeds uitgesteld. Ben zelf gewoon heel druk op zoek enzo, maar ja, ik moet daar wel heen, wil ik eerst geld kunnen ontvangen mocht het nog niet lukken binnen een paar weken..quote:Op maandag 11 juli 2005 13:31 schreef Eilanden het volgende:
Verwacht daar niet al teveel van Clau, dat CWI...
quote:Op maandag 11 juli 2005 13:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik werkTE 1 dag per week bij de TU en ik werk 4 dagen per week op een basisschool. Bij de TU was ik niet meer nodig en ze hebben me er na 13 jaar uitgegooid (met toestemming kantonrechter). Van mijn oude vakgroep heeft nooit iemand gevraagd hoe het met me ging en hoe nu verder want.. ik heb een eigen huis en de hypotheek zal toch betaald moeten worden!
Ik had tot februari 2006 de kans om een andere baan te vinden en na die tijd zou ik de WW ingaan want wie wil er nu een oud wijf voor één dag per week in dienst nemen. Ik werd erg moe van die gesprekken met P&O en heb toen zelf voorgesteld om mij uit te kopen (5800 euro bruto) en een wachtgeldregeling te krijgen plus begeleiding om te kijken welk werk geschikt voor mij zou zijn. En daar hebben ze nu in toegestemd en ik ben trots dat ik voor mezelf ben opgekomen en geprobeerd heb het onderste uit de kan te halen!
Ook fijn dat niemand eens informeert hoe het met je gaat, fijne betrokkenheidquote:
zolang ze 'r mond houdt best uit te houden iddquote:Op maandag 11 juli 2005 13:43 schreef StarGazer het volgende:
Mogguh
Joss Stone gister op North Sea
Zucht
Paar prima plaatjes geschoten met m'n digicamquote:Op maandag 11 juli 2005 13:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
zolang ze 'r mond houdt best uit te houden idd
uitzendbureau heef toch altijd wel watquote:Op maandag 11 juli 2005 13:59 schreef appelsientje het volgende:
Ik ooknou ja na mijn stage dan ... dan moet ik nog ergens anderhalve maand gaan werken...
Maar goed hoe ik dat voor elkaar ga krijgen weet ik nog niet...
Tja ik moet me daar maar eens gaan inschrijven denk ik...quote:Op maandag 11 juli 2005 14:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
uitzendbureau heef toch altijd wel wat
je moet zowieso toch iets van 3200 euro hebben anders krijg je toch geen werk visumquote:Op maandag 11 juli 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik moet me daar maar eens gaan inschrijven denk ik...
ik probeer het eerst bij mijn stage / en partime werk..
er moet toch geld komen
Ja dat is wel zo .... maar goed niemand kijkt er naar.. en voordat ik mijn ticket betaal maak ik gewoon een kopie van mijn bankafschrift...quote:Op maandag 11 juli 2005 14:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
je moet zowieso toch iets van 3200 euro hebben anders krijg je toch geen werk visum
Jaquote:Op maandag 11 juli 2005 14:49 schreef rubbereend het volgende:
goed voor jezelf opgekomen JM
weer een complete hools gemist dus ff wat vragen
slaapt MrD al?
neequote:zijn er al award nominaties?
neequote:is er al een volgende hool zwanger?
Leuk man!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:59 schreef appelsientje het volgende:
oja ik mag mee met de volgende TROS muziekfeest![]()
yeah .... lijkt me echt lachen achter de schermen te werken....
Gaaf !quote:Op maandag 11 juli 2005 14:59 schreef appelsientje het volgende:
oja ik mag mee met de volgende TROS muziekfeest![]()
yeah .... lijkt me echt lachen achter de schermen te werken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |