of vriendjes met een ex-werkgever, en ruzie met UWVquote:Op maandag 11 juli 2005 17:16 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Beter een contract met ruzie met een werkgever, dan een WW uitkering
Zoals gezegd, kan TS gewoon een nieuw, wel kloppend contract laten opstellen. Iedereen blij....quote:Op maandag 11 juli 2005 17:16 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Beter een contract met ruzie met een werkgever, dan een WW uitkering
door een connflict met P&O kun je het nog wel naar je zin hebben op je eigen afdeling hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 16:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Op een slechte relatie met je werkgever zit ook niemand te wachten anders...
hoe netter je dingen afhandeld, hoe beter het staat bij je werkgever, daar heeft p&o verder weinig mee te maken...quote:Op maandag 11 juli 2005 17:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
door een connflict met P&O kun je het nog wel naar je zin hebben op je eigen afdeling hoor
maar toch, je kan niet lekker werken als de dingen zakelijk niet goed geregeld zijn..quote:Op maandag 11 juli 2005 17:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
hoe netter je dingen afhandeld, hoe beter het staat bij je werkgever, daar heeft p&o verder weinig mee te maken...
eh.. ja.. dat zeg ik tochquote:Op maandag 11 juli 2005 17:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar toch, je kan niet lekker werken als de dingen zakelijk niet goed geregeld zijn..
bel het uwv eens op ( of vraag blub? die werkt daar toch?)quote:Op maandag 11 juli 2005 19:10 schreef Andyvie het volgende:
Nou, ik hoorde vanmiddag verhalen van oud-collega's dat mijn "probleem" niet op zichzelf staat. Welliswaar niet zo extreem als bij mij dat ze vastzitten aan een vast contract. Maar er werkt sinds vandaag tijdelijk een nieuwe op mijn oud-afdeling en daar had P&O nog helemaal niks voor geregeld verder, geen toegangspasjes, er was nog geen werkaccount aangemaakt, niks! Waren ze nog niet aan toegekomen om de opdrachten aan de betreffende afdelingen te geven.
En het is niet de eerste keer dat ze iemand een vast contract hebben moeten aanbieden omdat ze een 4e jaarcontract gaven.
Op zich ben ik het wel met djenneke eens hoor. Ik heb liever geen conflicten met iemand. Maar dit is wel zo'n blunder van ze.
Wat moet ik? Als ik niet oppas ben ik mijn uitkering kwijt als het tegen zit! Want het UWV weet er nu niks van. Maar als ze bij mij zo'n blunder maken, wie zegt dat ze die blunder dan niet maken bij het aanmelden van mij bij het UWV?
Blub werkt bij het CWI, das net weer iets anders, hahaha.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
bel het uwv eens op ( of vraag blub? die werkt daar toch?)
voor zover ik weet:quote:Op maandag 11 juli 2005 21:49 schreef danosa het volgende:
Als we het over de flexwet hebben geldt er toch echt een onderbrekingsperiode van tenminste 26 weken en niet de 3 maanden die voorheen gelden. Dus ook jaarcontract met een ingangsdatum 1/10 is niet rechtsgeldig.
Nee, nu zit je er echt naast; de termijn is echt 3 maanden; ik denk dat jij in de wat bent met het, voor mij nog steeds erg vage, fasen-systeem in de uitzendbranche.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:49 schreef danosa het volgende:
Als we het over de flexwet hebben geldt er toch echt een onderbrekingsperiode van tenminste 26 weken en niet de 3 maanden die voorheen gelden. Dus ook jaarcontract met een ingangsdatum 1/10 is niet rechtsgeldig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |