Er staat 2x friday maar ik neem aan dat perry en mike op zaterdag draaienquote:Armada returns to Europe's biggest eventsship the Ocean Diva in September for D-Dance 2005. This 2nd edition will be held on two nights and will see Armin van Buuren and other guest appearances. Armin fans can get free tickets for the event buy buying 2 packets of duracell batteries, filling in the coupon and sending to it Duracell with the barcode and receipt. Tickets are limited so be quick! First come, first serve.
There will be a limited ticketsale at Ticketbox for those who can't take advantage of this offer. D-Dance will be held Friday 9th and Saturday 10th of September in Amsterdam.
Line up Friday:
Harry Lemon
Armin van Buuren
Signum
Line up Friday:
Perry O'Neil
Armin van Buuren
M.I.K.E.
Information:
D-Dance 2005
Friday 9th & Saturday 10th September
Docking at: Distelweg 90, Amsterdam-Noord
Boarding: 22.00 – 01.00
Sailing: 01.00 – 04.00
End: 05.00 uur
Free Tickets available, see www.d-dance.nl
Limited Tickets for sale at www.ticketbox.nl and Free Record Shop.
Presale starts Friday July 29th, ¤21,75 ex fee.
welke plaat dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:25 schreef marciemarcs het volgende:
In tijden niet zo'n goede ASOT opening gehoord
Ga dan offline ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:24 schreef m-kay het volgende:
ASOT was erg lekker gisteren, terwijl ik aan het practicummen was. Helaas moest die klootzak van een hp22 me iedere keer lastig vallen..
Ik zit nu verdomme al 3 uur te wachten om een practicum af te tekenen. Duurt lang! Je gaat toch niet van die mongolen helpen die er toch geen donder van snappen? Stuur ze weg!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:29 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ga dan offline ofzo
Rachael Starr - Till There Was You (G&D Mix)
Sorry maar na mijn bezoek aan portugal ga ik keihard voor de john creamer and stephane k mix! Men wat een feest.... echt de stijl die ze daar draaien...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:29 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ga dan offline ofzo
Rachael Starr - Till There Was You (G&D Mix)
tsss dat probeerde ik jullie een half jaar geleden al wijs te makenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Sorry maar na mijn bezoek aan portugal ga ik keihard voor de john creamer and stephane k mix! Men wat een feest.... echt de stijl die ze daar draaien...
Die plaat werd daar ook veel gespinned
Lijkt me sterk... aangezien in de plaat nog niet kendequote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:33 schreef Xantra het volgende:
[..]
tsss dat probeerde ik jullie een half jaar geleden al wijs te maken![]()
haah jullie gingen voor de G&D mix, ik voor de ander, maar niemand wilde luisterenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Lijkt me sterk... aangezien in de plaat nog niet kende
En je moet me met de harde hand alles leren.. anders luister ik niet
Juist! G&D mix, draai ik al tijden en nog steeds mijn favoriet!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:38 schreef Xantra het volgende:
[..]
haah jullie gingen voor de G&D mix, ik voor de ander, maar niemand wilde luisteren![]()
![]()
Jullie? Hmm.... et zal wel. Heb een paar keer met de plaat in mijn handen gestaan maar nooit gekocht... was het toch niet helemaal. Nu kan ik de B-kant wel goed hebben. Vind de G&D weinig boeiendquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:38 schreef Xantra het volgende:
[..]
haah jullie gingen voor de G&D mix, ik voor de ander, maar niemand wilde luisteren![]()
![]()
Sterke reminder HPquote:Op zondag 31 juli 2005 14:26 schreef Tomaz het volgende:
En zo is het!
Daluxx heeft inmiddels hun nieuwe site gelanceerd: http://www.daluxx.com, zeker de moeite waard om even te kijken!
Zo, erg vet gedaan zegquote:Op zondag 31 juli 2005 14:26 schreef Tomaz het volgende:
En zo is het!
Daluxx heeft inmiddels hun nieuwe site gelanceerd: http://www.daluxx.com, zeker de moeite waard om even te kijken!
is hem toch niet...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |