abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 augustus 2006 @ 13:27:12 #101
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40416734
quote:
Op maandag 11 juli 2005 11:59 schreef KonnieKipke het volgende:

Naughty Nymfo Nina
oh ja die kondige altijd te nepgeil rockvideo's aan ;')
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 2 augustus 2006 @ 13:33:20 #102
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_40416910
hmm ik kan niets vinden op Google... hoe heette die presentatrice die dat altijd deed... lag ze weer in zo'n rood jurkje op bed enzo...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_40436797
De special van Madonna kan ik me ook herinneren..waarbij hij in slaap valt in het restaurant, Madonna voorbij loopt en hem kust en Ray gewoon nog slaapt.

Ray was erg tof. Davina McCall begon bij Ray. Later zou Ray gezegd hebben dat hij haar niks vond, ze was te ambitieus..maar ze presenteert nu wel big brother op uk tv en is daar een megaster.

Pipp Dann vond ik geweldig en die homo Steve die was grappig en gaf ook altijd zijn mening.

Mtv stond ergens voor. Het was rebels, het had mening, menge pop, rock en weet ik voor wat muziek. Nu heb je 4 vj's die voor een hele week uitzendingen maken. Het heeft geen persoonlijkheid meer. De mening van mtv is weg. In de srebrenica zaak berichten ze daar veel over..nu doen ze niks meer dan rapvideo's uitzenden waarin vrouwen vernederd worden en tv series met domme wijven als jessica simpson of die dochter van Hilfiger.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 06:41:42 #104
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_40440570
Ik keek deze show vroeger graag al snapte niemand uit mijn (brug)klas niet waarom
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_40477800
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 06:41 schreef Prowl het volgende:
Ik keek deze show vroeger graag al snapte niemand uit mijn (brug)klas niet waarom
Bij mij hadden ze het op de middelbare school ook alleen maar over Beavis & Butt-head idd.

Maar goed, ik kwam even wat nieuws posten

Radio.nl:

Ray Cokes: MTV is onverdraaglijk geworden

De bekende deejay Ray Cokes die in de jaren negentig op MTV-Europe bijzonder populair was met zijn show Most Wanted, vind het MTV van tegenwoordig in alle opzichten waardeloos. Met dit statement kwam hij naar aanleiding van het 25-jarig bestaan van de zender.

In de tijd dat hij er deejay was, en er nog geen regionale versies van MTV waren, was de zender revolutionair. Vooral voor Oost-Europa is de zender die in letterlijke zin grenzeloos was, van groot belang geweest. Volgens Cokes is het tegenwoordige MTV echter van geen enkele maatschappelijke of culturele waarde meer en nog slechts een commercieel netwerk. De zender heeft volgens Cokes geheel aan waarde verloren ten opzichte van vroeger en bestaat niet meer uit goede muziek maar alleen onzinnige Dating-Shows en een “Pimp-My-Ride Format”.

Franse Televisie

Ray Cokes is tegenwoordig nog altijd actief in de muziekwereld en wel op de France 4, een digitaal kanaal van de publieke zender France Televisions. Op deze zender die grotendeels is gewijd aan cultuur en (pop)muziek presenteert hij maandelijks een show op locatie onder de noemer “En Direct de”. Hij spreekt daarbij, ondanks een volledig Brits accent, perfect Frans omdat hij al langer voor de Franse Televisie actief was, onder meer op cultuurzender Arte.

Helaas is de énige manier om France-4 te bekijken in Nederland digitale (maar wel ongecodeerde) ontvangst via de satelliet Atlantic Bird 3 (5 graden West), welke de Franse publieke omroepen doorgeeft. [JHV/Radio.NL]

Ray Cokes op France-4
pi_42446103
Ik hoor net dat Gerard Ekdom van 3FM zijn email adres heeft gekregen van Simone Angel en dat ie 'm gaat contacteren tijdens de 90's week
  donderdag 4 december 2008 @ 22:46:52 #107
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_63769411
Voor de fans:
quote:
Jean Blaute gidst stichter MTV door Belgische bieren

Bierrestaurant 't Hommelhof in Watou kreeg gisteren een filmploeg over de vloer. Muzikant en producer Jean Blaute speelt namelijk gids in ons bierland voor Ray Cokes, stichter en VJ van MTV.

Met een oud VW-busje schuimen ze samen heel België af op zoek naar bierverhalen in opdracht van productiehuis Sputnik TV. De reeks omvat tien afleveringen en is gepland op Canvas in het voorjaar van 2009.

'Ik twijfelde geen seconde toen ze opbelden om gids te spelen voor Ray', zegt Jean Blaute. Ray Cokes zelf werd aangezocht op de televisiebeurs in Cannes. 'Ik ken België al een beetje, want ik woonde negen jaar in Brussel', zegt hij. 'Maar een dergelijk programma is totaal nieuw voor mij.
Ray .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_63769447
Heerlijk Ray Cokes, ik mis hem.. Ik ga binnenkort die oude Most Wanted Dvd's van me nog maar ns op usenet posten voor de fans.
  donderdag 4 december 2008 @ 22:50:41 #109
67640 SaintOfKillers
pi_63769541
Hij zat daarnet in De Laatste Show bij de VRT en is eigenlijk nog geen spat veranderd (nou ja, iets kaler ).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 4 december 2008 @ 22:51:35 #110
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_63769563
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor de fans:
[..]

Ray .
Cool!

Ray heeft wel wat met Belgie inderdaad. En ik ben fan van Ray, en van bier! Moet een topper worden dit!!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_63803600
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor de fans:
[..]

Ray .

Dat wordt Canvas in de gaten houden
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  zaterdag 6 december 2008 @ 19:12:49 #112
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_63809179
Was de start van de teloorgang van MTV IMO, hier begon het allemaal mee. Het einde van MUSIC television.

Toch was Ray Cokes wel een interessante presentator, en heb hem kort ontmoet in Milaan in 98 geloof ik, was een hele sympathieke kerel.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  ESF Reporter zondag 7 december 2008 @ 00:06:49 #113
87554 Cee
Welluk?
pi_63815480
Heb 'm na Most Wanted ook nog gesproken bij de studio, inderdaad een heel sympathieke kerel. Hij kwam altijd op zo'n grote Yamaha naar z'n werk. Kan ook een ander soort zijn geweest, motors zijn niet echt mijn specialiteit.
pi_63819168
Heb m buiten de MTV studios na X-ray vision nog wel eens gesproken. Leuke vent!
pi_63825334
MTV hedendaags is enkel commerciele bende.
Valt me idd op dat er nauwelijks muziekclips worden vertoond. De meest mongolide shows komen voorbij. Al die bullsh*t 'reality' tv, wie zit daar nou op te wachten? Of die volledig in scene gezette datingshows, met als dieptepunt die tila tequila onzin. Heeft MTV eigenlijk nog wel vj's? Of wordt alles in een studio aan elkaar geflanst met veel reclame tussendoor?
  zondag 7 december 2008 @ 16:32:01 #116
67640 SaintOfKillers
pi_63826639
Cokes zei deze week ook (nogmaals) dat hij zelf het huidige MTV een ramp vindt met een opeenvolging van reality-bullshit.

Al vind ik persoonlijk dat heel veel zenders overstelpt worden met vreselijke reality-shows. Dat is echt een gezwel binnen het huidige TV-aanbod dat zo snel mogelijk moet verwijderd worden, maar dat is misschien een discussie voor een ander topic .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')