quote:Op maandag 11 juli 2005 13:25 schreef Kajalevi het volgende:
[..]
Uhm mijn dochter is de helft van een tweeling en ze heeft verkering met de helft van een tweeling, dus antwoord is ja, maar is denk ik niet wat je bedoelt....![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:53 schreef Matness het volgende:
Wel raar ovrigens. In mijn fantasie zie ik wel de Olson twins elkaars kutje likken, maar Frank en Ronald de Boer die elkaars pik zuigen is weer een vette NONO
Wat is swingersquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
joh ik heb de filmpjes gedownload. twee zusjes naast elkaar die keihard gepaald worden. ook swingers is imho niet toegstaan met een zus of broer. gaat me gewoon te ver.
quote:
Meer info: KamaSutra.nlquote:Wat is Swingen?
Swingen is een sociale activiteit, een vorm van recreatieve seks tussen gelijkgestemden. Meestal betreft het man/vrouw stellen die andere man/vrouw stellen ontmoeten voor seks en/of blijvende intieme vriendschappen.
Frank!quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:01 schreef GEoDLeto het volgende:
Welke van de 2 had ook alweer anorexia?![]()
Je bent op de hoogte van het feit dat het vroeger in de woestijn heel normaal was om je pis in een fles op te vangen, te ontsmetten en later weer op te zuipen? Als jij ooit in een situatie komt dat het of poep eten (gesteriliseerde voedzame poep!) of verhongeren is...quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, voorbehoedsmiddelen is geen argument. als 2 mensen van elkaar houden willen ze ws ook nageslacht, en omdat dit nageslacht een grotere kans heeft dat foutjes in de DNA versterkt worden, is het van nature iets verwerpelijks wat zich uit in de cultuur. Maar aan je betoog te zien ben jij dus een groot voorstander van incest.
Laat ik het anders stellen. Poep bevat potentieel bacterien. Maar men kan het steriliseren, dus eigenlijk kan ik geen redenen verzinnen dat wij onze eigen stront niet eten.
Als het niet zoet genoeg is gooi je er na de sterilisatie wat suiker door
Filmpjes?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:48 schreef Badeentje het volgende:
Ze geloven het niet > tweelingbroer
quote:
Zijn er niet, ik val nl. niet op blondquote:
Jammer, ik wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:01 schreef Badeentje het volgende:
[..]
Zijn er niet, ik val nl. niet op blond![]()
best smakelijke foto'squote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:24 schreef DemonRage het volgende:
http://www.breezergirls.com/images/18+/Twins/
Wat ik aan blote tweelingen heb gezien wel. Logisch ook, ze zijn elkaars kloon.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Hoe identiek zijn de geslachtskenmerken van tweelingen eigenlijk?
Hebben een-eiige vrouwelijke tweelingen vaak even grote borsten en mannelijke even grote piemels. Als je nagaat dat alle lichamelijke kenmerken vrijwel identiek zijn dan moeten die toch ook gelijk zijn zou je zeggen.
Ik heb ooit eens met een (mannelijke) tweeling gevoetbald (en dus ook gedouched na de wedstrijd) en die hadden een even grote pik. Daar werden door hen zelf ook regelmatig geintjes over gemaakt in de kleedkamer
iemand meer bewijs om deze stelling te bevestigen?
Tja ik en mijn zus zijn ook identieke tweelingen en het woord identiek zegt al een hoop over de uiterlijke kenmerkenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Hoe identiek zijn de geslachtskenmerken van tweelingen eigenlijk?
Hebben een-eiige vrouwelijke tweelingen vaak even grote borsten en mannelijke even grote piemels. Als je nagaat dat alle lichamelijke kenmerken vrijwel identiek zijn dan moeten die toch ook gelijk zijn zou je zeggen.
Ik heb ooit eens met een (mannelijke) tweeling gevoetbald (en dus ook gedouched na de wedstrijd) en die hadden een even grote pik. Daar werden door hen zelf ook regelmatig geintjes over gemaakt in de kleedkamer
iemand meer bewijs om deze stelling te bevestigen?
Zal moeilijk te regelen zijn, maar goed ik speek voor mezelf; ik zou nooit met mijn tweelingzus het bed willen delen zelfs niet als wij elkaar niet aanraken. Ik wil gewoon niks met haar seksualiteit te maken hebben. Vergelijk het met het idee dat je je ouders niet wil zien neuken. Het voelt voor mij exact hetzelfde!quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:49 schreef SHE het volgende:
Het lijkt me dan toch wel ultiem geil om 2 identieke heerschappen in mijn bed te vinden
Whoooooooooooooooooooohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hell, ik zet deze zelfs op mijn to do list![]()
nee ik snap het prima.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zal moeilijk te regelen zijn, maar goed ik speek voor mezelf; ik zou nooit met mijn tweelingzus het bed willen delen zelfs niet als wij elkaar niet aanraken. Ik wil gewoon niks met haar seksualiteit te maken hebben. Vergelijk het met het idee dat je je ouders niet wil zien neuken. Het voelt voor mij exact hetzelfde!
Maar misschien hebben mannen er minder moeite mee![]()
Dat klopt in ons geval wel. En dat is maar goed ook, zitten we niet in elkaars vijvertje te vissenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:07 schreef Nickthedick het volgende:
Het schijnt dat tweelingen ook vaak op totaal verschillende types vallen.
Hmmm, het schijnt trouwens een soort mechanisme te zijn om inteelt tegen te gaan. Bovendien zou het wel erg narcistisch zijn als je seks wil hebben met je eigen evenbeeld.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat klopt in ons geval wel. En dat is maar goed ook, zitten we niet in elkaars vijvertje te vissen![]()
Zo gek is dat toch niet; we komen dan wel uit een gesplitst embryo maar dat wil nog niet zeggen dat je ook meteen eenzelfde karakter hebt. integendeel zou ik zo zeggen, we hebben wel wat 'nurture' overeenkomsten maar ja dat zie je ook vaak bij 'gewone' broers en zussen.
Hm ja en om te voorkomen dat we beide kindjes gaan maken met een andere eeneiige mannelijke tweeling.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hmmm, het schijnt trouwens een soort mechanisme te zijn om inteelt tegen te gaan. Bovendien zou het wel erg narcistisch zijn als je seks wil hebben met je eigen evenbeeld.![]()
Nee hoor, het gegeven dat tweelingen vaak niet op hetzelfde type vallen draagt alleen maar bij aan de onwaarschijnlijkheid dat tweelingen net zo vaak inteelt plegen dan gewone broers en zussen (minder zelfs); maar ook meer in algemene zin dat: een trio met een tweeling daardoor onwaarschijnlijker is. (zie het maar zo breed mogelijk).quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm ja en om te voorkomen dat we beide kindjes gaan maken met een andere eeneiige mannelijke tweeling.
Want dan zijn onze kinders nichtjes en neefjes maar genetisch ook broers en zussen..eng gewoon!
Hm je doelde ws. op het mechanisme van het niet willen seksen met elkaar als tweeling en niet op het idee dat tweelingen niet op hetzelfde type vallen. Maar goed, laat mijn overpeinzing toch maar staan![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 11:15 schreef Matness het volgende:
[..]
Seks met jezelf is toch ook geen incest
Nou, in haar hoedanigheid als sexmod heb je misschien kans op een deskundiger blik op deze zaakquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:29 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Of moet ik met die knipoog bij je zus zijn?![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nou, in haar hoedanigheid als sexmod heb je misschien kans op een deskundiger blik op deze zaak![]()
jijzelf staat denk ik ook op veel "to do" lijstjesquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:49 schreef SHE het volgende:
Het lijkt me dan toch wel ultiem geil om 2 identieke heerschappen in mijn bed te vinden
Whoooooooooooooooooooohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hell, ik zet deze zelfs op mijn to do list![]()
bring it onquote:Op woensdag 2 november 2005 16:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
jijzelf staat denk ik ook op veel "to do" lijstjes
![]()
![]()
op lijstje zet...quote:
en hoe weet jij datquote:Op donderdag 10 november 2005 22:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
In de Foxy van deze maand staat een tweeling die tongen en aan tepels likken
Oh ja, ik moest dit nog aan je geven van je zus:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |