Hmmm, het schijnt trouwens een soort mechanisme te zijn om inteelt tegen te gaan. Bovendien zou het wel erg narcistisch zijn als je seks wil hebben met je eigen evenbeeld.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat klopt in ons geval wel. En dat is maar goed ook, zitten we niet in elkaars vijvertje te vissen![]()
Zo gek is dat toch niet; we komen dan wel uit een gesplitst embryo maar dat wil nog niet zeggen dat je ook meteen eenzelfde karakter hebt. integendeel zou ik zo zeggen, we hebben wel wat 'nurture' overeenkomsten maar ja dat zie je ook vaak bij 'gewone' broers en zussen.
Hm ja en om te voorkomen dat we beide kindjes gaan maken met een andere eeneiige mannelijke tweeling.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hmmm, het schijnt trouwens een soort mechanisme te zijn om inteelt tegen te gaan. Bovendien zou het wel erg narcistisch zijn als je seks wil hebben met je eigen evenbeeld.![]()
Nee hoor, het gegeven dat tweelingen vaak niet op hetzelfde type vallen draagt alleen maar bij aan de onwaarschijnlijkheid dat tweelingen net zo vaak inteelt plegen dan gewone broers en zussen (minder zelfs); maar ook meer in algemene zin dat: een trio met een tweeling daardoor onwaarschijnlijker is. (zie het maar zo breed mogelijk).quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm ja en om te voorkomen dat we beide kindjes gaan maken met een andere eeneiige mannelijke tweeling.
Want dan zijn onze kinders nichtjes en neefjes maar genetisch ook broers en zussen..eng gewoon!
Hm je doelde ws. op het mechanisme van het niet willen seksen met elkaar als tweeling en niet op het idee dat tweelingen niet op hetzelfde type vallen. Maar goed, laat mijn overpeinzing toch maar staan![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 11:15 schreef Matness het volgende:
[..]
Seks met jezelf is toch ook geen incest
Nou, in haar hoedanigheid als sexmod heb je misschien kans op een deskundiger blik op deze zaakquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:29 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Of moet ik met die knipoog bij je zus zijn?![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou, in haar hoedanigheid als sexmod heb je misschien kans op een deskundiger blik op deze zaak![]()
jijzelf staat denk ik ook op veel "to do" lijstjesquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:49 schreef SHE het volgende:
Het lijkt me dan toch wel ultiem geil om 2 identieke heerschappen in mijn bed te vinden
Whoooooooooooooooooooohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hell, ik zet deze zelfs op mijn to do list![]()
bring it onquote:Op woensdag 2 november 2005 16:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
jijzelf staat denk ik ook op veel "to do" lijstjes
![]()
![]()
op lijstje zet...quote:
en hoe weet jij datquote:Op donderdag 10 november 2005 22:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
In de Foxy van deze maand staat een tweeling die tongen en aan tepels likken
Oh ja, ik moest dit nog aan je geven van je zus:quote:
Mwoah, ik heb geen andere mening dan zuslief. Ik zie het als incest. Ik heb geen enkele behoefte om haar als seksueel wezen bezig te zien.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou, in haar hoedanigheid als sexmod heb je misschien kans op een deskundiger blik op deze zaak![]()
quote:Oh ja, ik moest dit nog aan je geven van je zus:![]()
So what. Als ze allebei maar van neuken houdenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:07 schreef Nickthedick het volgende:
Het schijnt dat tweelingen ook vaak op totaal verschillende types vallen.
Wat een josti's.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:54 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb een hele serie gevonden van De Milton Twins. Ze hebben wel seks met 1 man samen, of met 1 vrouw, maar elkaar raken ze niet aan.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |