Goh... dit komt me redelijk bekend voor... iets met postcode ofzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:29 schreef da_rippah het volgende:
Heeft iemand die kaarten voor D-Dance al binnen? Ik zie het alweer aankomen dat ik die streepjescodes straks opstuur en 1 dag na het feest de kaartjes krijg
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Goh... dit komt me redelijk bekend voor... iets met postcode ofzo
Ik ben al over de klap heen.... jij moet em alleen nog krijgenquote:
Kaarten zijn reeds te koop bij ticketbox voor ¤38,25quote:Het spectaculaire evenement Armin Only op 12 november is in meerdere opzichten een mijlpaal voor Armin van Buuren. Na een reeks succesvolle afleveringen van Armin Only in het clubcircuit maakt de Nederlandse top-dj binnenkort de overstap naar de Rotterdamse Ahoy’. Ondanks de schaalvergroting zal het intieme clubgevoel van Armin Only behouden blijven en kan het publiek rekenen op een fraai gedecoreerd feest met verrassende showelementen. Tijdens een zeven uur durende set zal Armin de bezoekers meenemen op een spannende en afwisselende muzikale ontdekkingsreis, en zullen tussendoor enkele spraakmakende artiesten aan boord klimmen om de dj/producer/labelbaas bij te staan.
Het zaadje voor het feest in Ahoy’ wordt 3 jaar geleden geplant als Armin Only voor het eerst plaats vindt in de Haagse Asta . Van Buuren behoort op dat moment al tot de absolute wereldtop en heeft in eigen land een trouwe schare fans opgebouwd. De tijd lijkt rijp voor een nieuw concept dat geheel in het teken staat van de artiest Armin van Buuren. Armin draaide tijdens deze Only feesten soms sets van liefst twaalf uur. De clubavonden zijn een doorslaand succes en zelfs dance-liefhebbers uit de omringende landen vinden hun weg naar de feesten. Armin Only gaat daarom de grens over met zeer geslaagde edities in o.a. Engeland, Israël, Griekenland, de Verenigde Staten en het party-eiland Ibiza.
Tot groot genoegen van Armin verhuist het concept na bijna een dozijn afleveringen in clubs naar het grote Ahoy’. Dat de naam het evenement de ondertitel ‘the next level’ heeft, wil hij graag toelichten. “The next level betekent niet zozeer dat we weer en tandje hoger gaan. Het gevaar is dat het als arrogant wordt uitgelegd. Alsof ik een volgend niveau heb bereikt en klaar ben voor de volgende stap. Het evenement is resultaat van het uit bouwen van een bestaand concept, waarbij geprobeerd wordt dit groter te maken en in creatief opzicht te verbeteren. De Armin Only feesten zijn de mooiste feesten uit mijn carrière geweest, maar ik wil niet stil staan. Daarom komt er in Ahoy’ een vervolg dat groter van opzet is.”
Na twee maal met succes een eigen Armada stage te hebben gehost tijdens Dance Valley, krijgt de samenwerking met UDC een vervolg met het indoor-evenement in Rotterdam. Dat Armin Only op 12 november als thema water heeft, zal bij kenners geen verbazing wekken. Armin’s bedrijf en label Armada Music is namelijk naast de namen van de oprichters (ARmin / MAykel / DAvid) met en knipoog gelinkt naar de onoverwinnelijke Spaanse vloot uit de 17-de eeuw. Het symboliseert enerzijds het saamhorigheidsgevoel binnen het bedrijf, maar refereert tevens aan Armin’s liefde voor water en boten. Hij zegt zijn hele leven aan het water te hebben gewoond en helemaal tot rust te komen tijdens het varen. Een aantal Armin Only feesten vindt niet voor niets plaats op het schip Ocean Diva in Amsterdam. “Met water als thema kunnen we qua decoratie en show alle kanten op. Het podium ziet er fantastisch uit en mensen kunnen veel entertainment verwachten. Bovendien staan er gastoptredens op het pogramma.”
De weg naar de top is geen korte sprint geweest voor de Leidenaar. In tegenstelling tot de ‘one hit wonders’ is Armin treetje voor treetje naar boven geklommen op de carrièreladder. Muzikale en persoonlijke groei hebben altijd prioriteit gehad en kwaliteit is al een voorwaarde op het moment dat hij zijn eerste schreden op het dance-pad zet. Hoewel van Buuren vele malen in zijn loopbaan succes in de charts heeft gehad, is het snel scoren van een hit nooit het doel geweest. De dj/producer heeft zijn carrière zorgvuldig opgebouwd en een stevige fundering neergelegd die het mogelijk maakt nog lange tijd aan de top te staan. Armin is bovenal een artiest die het experiment niet schuwt en zich muzikaal wil blijven ontwikkelen. “Vroeger was je progressive, house, trance of techno. Dat onderscheidt wordt steeds kleiner, omdat alle stijlen zich mengen. Het toont aan dat de zogenaamde hokjesgeest helemaal nergens op slaat. En daar gaat Armin Only over.”
De nummer drie van de wereld - volgens de prestigieuze DJ Mag top 100 verkiezing - heeft inmiddels een prijzenkast vol awards waar menig topsporters jaloers van wordt. Eerder dit jaar heeft hij tijdens de Miami Winter Music Conference nog twee prijzen in de wacht gesleept voor zijn radioshow en de compilatie ‘A State Of Trance’ uit 2004. Hoewel hij met Armin Only in Ahoy’een volgend hoogtepunt in zijn lange biografie mag bijschrijven, heeft de nuchtere Armin eigenlijk alles bereikt wat een dance-artiest kan bereiken. De roem en het geld hebben de persoon van Buuren echter niet veranderd in een afstandelijke popster. De dj beseft namelijk iedere dag dat de successen grotendeels te danken zijn aan het publiek. “Af en toe word ik ook wel klein van alle aandacht. Je moet je blijven beseffen waar je vandaan komt. Het wordt je gegund door het publiek. En het is de muziek die mij met het publiek verbindt.”
Armin is gefascineerd door wat muziek in mensen kan losmaken en beseft dat hij hierin als dj een belangrijke rol vervuld. Hoewel de avond in Ahoy’ rond Armin is opgebouwd, wil hij zichzelf op 12 november niet op een voetstuk plaatsen. Het vieren van Dance met zijn allen tijdens het evenement zegt hij belangrijker te vinden dan zijn eigen ego en carrière. “Ik ben als dj eigenlijk alleen maar een doorgeefluik voor muziek. Ik ben het bindmiddel of de persoon die de eer heeft een plaat aan de mensen te laten horen. Soms draai ik tijdens mijn radioshow een plaat de ik zelf niet echt goed vind, of waarvan ik nog niet zeker weet of het wat wordt. Ik draai die platen toch, omdat ik op dat moment de maïzena ben. Ik wil mezelf beslist niet zien als het centrum.”
Enige tijd geleden heeft de opvolger van Armin’s eerste artiestenalbum het levenslicht gezien. ‘Shivers’ is het bewijs dat van Buuren verder gegroeid is als songschrijver en producer. Het eclectische album laat wederom een fraaie mix van trance, techno, house en pop horen en de eerst twee singles ‘Shivers’ en ‘Sereniy’ zijn inmiddels top 40 hits geworden. Op het in vier verschillende steden opgenomen album hebben een aantal bijzondere gasten meegedaan: de Nederlandse pianist/componist Jan Vayne, voormalig Genesis zanger Ray Wilson, vocalist Martijn Haens (Rosemary’s Son), zangeres Nadia Ali, die met “Iio – Rapture” al een wereldwijde hit scoorde en zangeres Justine Suissa, die in 2004 de hit ‘Burned With Desire’ heeft gemaakt met Armin. Artiesten die wellicht aan zullen treden in Rotterdam, aldus van Buuren.
De naam van het feest doet misschien vermoeden dat de dj louter eigen producties draait, maar niets is minder waar. Uiteraard zullen op 2 november de nodige platen van Armin en het label Armada voorbij komen. Van Buuren benadrukt dat er vooral verschillende dance-stijlen te horen zullen zijn, met als doel mensen de hele nacht mee te voeren. Een dj-set is volgens hem veel meer dan het achter elkaar draaien van hits. Dance betekent hypnose en opgaan in de muziek. “Dat kost tegenwoordig misschien iets meer moeite. In de jaren 60 en 70 hadden we geen mobiele telefoons en was er minder stress. Er was waarschijnlijk meer ruimte om open te staan voor nieuwe muziek. Ik wil het publiek desondanks uitdagen. Met Armin Only wil ik aantonen dat mensen wel degelijk open staan voor nieuwe en goede muziek.”
Die in Arnhem, bij de Westervoortsedijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:34 schreef da_rippah het volgende:
Welke gamma ben jij geweest Hans?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:18 schreef Tomaz het volgende:
*naar Duitsland vertrekt voor 3 dagen party @ Nature One!!
Zal Armin, Paul en andere trance-goden de groeten doen namens het CTT!
Lekker danquote:Podia Dance Valley dicht door regen
VELSEN Vanwege het slechte weer heeft
de organisatie van Dance Valley het
programma aangepast.Op het terrein op
recreatiegebied Spaarnwoude staat zo'n
vijf centimeter water.De buitenpodia
zijn daarom gesloten.
De artiesten die er zouden optreden,
zijn naar huis gestuurd.Het festival
begon vanmiddag aan zijn elfde editie.
Voor het eerst is het een meerdaags
evenement.De organisatie verwacht zo'n
60.000 bezoekers.
In 2001 waren er ook problemen op het
dance-festival.Toen raakten tientallen
bezoekers in de regen onderkoeld en was
het vervoer slecht geregeld.
Ja, hoe klote is dat voor mensen zeg... schiet echt niet opquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:21 schreef hp22 het volgende:
[..]
Lekker dan!
Edit: Op teletekst staat nu dat de artiesten van de buitenpodia in tenten gaan draaien en niet naar huis gestuurd zijn
Hopen dat het met de FFWD iets beter weer is...
Nee man... op de rainstage was het topquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:55 schreef hp22 het volgende:
Ja ik zit nu bij nummer 10, wat een vette set tot nu toe zeg!! Die #2 is idd geweldig
Niet verzopen op plens valley?
Dat klinkt erg goed... zonde dat ik er niet was. Ik kreeg zelfs een auto aangeboden en nog ben ik niet meegeweest *huill*. Opzich ben ik wel ultra verkouden geweest dus ik had het weinige slapen wel slecht getrokken denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:36 schreef Tomaz het volgende:
OMFG, denk je alles meegemaakt te hebben na zo'n beetje 100 dikke feesten, krijg je Nature One 2005 voor je kiezen! Fotoverslag volgt spoedig!
Enige wat ik nu kwijt wil is dat Armin misschien wel z'n beste set ooit draaide imo! Niemand kreeg 't (voornamelijk duitse) publiek zo hard mee als Armin! Ongeloofeloos, wat heb ik genoten! Vergat bijna te dansen! En ik weet weer waarom ik zo'n PvD fan ben! Man man man, wat een sets!!! Godver, Schulz en O'Neil niet te vergeten! Damn, die Armada tent is echt een uitkomst op N1!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |