quote:Op zondag 31 juli 2005 14:26 schreef Tomaz het volgende:
En zo is het!
Daluxx heeft inmiddels hun nieuwe site gelanceerd: http://www.daluxx.com, zeker de moeite waard om even te kijken!
Ik twijfel er nog over... maar het lijkt me wel vet. Naar nature 1 ga ik dit jaar toch nietquote:Op zondag 31 juli 2005 20:55 schreef marciemarcs het volgende:
Zijn er nog mensen hier die naar Dancevalley gaan??
Mee eens.... maar ik ken verder niemand die gaat... nahja van mijn directie vrienden groepquote:Op zondag 31 juli 2005 21:58 schreef marciemarcs het volgende:
vorig jaar was het iig hét feest en de line up van dit jaar liegt er ook niet om![]()
Ga toch mee naar Nature One man!!quote:Op zondag 31 juli 2005 22:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens.... maar ik ken verder niemand die gaat... nahja van mijn directie vrienden groep
Goed dat je het zegt ! Wilde morgen naar de T for Telecom gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:40 schreef hp22 het volgende:
Weer lekker geregeld die batterijen actie, bij t for telecom in arnhem hadden t ze nog niet eens binnen (vanaf 25 juli staat op de site), ze wisten er ook niks van af, alleen dat er meer mensen geweest waren die ernaar gevraagd hadden, morgen maar ff naar de gamma dan
He?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:06 schreef m-kay het volgende:
Iemand batterijen kopen? Ik hoef ze niet.
Wát ! Heb je de batterijen al gekocht? Waar!?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:23 schreef m-kay het volgende:
Jawel, want ik verkoop de batterijen dus nu! Kopen?.
Ha echt? Tering, hoe duur zijn die batterijen. Toch wel goedkoper dan datquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:27 schreef hp22 het volgende:
Je kan ook via ticketbox bestellen, ¤25,- ......
Ja, geloof t welquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:30 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ha echt? Tering, hoe duur zijn die batterijen. Toch wel goedkoper dan dat.
4 pakkies voor 23.75 *(ligt er ook aan welke batterijen je koop)quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:30 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ha echt? Tering, hoe duur zijn die batterijen. Toch wel goedkoper dan dat.
En voor de bikkels die schijt hebben aan kut actiesquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:31 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ja, geloof t welTicketbox is meer voor buitenlanders enzo
Mij idd teveel gekut. Daar heb ik natuurlijk geen tijd voor! En geld moet natuurlijk rollen!quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:59 schreef jackson het volgende:
[..]
En voor de bikkels die schijt hebben aan kut acties
Ik ben blij dat het motto van de vakantie er nog goed bij je inzitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:18 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Mij idd teveel gekut. Daar heb ik natuurlijk geen tijd voor! En geld moet natuurlijk rollen!
idd ik ben en blijf een Nederlander ghehequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:36 schreef da_rippah het volgende:
Ik heb liever dat het mijn kant op rolt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |